Blog

Eva Řeháková 17. 4. 2015 Zpět

MarketUP organizuje semináře a workshopy na VŠE

MarketUP organizuje semináře a workshopy na VŠE

Na počátku roku 2015 jsme uzavřeli smlouvu o spolupráci s Marketing & Media klubem při Vysoké škole ekonomické v Praze. V rámci této spolupráce MarketUP zdarma realizuje sérii seminářů pro studenty s názvem Napříč online marketingem prakticky. Kromě předaných teoretických znalostí a praktických zkušeností je naším cílem vzbudit ve studentech nadšení pro internetový marketing.

Zájem studentů výrazně převyšoval kapacitu kurzů

Zájem studentů o první přednášky byl veliký a několikanásobně převyšoval kapacitu přednáškové místnosti. Každý zájemce proto musel vyplnit dotazník. Ti, kteří projevili skutečnou zálibu v oblasti online marketingu, se mohli zúčastnit vybraného kurzu.

Přednášky o online marketingu

První blok představil pestrost nástrojů online marketingu

První seminář se konal 19.3. pod vedením Tomáše Ševčíka. Jeho tématem byl Online marketing současnosti. Tento blok byl spíše teoretický s cílem představit pestrost a variabilitu nástrojů online marketingu.

Díky dotazům z publika však prezentace velmi často přecházela i do diskuze. To demonstrovalo skutečný zájem posluchačů o online marketing. Seminář měl původně trvat dvě hodiny. Až po necelých čtyřech hodinách jej však ukončil zvukový signál, který oznamoval konec provozu budovy. Další signál – potlesk – zhodnotil množství a kvalitu předaných informací.

Google Adwords prakticky

Druhý seminář byl již především praktický. Cílem bylo uvést studenty do prostředí pro tvorbu PPC reklamy ve vyhledavačích Google Adwords.

Tento blok vedl projektový manažer a specialista na PPC reklamu Martin Čáp a kromě teoretického úvodu byl vymezený čas vyplněn praktickou zkouškou sestavení PPC kampaně. I druhý workshop překročil stanovenou dobu takřka o jednu hodinu a byl taktéž zakončen potleskem.

Studenti se seznámili také s Google Analytics

V polovině dubna se konal ještě jeden workshop, zaměřený na nástroj Google Analytics. Matouš Ledvina představil jeho využití při sledování důležitých metrik pro vyhodnocení úspěšnosti jednotlivých zdrojů návštěvnosti webů.

Workshop na VŠE

Online marketing ve škole často chybí

Nedílnou součástí přednášek byla také diskuze se studenty o tom, jak je online marketing obsažen v předmětech, týkajících se marketingu. Je škoda, že takto rozsáhlý a dynamicky se vyvíjející obor dostává ve výuce tak málo prostoru. I to je jistě důvod velkého zájmu o naše přednášky. Je jasné, že s mnohými účastníky se budeme v budoucnosti v komunitě online marketérů potkávat.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Jsme finalisté Google Premier Partner Awards - podruhé v řadě

10. 9. 2018

Jedno odpoledne s Jaromírem Jágrem

Na tento den jsme se s kolegyní Andreou těšily dlouho. Je 15. 8., nádherné slunečné počasí. V práci doděláváme poslední úkoly a za chv…

7. 9. 2018

7 tipů jak se už teď připravit na vánoční kampaně

2. 9. 2018

Jak přidat správce na YouTube

Jako digitální agentura se denně setkáváme s praktickými dotazy našich klientů. Často se týkají nejznámější video platformy YouTube. Pr…

19. 7. 2018

Letní business snídaně v rytmu videokampaní

21. 6. 2018

Jsme AdWords Guru pro rok 2018!

Naši specialisté se zúčastnili ročního školícího programu od Google AdWords na jehož konci nás čekala sladká odměna v podobě získání…

26. 5. 2018