Blog

Tomáš Vejsada 13. 7. 2017 Zpět

Marketing & Media píše o Inspirativním setkání

Marketing & Media píše o Inspirativním setkání

Svůj prostor si získal náš článek v časopise Marketing&Media. Tentokrát se psalo o dalším z našich Inspirativních setkání. Podívejte se sami.

Týdeník Marketing&Media zaujala série Inspirativních setkání, které pořádáme již druhým rokem pro významné klienty. Prezentujeme zde novinky z oblasti online marketingu. Na něm tentokrát vystoupil manažer partnerů společnosti Facebook pro střední a východní Evropu Pavel Tekel. Mluvilo se hlavně o malém přínosu lajků a o tom, jak pracovat s videem. 

Článek Miroslava Krále se věnoval problematice sociálních sítí, kdy se firmy většinou zaměřují na sbírání interakcí, což není vhodná strategie pro budování značky a podporu prodeje. Ve své druhé části se zaměřil na budoucnost sociálních sítí. Tu vidí zejména ve videích, které je ovšem třeba dobře udělat. Celý článek o Inspirativním setkání si můžete přečíst tady.

„Aby bylo vaše video úspěšné, musí zaujmout na první pohled. Klíčové jsou první tři vteřiny záznamu, protože ty rozhodnou, zda uživatelé video zhlédnou celé. Videospoty by proto měly být srozumitelné i bez zvuku a logo firmy by mělo být vidět už od začátku,“ píše se v Marketing&Media.

V loňském roce jsme uspořádali hned tři Inspirativní setkání a to ve spolupráci s Googlem, Seznamem a společností Adform. Letos jsme v dubnu navázali, a to hned ve spolupráci se společností Facebook. Dále máme v plánu další oblasti, jako jsou data, analytika, mobilní weby, ale i kreativa. 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019

Letní soutěž od Horalek: Hra v rozšířené realitě i úspěšné zapojení influencera

Jestli nás v MarketUP něco těší, tak jsou to situace, kdy se za námi klienti vrací s nabídkou další spolupráce. A právě jedním z takový…

25. 7. 2019

Kdo jsou klienti MarketUP? Magazín Gusto, Zásilkovna nebo UNI HOBBY

Červen přinesl kromě teplého počasí i řadu nabídek do výběrových řízení známých i menších značek. Některé tendry se nám vyhrát …

16. 7. 2019

S Člověkem v tísni úspěšně pomáháme již druhým rokem

Agentura MarketUP kromě celé řady komerčních klientů věnuje svou pozornost i dobročinné oblasti a s organizací Člověk v tísni spolupracuj…

16. 7. 2019

Benlian Food uvádí na trh 4 produktové řady pro celiaky. Komunikaci zajišťuje MarketUP

Praha, 11. července 2019 – Na český a slovenský trh vstupuje srbská značka Benlian Food s novými výrobky pro celiaky. Cílem společnosti je…

11. 7. 2019

4 věci, na které nesmí kampaňový specialista nikdy zapomenout

Opakování je matka moudrosti, a proto by si i zkušený kampaňový specialista měl čas od času zopakovat základy. Naše specialistka Monika Pav…

8. 7. 2019