Blog

Miroslav Král 12. 10. 2013 Zpět

MarketUP pracuje pro CASTROL a LMC

MarketUP  pracuje pro CASTROL a LMC

V říjnu 2013 jsme zahájili spolupráci se společností CASTROL, předním světovým dodavatelem motorových olejů a maziv ze skupiny BP, a se společností LMC, jedničkou na internetovém trhu práce, provozovatelem portálů jobs.cz a prace.cz.

Pro českou pobočku britské firmy CASTROL jsme navrhli koncept edukativní online marketingové kampaně na podporu prodeje motorových olejů označených hologramem. Pro rozsáhlou multikanálovou kampaň využíváme nejnovější technologii RTB v systému Adform pro účinnou a cenově výhodnou bannerovou reklamu včetně  retargetingu, výkonnostní PPC ve vyhledávačích Seznam a Google a PPC kampaň na sociální síti Facebook.

Castrol

Pro společnost LMC jsme se podíleli na návrhu konceptu nové korporátní webové prezentace. Pro portál prace.cz nyní realizujeme online marketingovou B2B kampaň zaměřenou na malé a střední firmy, která doplňuje TV a rozhlasovou reklamu a komunikuje speciální nabídku pro nábor zaměstnanců. Kampaň zahrnuje jak cílenou prodejně orientovanou komunikaci ve vyhledávačích Seznam a Google, PPC inzerci na profesní síti LinkedIn, tak i displejovou reklamu rozšířenou o retargeting v RTB systému Adform.

LMC

LMC

Vážíme si důvěry obou nových klientů a náš realizační tým udělá maximum pro splnění náročných cílů obou kampaní.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017