Blog

Miroslav Král 30. 11. 2016 Zpět

MarketUP produkuje velmi úspěšná videa pro YouTube kampaně

MarketUP produkuje velmi úspěšná videa pro YouTube kampaně

Po několika letech zkušeností s návrhem a realizací mnoha Youtube kampaní, zejména pro velké TV inzerenty, jsme letos přistoupili k produkci animovaných i hraných videospotů pro naše klienty.

Desítky nasazených výzkumů Brandlift, které měří dopady videokampaně na cílovou skupinu v oblasti vybavení si reklamy, povědomí o značce a nákupních úmyslů, nám umožnily odladit ideální formu videoklipu. Dnes velmi dobře víme, jak má vypadat video pro digitální reklamu v YouTube, aby dosáhlo nejlepších výsledků v oboru a zajistilo návratnost reklamních investic díky pozitivnímu dopadu na nákupní chování spotřebitelů. Rozhodli jsme se zkušenosti zúročit a zajistit výrobu digitální videoprodukce pro naše klienty.

Bonavita kampaň Nepřeskakuj snídani

V září jsme pro našeho klienta Bonavita v rekordním čase produkovali video „Nepřeskakuj snídani“ ve spolupráci s youtubery. Bylo určeno pro stejnojmennou reklamní kampaň, která se odehrávala z velké části na YouTube, v kanálech zvolených youtuberů a také v displejové síti a na Facebooku na přelomu září a října 2016.

Dle výsledků nasazeného výzkumu Brandlift od Google náš videospot dosáhl nejen „Best in class“ hodnocení v AdRecall v České republice, kdy lift výrazně překročil 100 %, ale bodoval také jako „Best in Class“ v celosvětovém srovnání v nárůstu pozitivního hodnocení značky (Brand Favorability) po zhlédnutí reklamy. Téměř 14x přesáhl celosvětový průměr liftu, který je na úrovni 4 %. Výsledek nás těší o to více, že tento klip bodoval několikanásobně lépe v YouTube než TV klipy od mezinárodních kreativních agentur, které vykazují řádově větší investice do videoprodukce.

Pneumatiky.cz – kampaň na propagaci nové služby

V průběhu září jsme navrhli a vyprodukovali kampaň pro Pneumatiky.cz, která byla spuštěna 10. října na dobu 4 týdnů. Zajistili jsme kreativní návrh a produkci animovaného videa s využitím hlasu Zbyška Horáka, dabéra ostříleného Jeremyho Clarsona ze známého pořadu TopGear.

Vedle in-stream videokampaně a Mastheadu na YouTube byla kampaň doplněna o branding webu idnes.cz a lidovky.cz a rozsáhlou displejovou kampaň na mnoha portálech, sociálních sítích a pokročilou kampaň ve vyhledávání.

Videospot dle výsledků brandliftu skvěle skóroval u cílové skupiny mužů. Vykázal téměř 5x vyšší nárůst povědomí o značce (Brand Awareness) než je průměr u ostatních YT kampaní v ČR. Zařadil se tak do „Best in class“.  Výborné výsledky byly zaznamenány také u uživatelů, kteří po 5 sekundách video přeskočili. Video tak zajistilo AdRecall a povědomí o značce dalších 70 % uživatelů zdarma!

Obě videa dosáhla rovněž nadprůměrného zájmu uživatelů, neboť VTR (video view rate) se pohyboval na úrovni 30 %.

Videospoty pro vás

Digitální video na internetu dnes patří mezi nejúspěšnější marketingové taktiky a penetrace YouTube včetně času stráveného sledováním videa překonává všechny odhady i v ČR. V současné době pracujeme na dalších videích pro naše klienty, které brzy představíme veřejnosti.

Pokud plánujete rozšířit svou online komunikaci tímto směrem, jsme pro vás k dispozici.


Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019

Letní soutěž od Horalek: Hra v rozšířené realitě i úspěšné zapojení influencera

Jestli nás v MarketUP něco těší, tak jsou to situace, kdy se za námi klienti vrací s nabídkou další spolupráce. A právě jedním z takový…

25. 7. 2019

Kdo jsou klienti MarketUP? Magazín Gusto, Zásilkovna nebo UNI HOBBY

Červen přinesl kromě teplého počasí i řadu nabídek do výběrových řízení známých i menších značek. Některé tendry se nám vyhrát …

16. 7. 2019

S Člověkem v tísni úspěšně pomáháme již druhým rokem

Agentura MarketUP kromě celé řady komerčních klientů věnuje svou pozornost i dobročinné oblasti a s organizací Člověk v tísni spolupracuj…

16. 7. 2019

Benlian Food uvádí na trh 4 produktové řady pro celiaky. Komunikaci zajišťuje MarketUP

Praha, 11. července 2019 – Na český a slovenský trh vstupuje srbská značka Benlian Food s novými výrobky pro celiaky. Cílem společnosti je…

11. 7. 2019

4 věci, na které nesmí kampaňový specialista nikdy zapomenout

Opakování je matka moudrosti, a proto by si i zkušený kampaňový specialista měl čas od času zopakovat základy. Naše specialistka Monika Pav…

8. 7. 2019