Blog

Miroslav Král 14. 4. 2014 Zpět

MarketUP opět partnerem největší události roku v online marketingu v ČR!

Marketing Festival 2014 - logo

Podle slov Jindřicha Fáborského, organizátora 2. ročníku Marketing Festivalu, se má největší letošní událost pro online marketéry v ČR a střední Evropě zařadit mezi světovou špičku. Největší esa z online marketingu, včetně Avinashe Kaushika, budou sdílet své zkušenosti v Brně během třídenního maratonu na přelomu října a listopadu. MarketUP je vedle jmen jako Google či MOZ opět partnerem konference. Prodej vstupenek začíná již v pondělí 14. dubna, prvních 100 kusů lze zakoupit za speciální cenu!

Letošní Marketing Festival se koná od 31. října do 2. listopadu 2014 v Brně. Na konferenci vystoupí uznávaní marketéři, experti na PPC reklamu a webovou analytiku z celého světa. Vedle přednášek a workshopů nabídne konference účastníkům bohatý doprovodný program v podobě řady afterparty a koncertů.

Mezi přednášejícími vystoupí například:

  • Avinash Kaushik, světová star na webovou analytiku.

Avinash Kaushik

  • Dr. Peter Meyers, největší odborník MOZu v oblasti SEO. „Dr. Pete“ je vystudovaný kognitivní psycholog, který o sobě říká, že jeho posedlostí je lov algoritmů. Patří mezi nejpovolanější digitální marketéry na této planetě.

Dr. Peter Meyers

  • Martin Roettgerding, podle PPC Hero člen TOP 25 nejvlivnějších lidí v PPC reklamě na světě. Je autorem uznávaného blogu PPC-Epiphany.com, na Festivalu vystoupí s tématem Google AdWords.

Martin Roettgerding

  • Simo Ahava, který je vycházející hvězdou webové analytiky. Specializuje se především na propojení offline dat s webovou analytikou.

Simo Ahava

a mnoho dalších.

Více než dvě desítky vzdělávacích workshopů proběhnou už v pátek 31. října.

V pondělí 14. dubna startuje prodej vstupenek. Prvních 100 kusů můžete získat za speciální cenu 4.900 korun! Další se budou pohybovat v cenové relaci od 5.900 do 8.000 korun.

Podrobné informace včetně možnosti online nákupu vstupenek najdete na webových stránkách festivalu www.marketingfestival.cz

V následujících měsících vás budeme na blogu MarketUP informovat o dalších zajímavých přednášejících, od kterých se na Marketing Festivalu budete moci dozvědět o nejnovějších trendech a tipech z oboru.

Tým MarketUP se již na Marketing Festival 2014 těší a věří, že to bude ještě větší zážitek než úspěšný 1. ročník

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme oslavili skvělou zprávu. Postoupili jsme do finálního kola Video Innovation prestižní soutěže Google Premier Partner Awards! Nejen …

12. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017