Blog

Miroslav Král 1. 10. 2013 Zpět

MarketUP je partnerem Marketing Festivalu, největší konference o online marketingu v ČR a střední Evropě

MarketUP je partnerem Marketing Festivalu, největší konference o online marketingu v ČR a střední Evropě

Konference, jejíž kapacita bude více jak 1000 návštěvníků, představí řečníky ze Spojených států, Velké Británie, Německa, Španělska a samozřejmě také z Česka. Svou velikostí i obsahem by se měla podle organizátorů stát tou největší online marketingovou konferencí ve střední Evropě. MarketUP se stal jedním z hlavních partnerů mimořádné akce.

Řečníci z různých koutů světa budou mít za cíl rozšířit návštěvníkům obzory v oblasti online marketingu a předat jim své znalosti a dovednosti. „Chceme vzdělávat a zároveň nabídnout zážitek, na který se nezapomíná,” vysvětluje organizátor Jindřich Fáborský. „Chceme návštěvníky během dvou dnů posunout až o rok dopředu. Předanými znalostmi i pocitem, který si z celé konference odnesou.”

Na Marketing Festivalu vystoupí například Neil Patel, jehož klienty jsou firmy Microsoft, HP nebo eBay. Neil Patel se zaměřuje především na zvyšování jejich tržeb právě prostřednictvím internetového marketingu. Dalšími ohlášenými řečníky jsou také Cyrus Shepard, blogger a odborník na SEO, nebo Gemma Munoz, která se specializuje na webovou analytiku. Z českých speakerů promluví Marek Prokop, Pavel Jašek, Petra Brodilová nebo Jan Zdársa. Na ostatní řečníky se můžete podívat na oficiální webu akce.

Festival bude kombinovat edukativní a hudebně-umělecký program. Kromě zajímavých přednášek a workshopů, které povedou zahraniční i domácí experti, čeká návštěvníky také zábava v podobě koncertů a DJs. Těšit se můžete třeba na skupinu MIDI LIDI nebo Charlie Straight.

Marketing Festival se uskuteční 22. a 23. listopadu 2013 v prostorách Janáčkova divadla v Brně. Lístky na konferenci můžete zakoupit ZDE.

Marketing Festival 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019