Blog

Miroslav Král 24. 11. 2014 Zpět

MarketUP prezentoval žhavé novinky pro zvýšení prodeje na konferenci Internet Jungle

Konference Internet Jungle 2014

Konference Internet Jungle, která se uskutečnila ve středu 19. listopadu v Národní technické knihovně, byla opravdu vydařená. Sešlo se na ní na 230 marketingových ředitelů a specialistů z nadnárodních korporací i českých firem, kteří si poslechli přednášky o nejnovějších trendech z oblasti online marketingu.

Byli jsme osloveni pořadatelem konference, abychom seznámili účastníky se žhavými novinkami ve zvýšení prodejního výkonu v online aktivitách. Ve svém vystoupení poukázal Miroslav Král, Managing Partner MarketUP, na výhody kombinace televizních a online kampaní. Ty dovedou oslovit mnohem větší publikum než samotné televizní kampaně při stejných nákladech, přesto je řada TV inzerentů nevyužívá nebo o této možnosti ani neví. Lidé přitom tráví sledováním YouTube stejně času, jako u sledování ČT 1 nebo televize Prima.

Srovnání YouTube a televize

Videokampaně, pokročilý retargeting a nákup publik

Miroslav Král se v prezentaci věnoval také videokampaním, které v sobě skrývají velký potenciál. Pokud TV reklamu nevyužíváte z důvodu vysokých investic či úzké cílové skupiny, nevěšte hlavu. Různé formy online videoreklamy se vyplatí již při investicích několika málo desítek tisíc korun. Video dodá vašim kampaním emoce a šťávu a zvýší v kombinaci s dalšími online kanály prodejní výkon celé kampaně.

V letošním roce se výrazně rozšířily možnosti pro retargeting (v Google terminologii remarketing), tedy znovuoslovení angažovaného publika. Tento online marketingový nástroj umožňuje zvýšení prodejního výkonu online kampaní a posílení značky tím, že cílíte na uživatele, kteří již navštívili váš web nebo se zajímali o témata blízké vašim produktům či službám.  Můžete jej využít v Google Adwords, na YouTube, Facebooku či v sítích RTB reklamy.

Snížit akviziční náklady na nové zákazníky lze také lepším online cílením displayových kampaní. To je možné například nákupem relevantního publika, které nejlépe odpovídá vaší cílové skupině. V současné době tuto možnost nabízí například sdružení prémiových webů CPEx nebo Seznam v rámci behaviorálního cílení. V některých případech lze nakoupit publikum i od konkrétních obsahových webů.

Seznamte se s prezentací, kterou MarketUP představil na Internet Jungle.


Konference patřila i sociálním médiím

Kromě prezentace MarketUP zazněla na Internet Jungle také řada dalších zajímavých přednášek. Konference byla rozdělena do čtyř bloků, v nichž se probíraly otázky efektivního využívání sociálních sítí, budoucnost internetových bannerů, nástrahy e-mailového marketingu nebo problematika obsahového marketingu. Mezi vystupujícími nechyběl David Špinar z Googlu, který měl inspirativní přednášku na téma výkonnostního marketingu. Zazněly také zajímavé přednášky o plánování kampaní na Twitteru i Facebooku.

Přednáška MarketUP byla hodnocena jako velmi inspirativní a Miroslav Král byl požádán o shrnutí zkušeností do časopisu Marketing a Media, jehož obsah vám v blízké době přineseme na našem blogu. Podívejte se také na krátký rozhovor s Miroslavem Králem.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umb…

3. 1. 2019