Blog

Tomáš Ševčík 28. 11. 2013 Zpět

Marketing Festival měl obrovský úspěch

Marketing Festival měl obrovský úspěch

Předposlední víkend v listopadu se konala v Janáčkově divadle v Brně konference Marketing Festival, které jsme se nejen v hojném počtu zúčastnili, ale také jsme s ní spojili své jméno – stali jsme se jedním z hlavních partnerů. Konference se zúčastnilo více než 1100 účastníků, a řadí se tak mezi největší konference tohoto druhu v Evropě.

Konference se v roli prezentujících zúčastnili světoví odborníci z oblasti online marketingu jako např. Cyrus Shepard, Michael King, Brian Carter, Evan Fishkin a další. I osobnosti z české internetové scény byly vybrány velmi pečlivě – Pavel Jašek, Petra Brodilová, Ondřej Sláma nebo Marek Prokop. Ti všichni a mnoho dalších zajímavých osobností představili, jak mnoho praktických rad pro realizaci online marketing kampaní, tak i mnoho užitečných dat vypovídajících o nových trendech pro využití internetu jako reklamního a prodejního media.

Marketing Festival

Velmi diskutovaným tématem byl vývoj v oblasti SEO, která souvisí především se změnami v rámci vyhledavače Google. Pokud bych měl shrnout velmi stručně jakým směrem se nyní tato tradiční disciplína internetového marketingu pohybuje, je to určitě směrem k bohatému relevantnímu a dobře strukturovanému obsahu s využitím tzv. rich snippets. Dalším důležitým prvkem podporujícím vysoké pozice ve vyhledavači Google bude určitě v blízké budoucnosti i prestiž jednotlivých autorů obsahu v příslušných oblastech jejich zájmu. Pokud jde o vyhledávač Seznam, zde se díky očekávaným změnám bude třeba soustředit i na grafickou kvalitu stránek webu, protože Seznam bude ve vyhledávání prezentovat vždy náhled relevantní webové stránky. Všichni prezentující se shodli, že disciplína SEO má i nadále pro online marketéry velký význam, neboť tento zdroj návštěvnosti je stále u drtivé většiny webů nejvýznamnější a zároveň rok od roku roste.

Některé prezentace byly odborně velmi náročné, a tak určitě přišla všem návštěvníkům vhod relax zóna, která byla k dispozici ve třetím patře Janáčkova divadla. MarketUP připravil pro návštěvníky možnost zasoutěžit si s profi RC modely. V průběhu konference si zajezdilo na vybudované dráze více než 100 jezdců a nejlepší z nich si odnesl model HIMOTO ON ROAD NASCADA 4x4.

Věříme, že Jindřich Fáborský, organizátor konference, tímto založil novou tradici a že se příští rok opět budeme moci těšit na další obohacující prezentace předních českých a světových online marketérů.

Marketing Festival

Marketing Festival

Marketing Festival

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

včera v 10:04

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019

Letní soutěž od Horalek: Hra v rozšířené realitě i úspěšné zapojení influencera

Jestli nás v MarketUP něco těší, tak jsou to situace, kdy se za námi klienti vrací s nabídkou další spolupráce. A právě jedním z takový…

25. 7. 2019

Kdo jsou klienti MarketUP? Magazín Gusto, Zásilkovna nebo UNI HOBBY

Červen přinesl kromě teplého počasí i řadu nabídek do výběrových řízení známých i menších značek. Některé tendry se nám vyhrát …

16. 7. 2019

S Člověkem v tísni úspěšně pomáháme již druhým rokem

Agentura MarketUP kromě celé řady komerčních klientů věnuje svou pozornost i dobročinné oblasti a s organizací Člověk v tísni spolupracuj…

16. 7. 2019

Benlian Food uvádí na trh 4 produktové řady pro celiaky. Komunikaci zajišťuje MarketUP

Praha, 11. července 2019 – Na český a slovenský trh vstupuje srbská značka Benlian Food s novými výrobky pro celiaky. Cílem společnosti je…

11. 7. 2019