Blog

Barbora Votavová 16. 6. 2013 Zpět

market UP se stal partnerem společnosti Leady

market UP se stal partnerem společnosti Leady

V červnu jsme se stali autorizovanými partnery pro prodej a nasazení systému Leady, atraktivního marketingového nástroje.

Systém Leady je marketingový a obchodní nástroj, který vám pomůže identifikovat firemní návštěvníky vašeho webu, aniž by na něco klikli nebo cokoliv vyplnili. Poskytne vám zajímavé a praktické informace o jejich chování. Dozvíte se například o jaké produkty či služby projevili zájem, jak dlouho se na stránkách zdrželi a předá vám na ně ověřené kontakty. Zároveň vám poskytne další důležité informace jako je obrat společnosti, počet jejich zaměstnanců, obor činnosti, adresu, telefon, email a mnoho dalšího.

Nástroj lze také použít pro měření efektivity marketingových kampaní. Díky Leady zjistíte, které z oslovených firem po odeslání nabídky navštívily váš web, aby si zjistily více informací o nabízených produktech či službách. Získané kontakty lze také filtrovat podle projeveného zájmu, velikosti, obratu firmy nebo jejího oboru. Je možné jej propojit i s CRM systémy (aktivní zasílání informací na denní bázi).

Aplikace Leady je vhodná především pro společnosti působící v B2B segmentu.

Pokud máte ohledně systému Leady jakýkoliv dotaz, neváhejte se na nás obrátit.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019