Dopady GDPR na digitální marketing
GDPR je v poslední době velmi aktuální a diskutované téma. Většina odborných článků, seminářů a konferencí se však tohoto tématu dot…
20. 3. 2018Konference Internet Jungle, která se uskutečnila ve středu 19. listopadu v Národní technické knihovně, byla opravdu vydařená. Sešlo se na ní na 230 marketingových ředitelů a specialistů z nadnárodních korporací i českých firem, kteří si poslechli přednášky o nejnovějších trendech z oblasti online marketingu.
Byli jsme osloveni pořadatelem konference, abychom seznámili účastníky se žhavými novinkami ve zvýšení prodejního výkonu v online aktivitách. Ve svém vystoupení poukázal Miroslav Král, Managing Partner MarketUP, na výhody kombinace televizních a online kampaní. Ty dovedou oslovit mnohem větší publikum než samotné televizní kampaně při stejných nákladech, přesto je řada TV inzerentů nevyužívá nebo o této možnosti ani neví. Lidé přitom tráví sledováním YouTube stejně času, jako u sledování ČT 1 nebo televize Prima.
Miroslav Král se v prezentaci věnoval také videokampaním, které v sobě skrývají velký potenciál. Pokud TV reklamu nevyužíváte z důvodu vysokých investic či úzké cílové skupiny, nevěšte hlavu. Různé formy online videoreklamy se vyplatí již při investicích několika málo desítek tisíc korun. Video dodá vašim kampaním emoce a šťávu a zvýší v kombinaci s dalšími online kanály prodejní výkon celé kampaně.
V letošním roce se výrazně rozšířily možnosti pro retargeting (v Google terminologii remarketing), tedy znovuoslovení angažovaného publika. Tento online marketingový nástroj umožňuje zvýšení prodejního výkonu online kampaní a posílení značky tím, že cílíte na uživatele, kteří již navštívili váš web nebo se zajímali o témata blízké vašim produktům či službám. Můžete jej využít v Google Adwords, na YouTube, Facebooku či v sítích RTB reklamy.
Snížit akviziční náklady na nové zákazníky lze také lepším online cílením displayových kampaní. To je možné například nákupem relevantního publika, které nejlépe odpovídá vaší cílové skupině. V současné době tuto možnost nabízí například sdružení prémiových webů CPEx nebo Seznam v rámci behaviorálního cílení. V některých případech lze nakoupit publikum i od konkrétních obsahových webů.
Seznamte se s prezentací, kterou MarketUP představil na Internet Jungle.
Kromě prezentace MarketUP zazněla na Internet Jungle také řada dalších zajímavých přednášek. Konference byla rozdělena do čtyř bloků, v nichž se probíraly otázky efektivního využívání sociálních sítí, budoucnost internetových bannerů, nástrahy e-mailového marketingu nebo problematika obsahového marketingu. Mezi vystupujícími nechyběl David Špinar z Googlu, který měl inspirativní přednášku na téma výkonnostního marketingu. Zazněly také zajímavé přednášky o plánování kampaní na Twitteru i Facebooku.
Přednáška MarketUP byla hodnocena jako velmi inspirativní a Miroslav Král byl požádán o shrnutí zkušeností do časopisu Marketing a Media, jehož obsah vám v blízké době přineseme na našem blogu. Podívejte se také na krátký rozhovor s Miroslavem Králem.
GDPR je v poslední době velmi aktuální a diskutované téma. Většina odborných článků, seminářů a konferencí se však tohoto tématu dot…
20. 3. 2018Jaké jsou zkušenosti našeho kolegy, projektového manažera Michala Vrtišky, který se rozhodl pracovat dlouhých 6 měsíců na dálku z Asie? Se…
16. 3. 2018Do realizačního oddělení nastoupily dvě nové tváře. Jací jsou, kde se tu vzali a jaké mají plány?
14. 3. 2018S největší pravděpodobností už na Linkedinu máte založený profil, stejně jako 500 milionů lidí na celé planetě a 1,3 milionů našich sp…
13. 3. 2018Jak klienti hodnotí naše služby? I v tomto pololetí jsme obdrželi velmi pěkný výsledek v hodnocení Net Promoter Score.
26. 2. 2018Pořizování atraktivních fotek s jídlem se pomalu stává součástí výbavy základních dovedností marketingové gramotnosti. Zejména, pokud …
23. 2. 2018