Blog

MarketUP 10. 7. 2015 Zpět

MarketUP má tři nové posily

MarketUP má tři nové posily

Tým MarketUP se rozšířil o tři nové posily. Project Managera Michala Vrtišku, Copywritera a PR Online Specialistu Jana Holečka a Internet Marketing Specialistku Veroniku Tomášovou. Co konkrétně je náplní jejich práce?

Michal Vrtiška  Project Manager

Před dvěma lety od nás odešel, aby si vyzkoušel práci v marketingovém oddělení knižního nakladatelství. Následně se vrátil zpět na pozici Project Managera. Michal má v MarketUP na starosti především projektové řízení kampaní pro klienty. Zodpovídá za práci specialistů a bezproblémový průběh spolupráce. Zkušenosti, které získal v nakladatelství, teď zúročí především při komunikaci s klienty a při pochopení jejich potřeb a požadavků.

Michal vystudoval Provozně-ekonomickou fakultu na ČZU v Praze se zaměřením na marketingovou komunikaci. Už při studiu našel zálibu v online marketingu, která mu vydržela dodnes. Je certifikovaným specialistou Google Adwords (pokročilý test Inzerce ve Vyhledávací síti) a Google Analytics.

Jan Holeček  Copywriter a PR Online Specialist

Honza je v MarketUP odpovědný za přípravu reklamních a PR textů pro online i tištěná média. Dále má na starost tvorbu sloganů, obsahu sociálních sítí a komunikaci s médii.

První větší pracovní zkušenosti nabíral jako manažer reklamního oddělení ve vlakové společnosti LEO Express. Po zkušenosti vedoucího koordinátora v neziskové organizaci na několik let zakotvil v předním českém vydavatelství RF Hobby, kde působil ve známých časopisech Panorama 21. STOLETÍ, Enigma, EpochaPlus, UNIVERSE a v dalších. Věnoval se i moderování série promo akcí Gillette ProGlide. Vedle toho spolupracoval jako copywriter a PR specialista s řadou českých reklamních agentur. V roce 2015 se podílel na založení grafického a webdesignového studia NextStation, které se zaměřuje na vývoj moderních webových prezentací.

Veronika Tomášová  Internet Marketing Specialist

Veronika působí v MarketUP na pozici Internet Marketing Specialist. Zodpovídá především za správnou optimalizaci PPC reklam ve vyhledávačích, v obsahových sítích a na sociálních sítích. Je certifikovanou specialistkou Google Adwords.

První pracovní zkušenosti získávala ve studentských organizacích při studiu Ekonomické žurnalistiky na Vysoké škole báňské v Ostravě. Zabývala se jak tvorbou obsahu, tak grafikou nebo komunikací. Nakonec zakotvila u online marketingu, kterému se aktivně věnuje již několik let. Před MarketUP pracovala například ve společnosti Advisio, kde měla na starosti právě PPC reklamu.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

včera v 10:04

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019

Letní soutěž od Horalek: Hra v rozšířené realitě i úspěšné zapojení influencera

Jestli nás v MarketUP něco těší, tak jsou to situace, kdy se za námi klienti vrací s nabídkou další spolupráce. A právě jedním z takový…

25. 7. 2019

Kdo jsou klienti MarketUP? Magazín Gusto, Zásilkovna nebo UNI HOBBY

Červen přinesl kromě teplého počasí i řadu nabídek do výběrových řízení známých i menších značek. Některé tendry se nám vyhrát …

16. 7. 2019

S Člověkem v tísni úspěšně pomáháme již druhým rokem

Agentura MarketUP kromě celé řady komerčních klientů věnuje svou pozornost i dobročinné oblasti a s organizací Člověk v tísni spolupracuj…

16. 7. 2019

Benlian Food uvádí na trh 4 produktové řady pro celiaky. Komunikaci zajišťuje MarketUP

Praha, 11. července 2019 – Na český a slovenský trh vstupuje srbská značka Benlian Food s novými výrobky pro celiaky. Cílem společnosti je…

11. 7. 2019