Blog

Eva Řeháková 23. 1. 2017 Zpět

MarketUP se zařadil mezi certifikované agentury Sklik.cz

MarketUP se zařadil mezi certifikované agentury Sklik.cz

Získali jsme prestižní certifikaci od společnosti Seznam, která potvrzuje naše špičkové dovednosti při tvorbě a správě kampaní v reklamním systému Sklik.cz. Zařadili jsme se tak mezi TOP 13 partnerů Seznam v ČR. Co z toho plyne pro naše klienty?

Certifikát Sklik.cz potvrzuje, že certifikovaná agentura vytvoří a nastaví PPC kampaně tak, aby z nich společnosti vytěžily skutečně maximum. Proto se můžete spolehnout, že dostanete vždy ty nejlepší možné výsledky.

„V případě zájmu je pro klienty MarketUP dostupná konkurenční analýza od Seznamu. Přehled, jak si vaše Sklik kampaně vedou ve srovnání s dalšími konkurenty v oboru, vám přinese cenný benchmarking a pomůže nastavit strategii pro další období,“ popisuje další výhody Miroslav Král. 

Správci kampaní certifikovaných agentur se neustále vzdělávají a sledují nejnovější trendy, díky čemuž získáte skutečně kompletní servis. Seznam dbá u všech partnerů na maximální transparentnost, proto navíc do svých kampaní po celou dobu uvidíte.

Společnost každé tři měsíce prověřuje, zdali agentura splňuje podmínky certifikátu. Díky tomu si můžete být jisti, že vaše kampaně jsou v těch nejlepších rukou.

Certifikace Sklik

Na dortu od společnosti Seznam jsme si skvěle pochutnali. Děkujeme! 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
PPC
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019