Blog

MarketUP 10. 7. 2015 Zpět

MarketUP má tři nové posily

MarketUP má tři nové posily

Tým MarketUP se rozšířil o tři nové posily. Project Managera Michala Vrtišku, Copywritera a PR Online Specialistu Jana Holečka a Internet Marketing Specialistku Veroniku Tomášovou. Co konkrétně je náplní jejich práce?

Michal Vrtiška  Project Manager

Před dvěma lety od nás odešel, aby si vyzkoušel práci v marketingovém oddělení knižního nakladatelství. Následně se vrátil zpět na pozici Project Managera. Michal má v MarketUP na starosti především projektové řízení kampaní pro klienty. Zodpovídá za práci specialistů a bezproblémový průběh spolupráce. Zkušenosti, které získal v nakladatelství, teď zúročí především při komunikaci s klienty a při pochopení jejich potřeb a požadavků.

Michal vystudoval Provozně-ekonomickou fakultu na ČZU v Praze se zaměřením na marketingovou komunikaci. Už při studiu našel zálibu v online marketingu, která mu vydržela dodnes. Je certifikovaným specialistou Google Adwords (pokročilý test Inzerce ve Vyhledávací síti) a Google Analytics.

Jan Holeček  Copywriter a PR Online Specialist

Honza je v MarketUP odpovědný za přípravu reklamních a PR textů pro online i tištěná média. Dále má na starost tvorbu sloganů, obsahu sociálních sítí a komunikaci s médii.

První větší pracovní zkušenosti nabíral jako manažer reklamního oddělení ve vlakové společnosti LEO Express. Po zkušenosti vedoucího koordinátora v neziskové organizaci na několik let zakotvil v předním českém vydavatelství RF Hobby, kde působil ve známých časopisech Panorama 21. STOLETÍ, Enigma, EpochaPlus, UNIVERSE a v dalších. Věnoval se i moderování série promo akcí Gillette ProGlide. Vedle toho spolupracoval jako copywriter a PR specialista s řadou českých reklamních agentur. V roce 2015 se podílel na založení grafického a webdesignového studia NextStation, které se zaměřuje na vývoj moderních webových prezentací.

Veronika Tomášová  Internet Marketing Specialist

Veronika působí v MarketUP na pozici Internet Marketing Specialist. Zodpovídá především za správnou optimalizaci PPC reklam ve vyhledávačích, v obsahových sítích a na sociálních sítích. Je certifikovanou specialistkou Google Adwords.

První pracovní zkušenosti získávala ve studentských organizacích při studiu Ekonomické žurnalistiky na Vysoké škole báňské v Ostravě. Zabývala se jak tvorbou obsahu, tak grafikou nebo komunikací. Nakonec zakotvila u online marketingu, kterému se aktivně věnuje již několik let. Před MarketUP pracovala například ve společnosti Advisio, kde měla na starosti právě PPC reklamu.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019