Blog

Tomáš Vejsada 13. 7. 2017 Zpět

Marketing & Media píše o Inspirativním setkání

Marketing & Media píše o Inspirativním setkání

Svůj prostor si získal náš článek v časopise Marketing&Media. Tentokrát se psalo o dalším z našich Inspirativních setkání. Podívejte se sami.

Týdeník Marketing&Media zaujala série Inspirativních setkání, které pořádáme již druhým rokem pro významné klienty. Prezentujeme zde novinky z oblasti online marketingu. Na něm tentokrát vystoupil manažer partnerů společnosti Facebook pro střední a východní Evropu Pavel Tekel. Mluvilo se hlavně o malém přínosu lajků a o tom, jak pracovat s videem. 

Článek Miroslava Krále se věnoval problematice sociálních sítí, kdy se firmy většinou zaměřují na sbírání interakcí, což není vhodná strategie pro budování značky a podporu prodeje. Ve své druhé části se zaměřil na budoucnost sociálních sítí. Tu vidí zejména ve videích, které je ovšem třeba dobře udělat. Celý článek o Inspirativním setkání si můžete přečíst tady.

„Aby bylo vaše video úspěšné, musí zaujmout na první pohled. Klíčové jsou první tři vteřiny záznamu, protože ty rozhodnou, zda uživatelé video zhlédnou celé. Videospoty by proto měly být srozumitelné i bez zvuku a logo firmy by mělo být vidět už od začátku,“ píše se v Marketing&Media.

V loňském roce jsme uspořádali hned tři Inspirativní setkání a to ve spolupráci s Googlem, Seznamem a společností Adform. Letos jsme v dubnu navázali, a to hned ve spolupráci se společností Facebook. Dále máme v plánu další oblasti, jako jsou data, analytika, mobilní weby, ale i kreativa. 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

GDPR – Prst na spoušti

24. 5. 2018

Performance 2020 aneb pastva pro online nadšence

22. 5. 2018

O důležitosti výzev, typickém pracovním dni a ping pongu s nováčky Karin, Romanem a Petrem

V zimě se MarketUP rodina rozšířila o tři nadějné členy a jelikož jsou moc šikovní, byla by škoda je před světem schovávat. Zeptala jse…

14. 5. 2018

S naším klientem Crussis o lásce k cyklistice, inovacích a investici do profíků

Od dubna tohoto roku jsme začali spolupracovat s českou firmou Crussis, která dováží a vyrábí elektrokola a koloběžky. I my v MarketUP jsme …

8. 5. 2018

Dopady GDPR na digitální marketing

GDPR je v poslední době velmi aktuální a diskutované téma. Většina odborných článků, seminářů a konferencí se však tohoto tématu dot…

20. 3. 2018

Digitálním nomádem v Asii: O práci, cestování a životě v pomalejším tempu

Jaké jsou zkušenosti našeho kolegy, projektového manažera Michala Vrtišky, který se rozhodl pracovat dlouhých 6 měsíců na dálku z Asie? Se…

16. 3. 2018