Blog

Miroslav Král 12. 10. 2013 Zpět

MarketUP pracuje pro CASTROL a LMC

MarketUP  pracuje pro CASTROL a LMC

V říjnu 2013 jsme zahájili spolupráci se společností CASTROL, předním světovým dodavatelem motorových olejů a maziv ze skupiny BP, a se společností LMC, jedničkou na internetovém trhu práce, provozovatelem portálů jobs.cz a prace.cz.

Pro českou pobočku britské firmy CASTROL jsme navrhli koncept edukativní online marketingové kampaně na podporu prodeje motorových olejů označených hologramem. Pro rozsáhlou multikanálovou kampaň využíváme nejnovější technologii RTB v systému Adform pro účinnou a cenově výhodnou bannerovou reklamu včetně  retargetingu, výkonnostní PPC ve vyhledávačích Seznam a Google a PPC kampaň na sociální síti Facebook.

Castrol

Pro společnost LMC jsme se podíleli na návrhu konceptu nové korporátní webové prezentace. Pro portál prace.cz nyní realizujeme online marketingovou B2B kampaň zaměřenou na malé a střední firmy, která doplňuje TV a rozhlasovou reklamu a komunikuje speciální nabídku pro nábor zaměstnanců. Kampaň zahrnuje jak cílenou prodejně orientovanou komunikaci ve vyhledávačích Seznam a Google, PPC inzerci na profesní síti LinkedIn, tak i displejovou reklamu rozšířenou o retargeting v RTB systému Adform.

LMC

LMC

Vážíme si důvěry obou nových klientů a náš realizační tým udělá maximum pro splnění náročných cílů obou kampaní.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019