Blog

Barbora Votavová 18. 6. 2013 Zpět

market UP se přestěhoval do nových kanceláří

market UP se přestěhoval do nových kanceláří

Na začátku června jsme se rozloučili s pražským co-workingovým centrem HUB a přestěhovali se do nových kanceláří. Téměř po třech letech tak skončilo naše působení na Drtinově 10, v přátelském prostředí plném inspirativních lidí.

Když Miroslav Král a Tomáš Ševčík zakládali v září 2010 firmu, hledali společné pracovní místo, které by jim pomohlo vytvořit zázemí a začít ihned pracovat. Tehdy se ještě scházeli ve společných prostorách HUBu. Když však market UP překonal hranici deseti zaměstnanců, přesunuli se do kanceláří, kde se jako tým mohli více rozvinout.

Náš tým se po třech letech od založení společnosti rozrostl natolik, že nám kanceláře v Hubu přestaly stačit. Po dlouhém a pečlivém hledání jsme našli velké a příjemné prostory nedaleko Anděla, které nám nabízejí dostatek místa a pohodlí pro rozvoj a kreativní práci na projektech našich klientů.

Nové kanceláře market UP, které se pyšní překrásným výhledem na Prahu, najdete na adrese Na Březince 930/6, Praha 5 - Smíchov.

Podívejte se, jak probíhal první den v našich nových kancelářích!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Druhý teambuilding v roce 2017: 60 km v nohách

Na druhý letošní teambulding jsme společně vyrazili směr Jizerské hory, kde nás čekaly 2 dny zábavy i vyčerpání. Zajezdili jsme si v Sing…

27. 5. 2017

MarketUP Academy: Zeptali jsme se, jak se účastníkům líbilo

První MarketUP Academy se blíží ke konci. Účastníci mají za sebou 9 workshopů a právě teď je čeká poslední krok. Zatím jsme se zeptali…

25. 5. 2017

Autorespondery v e-mail marketingu: Jak je využít ke zvýšení prodeje?

V e-mail marketingu existují různé typy e-mailů. Klasické prodejní e-maily, pravidelné newslettery, pozvánky k akci a další. Velice úspěš…

25. 5. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na PPC

Online marketing vás láká a chcete se naučit nastavovat PPC kampaně? Nebo jste v této sféře už mazáci a jenom hledáte další zdroje, kter…

22. 5. 2017

Archetypy v marketingu II: Touha po mistrovství a změně

Už naposledy jsme se začali bavit o archetypech v marketingu a jak lze s jejich pomocí dosáhnout konzistentní brandové identity. V archetypech j…

17. 5. 2017

5 způsobů, jak zaujmout publikum obsahem

Každá firma chce především prodávat. Zákazníky však nezískáte pouhými tvrdými prodejními taktikami. Prodej začíná už zaujetím poten…

15. 5. 2017