Blog

Miroslav Král 12. 10. 2013 Zpět

MarketUP pracuje pro CASTROL a LMC

MarketUP  pracuje pro CASTROL a LMC

V říjnu 2013 jsme zahájili spolupráci se společností CASTROL, předním světovým dodavatelem motorových olejů a maziv ze skupiny BP, a se společností LMC, jedničkou na internetovém trhu práce, provozovatelem portálů jobs.cz a prace.cz.

Pro českou pobočku britské firmy CASTROL jsme navrhli koncept edukativní online marketingové kampaně na podporu prodeje motorových olejů označených hologramem. Pro rozsáhlou multikanálovou kampaň využíváme nejnovější technologii RTB v systému Adform pro účinnou a cenově výhodnou bannerovou reklamu včetně  retargetingu, výkonnostní PPC ve vyhledávačích Seznam a Google a PPC kampaň na sociální síti Facebook.

Castrol

Pro společnost LMC jsme se podíleli na návrhu konceptu nové korporátní webové prezentace. Pro portál prace.cz nyní realizujeme online marketingovou B2B kampaň zaměřenou na malé a střední firmy, která doplňuje TV a rozhlasovou reklamu a komunikuje speciální nabídku pro nábor zaměstnanců. Kampaň zahrnuje jak cílenou prodejně orientovanou komunikaci ve vyhledávačích Seznam a Google, PPC inzerci na profesní síti LinkedIn, tak i displejovou reklamu rozšířenou o retargeting v RTB systému Adform.

LMC

LMC

Vážíme si důvěry obou nových klientů a náš realizační tým udělá maximum pro splnění náročných cílů obou kampaní.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umb…

3. 1. 2019