Blog

market UP 5. 10. 2012 Zpět

MarketUP přednášel na odborné konferenci

MarketUP přednášel na odborné konferenci

Managing Partner společnosti market UP Miroslav Král vystoupil na odborné konferenci "Akvizice zákazníků / řízení zákaznické společnosti".

Akce, kterou pořádalo vydavatelství Economia a.s., proběhla ve čtvrtek 4. října 2012 v Praze. Miroslav Král se ve své přednášce "Efektivní taktiky pro akvizici s využítím online nástrojů" zaměřil především na oblast internetového marketingu, na který se firma market UP specializuje. Kromě jiného zmínil nejnovější trendy v nákupním chování spotřebitelů a podělil se také o rady pro úspěšný chod firem využívající online nástroje.

Po přednášce představil dvě případové studie z praxe, na kterých ukázal účinné využití online nástrojů. Jednou z nich byla studie věnující se nákupní galerii SIMIRA.CZ, na které ukázal efektivní způsob, jak připravit nízkorozpočtovou kampaň pro start-up. Druhá studie byla zaměřena na služby, které využil dovozce a distibutor stolních hokejů STIGA Jan Veselý. Na tomto příkladu ukázal, jak je možné dosáhnout vyššího výkonu kampaně při nižších investicích.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019