Blog

Miroslav Král 21. 11. 2013 Zpět

MarketUP se stal Partnerem Google

MarketUP se stal Partnerem Google

MarketUP byl právě certifikován v novém programu Google Partners. Stát se Partnerem Google vyžaduje kvalitu. Společnost, která aspiruje na Partnera Google, musí prokázat, že si osvojila základy, kterými se zabývají certifikační testy společnosti Google, že maximalizuje výkon kampaní svých klientů a její klienti dostávají prvotřídní služby. MarketUP tyto náročné požadavky splnil, a proto byl zařazen do tohoto nového programu mezi prvními v ČR!

Certifikační program Google byl nahrazen novým, vylepšeným programem pro agentury a online marketingové profesionály - Google Partners. Pouze důvěryhodné agentury mohou získat pečeť schválení společnosti Google. Ať už mají jednoho zaměstnance nebo tisíc, stát se partnerem Google vyžaduje kvalitu.

Odznak Partner Google všem ukazuje, že Google certifikované společnosti důvěřuje a že jí tedy mohou důvěřovat i potenciální klienti.

Dosažení statusu partnera záměrně není nic snadného. V klientských účtech je třeba prokázat hluboké znalosti programu AdWords (certifikace), historii kvalitních výsledků (doporučené postupy) a odpovídající aktivitu (celkový rozpočet ve spravovaných účtech klientů).

Google klientské účty agentury pravidelně kontroluje, aby zajistil, že její klienti dostávají prvotřídní služby, jako je druh a frekvence prováděných změn, udržení klientů a dobré využívání jejich rozpočtů.

Individuální certifikaci Google, která je nezbytnou podmínkou pro získání statusu Google Partner, získali již 4 specialisti MarketUP. Další absolvují Google školení a certifikát získají během následujících týdnů.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter | DUBEN

Jaké zdroje sledovat, abyste se neztratili na sociálních sítích? V newsletteru radíme také, jak psát články pro lidi a roboty nebo jak reago…

28. 4. 2017

Chcete, aby váš obsah prodával? Proveďte zákazníky Content Funnelem

Jak tvořit úspěšný content, který zasáhne zákazníky v různých fázích nákupního procesu? Marketingové úsilí pomáhá znásobit takzva…

22. 4. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na sociální sítě

V každé profesi je důležité se celý život vzdělávat. V online marketingu to ale platí dvojnásob. Ne-li několikanásob. Vyvíjejí se toti…

19. 4. 2017

Už druhý rok na Digijobs. Lovíme talenty nejen na fotbálek!

Jelikož se nám na loňském veletrhu práce v online marketingu Digijobs podařilo ulovit dva nové kolegy, nesmíme samozřejmě chybět ani letos.…

17. 4. 2017

Archetypy v marketingu I: Využijte jejich sílu ve prospěch své značky

V marketingu lze uplatňovat nejrůznější strategie. Jednou z klíčových, avšak méně známých, je strategie marketingových archetypů. Co to…

13. 4. 2017

Zlepšete své články o 99 %. Pište pro lidi i roboty

Psaní online článků je tak trochu alchymie. Copywriterovi nestačí myslet na to, aby se článek líbil čtenářům. O tom, jestli vyběhne na p…

8. 4. 2017