Blog

market UP 5. 10. 2012 Zpět

MarketUP přednášel na odborné konferenci

MarketUP přednášel na odborné konferenci

Managing Partner společnosti market UP Miroslav Král vystoupil na odborné konferenci "Akvizice zákazníků / řízení zákaznické společnosti".

Akce, kterou pořádalo vydavatelství Economia a.s., proběhla ve čtvrtek 4. října 2012 v Praze. Miroslav Král se ve své přednášce "Efektivní taktiky pro akvizici s využítím online nástrojů" zaměřil především na oblast internetového marketingu, na který se firma market UP specializuje. Kromě jiného zmínil nejnovější trendy v nákupním chování spotřebitelů a podělil se také o rady pro úspěšný chod firem využívající online nástroje.

Po přednášce představil dvě případové studie z praxe, na kterých ukázal účinné využití online nástrojů. Jednou z nich byla studie věnující se nákupní galerii SIMIRA.CZ, na které ukázal efektivní způsob, jak připravit nízkorozpočtovou kampaň pro start-up. Druhá studie byla zaměřena na služby, které využil dovozce a distibutor stolních hokejů STIGA Jan Veselý. Na tomto příkladu ukázal, jak je možné dosáhnout vyššího výkonu kampaně při nižších investicích.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umb…

3. 1. 2019