Blog

Tomáš Ševčík 10. 2. 2015 Zpět

MarketUP je partnerem Google s vysokým potenciálem růstu

MarketUP je partnerem Google s vysokým potenciálem růstu

MarketUP byl na konci roku 2014 vybrán společností Google do skupiny Google Partnerů s vysokým potenciálem růstu. Stali jsme se součástí Google Agency Acceleration Programu.

Základní parametry pro výběr do úzké skupiny certifikovaných partnerů byly tyto:

  • Kvalita kampaní a počet certifikovaných specialistů
  • Plány a ambice společnosti
  • Vývoj objemu financí na spravovaných reklamních účtech Google Adwords

V tomto roce nás tedy čeká bohatý program pro akceleraci našeho růstu v poskytovaných reklamních službách Google, rozdělený do tří základních kategorií:

1. Business Support

V této sekci absolvujeme několik vzdělávacích seminářů, zaměřených na řízení firmy. Zároveň budeme moci naši strategii a obchodní plány konzultovat s profesionálním koučem.

2. Education

V rámci této kategorie získáváme garantovaný přístup na Google akademie pro naše specialisty. Samozřejmostí je možnost účastnit se webinářů týkajících se jak stávajících, tak nových reklamních služeb pod značkami Google a YouTube.

3. Incentives

Tato část programu nám umožní účastnit se několika konferencí pro Google Partnery, a to i na evropské úrovni. Navíc se zapojíme do mnoha soutěží o zajímavé ceny, které bude Google organizovat pro své partnery v programu Agency Acceleration.

Na tento vzrušující rok s Google se velmi těšíme a věříme, že tento program ještě urychlí náš posun v žebříčku Google Partnerů mezi absolutní špičku.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019