Blog

MarketUP 3. 3. 2014 Zpět

MarketUP pomohl naplnit pardubickou ČEZ Arenu na basketbalovou show

MarketUP pomohl naplnit pardubickou ČEZ Arenu na basketbalovou show

Od začátku roku jsme pracovali na online kampani pro Českou basketbalovou federaci na česko-polské All-Star Game. Na napínavé utkání hvězd, v němž byl úspěšnější český výběr, dorazilo přes čtyři tisíce návštěvníků.

Napínavý souboj, v němž padlo celkem 214 bodů, celá řada trojek, ale i smečí. To bylo All Star Game 2014 v neděli 2. března v Pardubicích, kde výběr nejlepších hráčů z české ligy porazil svůj polský protějšek 109:105.

Přestože jsme pro tuto show připravovali velmi nízkonákladovou kampaň, můžeme se pochlubit skvělými výsledky. Všechny cíle kampaně na exhibici, jíž byl MarketUP partnerem, byly překročeny a předprodej vstupenek prostřednictvím online aplikace překonal odhady přesně o 100 %.

Multikanálová kampaň zahrnovala bannerovou kampaň, PPC ve vyhledávačích a na Facebooku, video kampaň na YouTube a retargeting v těchto médiích. Více o kampani se dozvíte zde

MarketUP partnerem basketbalové All Star Game 2014

MarketUP partnerem basketbalové All Star Game 2014

MarketUP partnerem basketbalové All Star Game 2014

Basketbalová All Star Game 2014

Basketbalová All Star Game 2014

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019