Blog

MarketUP 10. 7. 2015 Zpět

MarketUP má tři nové posily

MarketUP má tři nové posily

Tým MarketUP se rozšířil o tři nové posily. Project Managera Michala Vrtišku, Copywritera a PR Online Specialistu Jana Holečka a Internet Marketing Specialistku Veroniku Tomášovou. Co konkrétně je náplní jejich práce?

Michal Vrtiška  Project Manager

Před dvěma lety od nás odešel, aby si vyzkoušel práci v marketingovém oddělení knižního nakladatelství. Následně se vrátil zpět na pozici Project Managera. Michal má v MarketUP na starosti především projektové řízení kampaní pro klienty. Zodpovídá za práci specialistů a bezproblémový průběh spolupráce. Zkušenosti, které získal v nakladatelství, teď zúročí především při komunikaci s klienty a při pochopení jejich potřeb a požadavků.

Michal vystudoval Provozně-ekonomickou fakultu na ČZU v Praze se zaměřením na marketingovou komunikaci. Už při studiu našel zálibu v online marketingu, která mu vydržela dodnes. Je certifikovaným specialistou Google Adwords (pokročilý test Inzerce ve Vyhledávací síti) a Google Analytics.

Jan Holeček  Copywriter a PR Online Specialist

Honza je v MarketUP odpovědný za přípravu reklamních a PR textů pro online i tištěná média. Dále má na starost tvorbu sloganů, obsahu sociálních sítí a komunikaci s médii.

První větší pracovní zkušenosti nabíral jako manažer reklamního oddělení ve vlakové společnosti LEO Express. Po zkušenosti vedoucího koordinátora v neziskové organizaci na několik let zakotvil v předním českém vydavatelství RF Hobby, kde působil ve známých časopisech Panorama 21. STOLETÍ, Enigma, EpochaPlus, UNIVERSE a v dalších. Věnoval se i moderování série promo akcí Gillette ProGlide. Vedle toho spolupracoval jako copywriter a PR specialista s řadou českých reklamních agentur. V roce 2015 se podílel na založení grafického a webdesignového studia NextStation, které se zaměřuje na vývoj moderních webových prezentací.

Veronika Tomášová  Internet Marketing Specialist

Veronika působí v MarketUP na pozici Internet Marketing Specialist. Zodpovídá především za správnou optimalizaci PPC reklam ve vyhledávačích, v obsahových sítích a na sociálních sítích. Je certifikovanou specialistkou Google Adwords.

První pracovní zkušenosti získávala ve studentských organizacích při studiu Ekonomické žurnalistiky na Vysoké škole báňské v Ostravě. Zabývala se jak tvorbou obsahu, tak grafikou nebo komunikací. Nakonec zakotvila u online marketingu, kterému se aktivně věnuje již několik let. Před MarketUP pracovala například ve společnosti Advisio, kde měla na starosti právě PPC reklamu.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umb…

3. 1. 2019