Blog

Jan Petrtyl 28. 1. 2014 Zpět

MarketUP spolupracuje s akademickou sférou

MarketUP spolupracuje s akademickou sférou

Navázali jsme a rozvíjíme spolupráci s Katedrou marketingu, obchodu a služeb Fakulty ekonomické ZČU v Plzni. Podílíme se na výzkumu, přednášíme v kurzech a nabízíme také praxi stážistům.

Říká se, že šedivá je teorie, ale zelená se strom života. Slýcháváme také, že čerství absolventi vysokých škol nemají dostatečné praktické zkušenosti, a proto může být jejich angažmá ve firmě pro zaměstnavatele rizikem. Absolventi tak čelí tomu, že nemají zkušenosti a nemohou je získat, protože je nikdo nechce zaměstnat.

I proto jsme se rozhodli udělat maximum, aby se nadaní studenti setkávali s takovým začarovaným kruhem co nejméně.

Věříme, že spolupráce soukromé a akademické sféry má smysl, a proto se ji snažíme co nejvíce rozvíjet. S univerzitou kooperujeme v několika oblastech; formou odborných přednášek, podílíme se na výzkumu a také přijímáme stážisty.

Podílíme se na výzkumu B2C e-commerce

Od září 2013 se podílíme na výzkumném projektu SGS 2013-063 Možnosti a potenciál využití moderních technologií v maloobchodě. Výzkum se zaměřuje na obě strany trhu – nabídkovou i poptávkovou a je rozdělen na „klasický“, tj. kamenný maloobchod i jeho „moderní verzi“ – B2C e-commerce.

Cílem je zjistit, jaké jsou nejnovější využívané technologie, které subjekty na straně nabídky je implementují (a s jakou intenzitou). Podobně je zkoumána i poptávková strana trhu. Výzkumný projekt skončí v prosinci 2014 a již teď se těšíme na zajímavé výsledky!

Jezdíme přednášet

V zimním semestru jsme byli přednášet v rámci předmětu KMO/MINT (Marketing na internetu), který je primárně určen posluchačům 3. ročníku bakalářského studia na Fakultě ekonomické ZČU.

Přednášeným tématem byla sociální média a možnosti jejich využití (nejen) v byznysu. I v letním semestru bude spolupráce pokračovat a chystáme se na další přednášky. Například v březnu se setkáme s českými a americkými studenty v rámci společného semestrálního kurzu, který je organizován Marquette University (Wisconsin, USA) a ZČU v Plzni.

Angažujeme stážisty

V rámci projektu Unipranet nabízíme místa stážistům, kteří chtějí získat praktické zkušenosti v oboru, který je zajímá (online marketing). V lednu 2014 k nám do MarketUP přišel na odbornou stáž Tomáš Hurt, student prvního ročníku navazujícího studia v oboru Podniková ekonomika a management. Ihned se začlenil do týmu, pomáhá nám s vybranými úkoly a při tom získává cennou praxi.

Těšíme se na výsledky

Věříme, že spolupráce bude dál úspěšně pokračovat a těšíme na výsledky, které přinese. Ať už ve formě myšlenkové/ideové nebo hmatatelné v podobě společné publikace.

Zdroj foto: sxc.hu

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019

Letní soutěž od Horalek: Hra v rozšířené realitě i úspěšné zapojení influencera

Jestli nás v MarketUP něco těší, tak jsou to situace, kdy se za námi klienti vrací s nabídkou další spolupráce. A právě jedním z takový…

25. 7. 2019

Kdo jsou klienti MarketUP? Magazín Gusto, Zásilkovna nebo UNI HOBBY

Červen přinesl kromě teplého počasí i řadu nabídek do výběrových řízení známých i menších značek. Některé tendry se nám vyhrát …

16. 7. 2019

S Člověkem v tísni úspěšně pomáháme již druhým rokem

Agentura MarketUP kromě celé řady komerčních klientů věnuje svou pozornost i dobročinné oblasti a s organizací Člověk v tísni spolupracuj…

16. 7. 2019

Benlian Food uvádí na trh 4 produktové řady pro celiaky. Komunikaci zajišťuje MarketUP

Praha, 11. července 2019 – Na český a slovenský trh vstupuje srbská značka Benlian Food s novými výrobky pro celiaky. Cílem společnosti je…

11. 7. 2019