Blog

Eva Řeháková 17. 4. 2015 Zpět

MarketUP organizuje semináře a workshopy na VŠE

MarketUP organizuje semináře a workshopy na VŠE

Na počátku roku 2015 jsme uzavřeli smlouvu o spolupráci s Marketing & Media klubem při Vysoké škole ekonomické v Praze. V rámci této spolupráce MarketUP zdarma realizuje sérii seminářů pro studenty s názvem Napříč online marketingem prakticky. Kromě předaných teoretických znalostí a praktických zkušeností je naším cílem vzbudit ve studentech nadšení pro internetový marketing.

Zájem studentů výrazně převyšoval kapacitu kurzů

Zájem studentů o první přednášky byl veliký a několikanásobně převyšoval kapacitu přednáškové místnosti. Každý zájemce proto musel vyplnit dotazník. Ti, kteří projevili skutečnou zálibu v oblasti online marketingu, se mohli zúčastnit vybraného kurzu.

Přednášky o online marketingu

První blok představil pestrost nástrojů online marketingu

První seminář se konal 19.3. pod vedením Tomáše Ševčíka. Jeho tématem byl Online marketing současnosti. Tento blok byl spíše teoretický s cílem představit pestrost a variabilitu nástrojů online marketingu.

Díky dotazům z publika však prezentace velmi často přecházela i do diskuze. To demonstrovalo skutečný zájem posluchačů o online marketing. Seminář měl původně trvat dvě hodiny. Až po necelých čtyřech hodinách jej však ukončil zvukový signál, který oznamoval konec provozu budovy. Další signál – potlesk – zhodnotil množství a kvalitu předaných informací.

Google Adwords prakticky

Druhý seminář byl již především praktický. Cílem bylo uvést studenty do prostředí pro tvorbu PPC reklamy ve vyhledavačích Google Adwords.

Tento blok vedl projektový manažer a specialista na PPC reklamu Martin Čáp a kromě teoretického úvodu byl vymezený čas vyplněn praktickou zkouškou sestavení PPC kampaně. I druhý workshop překročil stanovenou dobu takřka o jednu hodinu a byl taktéž zakončen potleskem.

Studenti se seznámili také s Google Analytics

V polovině dubna se konal ještě jeden workshop, zaměřený na nástroj Google Analytics. Matouš Ledvina představil jeho využití při sledování důležitých metrik pro vyhodnocení úspěšnosti jednotlivých zdrojů návštěvnosti webů.

Workshop na VŠE

Online marketing ve škole často chybí

Nedílnou součástí přednášek byla také diskuze se studenty o tom, jak je online marketing obsažen v předmětech, týkajících se marketingu. Je škoda, že takto rozsáhlý a dynamicky se vyvíjející obor dostává ve výuce tak málo prostoru. I to je jistě důvod velkého zájmu o naše přednášky. Je jasné, že s mnohými účastníky se budeme v budoucnosti v komunitě online marketérů potkávat.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Posilujeme tým o Martinu, Léňu a Martina!

S novými posilami jako kdyby se v poslední době roztrhl pytel a tak v týmu vítáme další tři lidi, Martinu, Léňu a EmJaye. S jejich pomocí …

25. 7. 2017

Archetypy v marketingu IV: Dosáhněte stability a řádu

Zaujal vás náš seriál o archetypech v marketingu? Máme pro vás další díl, který tentokrát řeší potřebu najít a vytvořit ve světě ř…

14. 7. 2017

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme obdrželi skvělou zprávu. Postoupili jsme do dalšího kola globální soutěže Google Premier Partner Awards v kategorii Video Innovatio…

12. 7. 2017

4 taktiky, které pomohou prodat vaše produkty či služby

Konečně jste provedli potenciální zákazníky trychtýřem a můžete začít prodávat. Ve třetí fázi máte dva hlavní úkoly (a několik ved…

5. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Třetí letošní teambuilding: MarketUP na vodě

Ne že by se tým MarketUP v našich kancelářích začínal nudit, ale už to chtělo využít teplého červnového počasí a vyrazit ven. MarketU…

27. 6. 2017