Blog

Jan Holeček 16. 11. 2015 Zpět

MarketUP oslavuje! Zařadil se mezi TOP 10 klíčových partnerů Googlu v ČR

MarketUP oslavuje! Zařadil se mezi TOP 10 klíčových partnerů Googlu v ČR

Na Google Agency Day 2015 se sešly nejvýznamnější online marketingové agentury z Česka. Jedním z hlavních bodů programu konference bylo vyhodnocení výkonu partnerských agentur Googlu. Nejvíce na sebe upozornila agentura MarketUP, která jako jediná získala ocenění ve všech třech soutěžních kategoriích – Ready to Rock 2015, Nejvíce certifikovaných jednotlivců a Klíčoví partneři Googlu, mezi které se oficiálně zařadila.

Na konferenci Google Agency Day 2015 se v Praze 10. listopadu setkali zástupci nejlepších partnerských agentur Googlu v ČR. To, že za sebou máme velmi úspěšný rok, bylo vidět i zde. Jako jediní jsme na konferenci byli oceněni ve všech třech soutěžních kategoriích. Které to byly?

Ocenění Google Partners

Diplomy od Googlu za úspěch ve všech třech soutěžních kategoriích.

600 partnerských agentur Googlu v ČR, 10 z nich klíčových


Google má v České republice více než 600 digitálních agentur registrovaných v programu Google Partners, z nichž je 150 certifikovaných. Mezi hlavními cíli, o které jsme tento rok usilovali, byla i kvalifikace mezi top 10 klíčových partnerů Googlu v ČR. A to se podařilo.   

Je to doma!


Tento úspěch byl dosažen díky úspěšné spolupráci MarketUP s významnými klienty z řad TV inzerentů, maloobchodních řetězců, FMCG výrobců i B2B firem a multikanálovým digitálním kampaním, které jsme pro ně v roce 2015 realizovali.

Miroslav Král, Managing Partner MarketUP, k tomuto úspěchu uvádí: „Máme velkou radost, že se nám podařilo během jednoho roku zařadit mezi klíčové partnery Googlu. Naším dlouhodobým cílem je být preferovaným partnerem významných značek pro digitální marketing u nás i v zahraničí. Úzká spolupráce s Googlem, největším globálním hráčem na poli digitální reklamy, je jedním ze základních kamenů naší strategie. Našim klientům zajistí přístup k nejnovějšímu know-how, oborovým analýzám, přednostnímu využití novinek v digitální reklamě a společnému plánování digitální strategie pro jejich úspěšný růst."

Tomáš Ševčík při panelové diskuzi

Managing Partner MarketUP, Tomáš Ševčík (třetí zleva), během panelové diskuze na Google Agency Day 2015.

Vítězství v soutěži Ready to Rock 2015  


Z Google Agency Day jsme si odnesli také ocenění za vítězství v soutěži Ready to Rock 2015, konkrétně v její hlavní kategorii Rock the Sales. V té byl hodnocen celkový spend nových klientů v Google Adwords za druhý kvartál roku 2015. Tento spend měl MarketUP ve své kategorii Accelerate Partners jasně nejvyšší a proto se zúčastnil jako výherce v září 2015 globálního AllStars Summitu v centrále Google v Silicon Valey, uspořádaného pro 350 nejvýznamějších partnerů Google z celého světa.

Agentura s nejvíce Google certifikáty v ČR


Také ve třetí kategorii byl MarketUP, tentokrát společně s agenturami H1 a B2B Group, oceněn jako agentura s největším počtem držitelů Google certifikátů v ČR. Certifikace Google AdWords a Google Analytics jsou profesionální akreditace nabízené společností Google uživatelům, kteří prokáží znalosti základního i pokročilého používání služby AdWords a Analytics. Certifikovaných jednotlivců máme ve svém týmu celkem 14 s více než 40 individuálními certifikacemi z oblastí fundamentals, search, display, video, mobile, PLA a analytics.

Google certifikáty

MarketUP má ve svém týmu 14 certifikovaných jednotlivců s více než 40 individuálními Google certifikacemi.

Foto: Jan Holeček


Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019