Blog

Miroslav Král 14. 4. 2014 Zpět

MarketUP opět partnerem největší události roku v online marketingu v ČR!

Marketing Festival 2014 - logo

Podle slov Jindřicha Fáborského, organizátora 2. ročníku Marketing Festivalu, se má největší letošní událost pro online marketéry v ČR a střední Evropě zařadit mezi světovou špičku. Největší esa z online marketingu, včetně Avinashe Kaushika, budou sdílet své zkušenosti v Brně během třídenního maratonu na přelomu října a listopadu. MarketUP je vedle jmen jako Google či MOZ opět partnerem konference. Prodej vstupenek začíná již v pondělí 14. dubna, prvních 100 kusů lze zakoupit za speciální cenu!

Letošní Marketing Festival se koná od 31. října do 2. listopadu 2014 v Brně. Na konferenci vystoupí uznávaní marketéři, experti na PPC reklamu a webovou analytiku z celého světa. Vedle přednášek a workshopů nabídne konference účastníkům bohatý doprovodný program v podobě řady afterparty a koncertů.

Mezi přednášejícími vystoupí například:

  • Avinash Kaushik, světová star na webovou analytiku.

Avinash Kaushik

  • Dr. Peter Meyers, největší odborník MOZu v oblasti SEO. „Dr. Pete“ je vystudovaný kognitivní psycholog, který o sobě říká, že jeho posedlostí je lov algoritmů. Patří mezi nejpovolanější digitální marketéry na této planetě.

Dr. Peter Meyers

  • Martin Roettgerding, podle PPC Hero člen TOP 25 nejvlivnějších lidí v PPC reklamě na světě. Je autorem uznávaného blogu PPC-Epiphany.com, na Festivalu vystoupí s tématem Google AdWords.

Martin Roettgerding

  • Simo Ahava, který je vycházející hvězdou webové analytiky. Specializuje se především na propojení offline dat s webovou analytikou.

Simo Ahava

a mnoho dalších.

Více než dvě desítky vzdělávacích workshopů proběhnou už v pátek 31. října.

V pondělí 14. dubna startuje prodej vstupenek. Prvních 100 kusů můžete získat za speciální cenu 4.900 korun! Další se budou pohybovat v cenové relaci od 5.900 do 8.000 korun.

Podrobné informace včetně možnosti online nákupu vstupenek najdete na webových stránkách festivalu www.marketingfestival.cz

V následujících měsících vás budeme na blogu MarketUP informovat o dalších zajímavých přednášejících, od kterých se na Marketing Festivalu budete moci dozvědět o nejnovějších trendech a tipech z oboru.

Tým MarketUP se již na Marketing Festival 2014 těší a věří, že to bude ještě větší zážitek než úspěšný 1. ročník

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umb…

3. 1. 2019