Blog

Jan Holeček 19. 4. 2016 Zpět

Marketingová média informují o našem vítězství v tendru na Vitanu a First Stop

Marketingová média informují o našem vítězství v tendru na Vitanu a First Stop

Získání známého výrobce potravin, společnosti Vitana, a jedné z nejširších sítí pneuservisů v Evropě, firmy First Stop. O těchto úspěších psala v souvislosti v MarketUP tři hlavní marketingová média Marketing & Media, MarketingSalesMedia i Mediář.

„Digitální agentura MarketUP vyhrála tendr společnosti Vitana na zajištění online marketingových aktivit v roce 2016,“ uvádí Marketing & Media zprávu o našem vítězství.

Další magazíny zároveň zdůrazňují i to, že Vitana si s MarketUP vyzkoušela spolupráci již v roce 2015, kdy jsme pro ni připravili kampaně na online podporu Gurmánských kořenících směsí a Majonézy.

Nepovšimnut nezůstal ani úspěch v tendru na multikanálovou online pro firmu First Stop, spadající pod největšího výrobce pneumatik na světě, společnost Bridgestone.

MarketingSalesMedia informuje, že kampaň má podpořit přezutí zimních pneumatik na letní. Mediář cituje Miroslava Krále, který komentoval správu sociálních sítí pro First Stop. „Za necelý měsíc jsme zasáhli přes 80 000 lidí. Skvělé virální šíření měl například náš aprílový příspěvek, který představil fiktivní limitovanou kolekci barevných pneumatik. Dohromady zaznamenal 411 reakcí a nečekaný nákupní zájem o produkt, který zatím nebyl vyvinut.“

Barevné pneumatiky

Aprílový příspěvek s barevnými pneumatikami, který zaznamenal skvělé virální šíření.


Foto: mam.ihned.cz, mediar.cz

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017