Blog

Eva Řeháková 10. 8. 2015 Zpět

MarketUP slaví vítězství v soutěži Rock the World od Google

MarketUP slaví vítězství v soutěži Rock the World od Google

MarketUP se zúčastnil soutěže Rock the World od Google. Umístili jsme se na prvním místě v hlavní soutěži Rock the Sales mezi agenturami Agency Acceleration Programu.

V soutěži Rock the Sales byl hodnocen celkový spend nových klientů v Google Adwords za druhý kvartál roku 2015. MarketUP měl nejvyšší spend ze všech partnerů v kategorii AAP.

To však nebyl jediný úspěch. Díky vytrvalému úsilí a kvalitní práci všech pracovníků MarketUP jsme získali také krásné 5. místo v celkovém spendu nových klientů všech partnerských agentur Google v ČR, včetně klíčových partnerů.

Za vítězství v hlavní soutěži získáváme dvoudenní all-inclusive zájezd na marketingovou konferenci v centrále Google v Kalifornii. Program je nabitý zajímavými aktivitami, mezi kterými nechybí prohlídka Googleplexu nebo inspirativní přednášky od Google Industry lídrů.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umb…

3. 1. 2019