Blog

Eva Řeháková 15. 10. 2014 Zpět

MarketUP na Marketing Challenge Foru představil, jak dělat úspěšně online reklamu

Marketing Challenge Forum foto

Společnost MarketUP byla vybrána, aby se stala jedním z prezentujících na letošním Marketing Challenge Foru 2014, zaměřeném na B2B marketing. Za MarketUP přednášel Miroslav Král, který zaměřil své vystoupení především na konkrétní výsledky, jichž je možné dosáhnout s online marketingem u B2B klientů.

Konference se konala v příjemném prostředí Klubu Lávka, sešlo se na ní přes 50 marketingových ředitelů a manažerů z různých společností. Nechyběli zástupci České spořitelny, společnosti Penta, Linet nebo Tchiba.

Miroslav Král na Marketing Challenge Foru


Přednáška Miroslava Krále představila rozdíly mezi B2B a B2C marketingem a poukázala na celkovou důležitost online aktivit. Zatímco české B2B firmy investují do online marketingu pouze 28 % svého rozpočtu, v zahraničí dosahuje průměr investic až 70 %. Proto je u nás v internetovém prostředí pro B2B společnosti skutečně vysoký potenciál.

Případové studie MarketUP posloužily jako konkrétní příklady

Společnost MarketUP ukázala účastníkům, jak je možné realizovat profitabilní online kampaň. Výsledky, jakých lze dosáhnout, představila na konkrétních případových studiích svých klientů. Prvním z nich byl dodavatel podnikových systémů ALTUS SOFTWARE. Díky redesignu webu, novým PPC kampaním a imagové a remarketingové kampani se navýšil počet poptávek klienta o celých 67 %. Třikrát se zvýšila konverze webu zákazníka a náklady na poptávku klesly o 25 %.

Skvělých výsledků dosáhla i společnost AVNET Technology Solution, u které provedl MarketUP úpravu landing page, vytvořil online strategii pro oslovení úzké cílové skupiny IT resellerů a realizoval účinnou online kampaň pro jejich akvizici. Ambiciózní cíle klienta byly splněny na 130 % a díky tomuto úspěchu se spolupráce s klientem rozšířila o další marketingové aktivity.

Banner AVNET


Neméně přínosná byla kampaň pro světového leadra v robotice a automatizaci, společnost FANUC. MarketUP měl rozšířit povědomí o značce a vybudovat angažovanou komunitu na Facebooku. To se také podařilo. Nově založená Facebooková stránka FANUC získala 657 nových fanoušků, především pracovníků z oboru robotiky, obsluhy CNC strojů a dalších zájemců o průmyslovou automatizaci.

Facebooková stránka Fanuc


Stánek MarketUP představil služby společnosti

Návštěvníci festivalu se dočkali nejen zajímavých přednášek, ale mohli načerpat inspiraci také u stánků jednotlivých společností, mezi kterými nechyběl ani stánek MarketUP. Účastníci se seznámili s marketingovými službami společnosti a mohli načerpat nové nápady pro online aktivity vlastní firmy.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019