Blog

Jan Holeček 19. 4. 2016 Zpět

Marketingová média informují o našem vítězství v tendru na Vitanu a First Stop

Marketingová média informují o našem vítězství v tendru na Vitanu a First Stop

Získání známého výrobce potravin, společnosti Vitana, a jedné z nejširších sítí pneuservisů v Evropě, firmy First Stop. O těchto úspěších psala v souvislosti v MarketUP tři hlavní marketingová média Marketing & Media, MarketingSalesMedia i Mediář.

„Digitální agentura MarketUP vyhrála tendr společnosti Vitana na zajištění online marketingových aktivit v roce 2016,“ uvádí Marketing & Media zprávu o našem vítězství.

Další magazíny zároveň zdůrazňují i to, že Vitana si s MarketUP vyzkoušela spolupráci již v roce 2015, kdy jsme pro ni připravili kampaně na online podporu Gurmánských kořenících směsí a Majonézy.

Nepovšimnut nezůstal ani úspěch v tendru na multikanálovou online pro firmu First Stop, spadající pod největšího výrobce pneumatik na světě, společnost Bridgestone.

MarketingSalesMedia informuje, že kampaň má podpořit přezutí zimních pneumatik na letní. Mediář cituje Miroslava Krále, který komentoval správu sociálních sítí pro First Stop. „Za necelý měsíc jsme zasáhli přes 80 000 lidí. Skvělé virální šíření měl například náš aprílový příspěvek, který představil fiktivní limitovanou kolekci barevných pneumatik. Dohromady zaznamenal 411 reakcí a nečekaný nákupní zájem o produkt, který zatím nebyl vyvinut.“

Barevné pneumatiky

Aprílový příspěvek s barevnými pneumatikami, který zaznamenal skvělé virální šíření.


Foto: mam.ihned.cz, mediar.cz

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter | DUBEN

Jaké zdroje sledovat, abyste se neztratili na sociálních sítích? V newsletteru radíme také, jak psát články pro lidi a roboty nebo jak reago…

28. 4. 2017

Chcete, aby váš obsah prodával? Proveďte zákazníky Content Funnelem

Jak tvořit úspěšný content, který zasáhne zákazníky v různých fázích nákupního procesu? Marketingové úsilí pomáhá znásobit takzva…

22. 4. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na sociální sítě

V každé profesi je důležité se celý život vzdělávat. V online marketingu to ale platí dvojnásob. Ne-li několikanásob. Vyvíjejí se toti…

19. 4. 2017

Už druhý rok na Digijobs. Lovíme talenty nejen na fotbálek!

Jelikož se nám na loňském veletrhu práce v online marketingu Digijobs podařilo ulovit dva nové kolegy, nesmíme samozřejmě chybět ani letos.…

17. 4. 2017

Archetypy v marketingu I: Využijte jejich sílu ve prospěch své značky

V marketingu lze uplatňovat nejrůznější strategie. Jednou z klíčových, avšak méně známých, je strategie marketingových archetypů. Co to…

13. 4. 2017

Zlepšete své články o 99 %. Pište pro lidi i roboty

Psaní online článků je tak trochu alchymie. Copywriterovi nestačí myslet na to, aby se článek líbil čtenářům. O tom, jestli vyběhne na p…

8. 4. 2017