MarketUP organizuje semináře a workshopy na VŠE

Eva Řeháková 17. 4. 2015
Marketup
Marketup

Na počátku roku 2015 jsme uzavřeli smlouvu o spolupráci s Marketing & Media klubem při Vysoké škole ekonomické v Praze. V rámci této spolupráce MarketUP zdarma realizuje sérii seminářů pro studenty s názvem Napříč online marketingem prakticky. Kromě předaných teoretických znalostí a praktických zkušeností je naším cílem vzbudit ve studentech nadšení pro internetový marketing.

Zájem studentů výrazně převyšoval kapacitu kurzů

Zájem studentů o první přednášky byl veliký a několikanásobně převyšoval kapacitu přednáškové místnosti. Každý zájemce proto musel vyplnit dotazník. Ti, kteří projevili skutečnou zálibu v oblasti online marketingu, se mohli zúčastnit vybraného kurzu.

Marketup

První blok představil pestrost nástrojů online marketingu

První seminář se konal 19.3. pod vedením Tomáše Ševčíka. Jeho tématem byl Online marketing současnosti. Tento blok byl spíše teoretický s cílem představit pestrost a variabilitu nástrojů online marketingu.

Díky dotazům z publika však prezentace velmi často přecházela i do diskuze. To demonstrovalo skutečný zájem posluchačů o online marketing. Seminář měl původně trvat dvě hodiny. Až po necelých čtyřech hodinách jej však ukončil zvukový signál, který oznamoval konec provozu budovy. Další signál – potlesk – zhodnotil množství a kvalitu předaných informací.

Google Adwords prakticky

Druhý seminář byl již především praktický. Cílem bylo uvést studenty do prostředí pro tvorbu PPC reklamy ve vyhledavačích Google Adwords.

Tento blok vedl projektový manažer a specialista na PPC reklamu Martin Čáp a kromě teoretického úvodu byl vymezený čas vyplněn praktickou zkouškou sestavení PPC kampaně. I druhý workshop překročil stanovenou dobu takřka o jednu hodinu a byl taktéž zakončen potleskem.

Studenti se seznámili také s Google Analytics

V polovině dubna se konal ještě jeden workshop, zaměřený na nástroj Google Analytics. Matouš Ledvina představil jeho využití při sledování důležitých metrik pro vyhodnocení úspěšnosti jednotlivých zdrojů návštěvnosti webů.

Marketup

Online marketing ve škole často chybí

Nedílnou součástí přednášek byla také diskuze se studenty o tom, jak je online marketing obsažen v předmětech, týkajících se marketingu. Je škoda, že takto rozsáhlý a dynamicky se vyvíjející obor dostává ve výuce tak málo prostoru. I to je jistě důvod velkého zájmu o naše přednášky. Je jasné, že s mnohými účastníky se budeme v budoucnosti v komunitě online marketérů potkávat.

Odebírat novinky

Přihlašte se k odběru novinek a nic vám neuteče

Váš e-mail

Kliknutím na tlačítko ODESLAT souhlasíte se zpracováním osobních údajů .