Blog

Miroslav Král 21. 11. 2013 Zpět

MarketUP se stal Partnerem Google

MarketUP se stal Partnerem Google

MarketUP byl právě certifikován v novém programu Google Partners. Stát se Partnerem Google vyžaduje kvalitu. Společnost, která aspiruje na Partnera Google, musí prokázat, že si osvojila základy, kterými se zabývají certifikační testy společnosti Google, že maximalizuje výkon kampaní svých klientů a její klienti dostávají prvotřídní služby. MarketUP tyto náročné požadavky splnil, a proto byl zařazen do tohoto nového programu mezi prvními v ČR!

Certifikační program Google byl nahrazen novým, vylepšeným programem pro agentury a online marketingové profesionály - Google Partners. Pouze důvěryhodné agentury mohou získat pečeť schválení společnosti Google. Ať už mají jednoho zaměstnance nebo tisíc, stát se partnerem Google vyžaduje kvalitu.

Odznak Partner Google všem ukazuje, že Google certifikované společnosti důvěřuje a že jí tedy mohou důvěřovat i potenciální klienti.

Dosažení statusu partnera záměrně není nic snadného. V klientských účtech je třeba prokázat hluboké znalosti programu AdWords (certifikace), historii kvalitních výsledků (doporučené postupy) a odpovídající aktivitu (celkový rozpočet ve spravovaných účtech klientů).

Google klientské účty agentury pravidelně kontroluje, aby zajistil, že její klienti dostávají prvotřídní služby, jako je druh a frekvence prováděných změn, udržení klientů a dobré využívání jejich rozpočtů.

Individuální certifikaci Google, která je nezbytnou podmínkou pro získání statusu Google Partner, získali již 4 specialisti MarketUP. Další absolvují Google školení a certifikát získají během následujících týdnů.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umb…

3. 1. 2019