Blog

market UP 14. 6. 2013 Zpět

market UP se loučí s HUB Prague

market UP se loučí s HUB Prague

Po třech letech se market UP stěhuje do nových kanceláří. A i když se nám v nich pracuje krásně, po pražském Hubu se nám bude velmi stýskat. Přečtěte si, co o nás v Hubu napsali.

AHOJ, KAMARÁDI. PO TŘECH LETECH SE MARKET UP STĚHUJE

Na začátku června jsme si v Hubu s firmou market UP podali ruce a řekli jsme si, “Ahoj, až na párty.” Jejich tým se rozrostl natolik, že si po třech letech působení na Drtinově 10 pořídili vlastní prostory. Oficiální rozlučka bude součástí Hubích narozenin, které se konají v pátek 14. června.

Miroslav Král s Tomášem Ševčíkem založili společnost market UP v září 2010. Oba bydleli mimo Prahu a potřebovali společné pracovní místo, které by jim pomohlo vytvořit dobré zázemí pro začínající firmu. Záhy objevili Hub a hned první den své návštěvy v něm začali i pracovat. “Já i Tomáš jsme odešli z velkých korporací. Byli jsme zvyklí na moderní a plně vybavené kanceláře, nikdy jsme se nemuseli starat o to, když se něco pokazilo, došla káva nebo bylo potřeba dokoupit kancelářské potřeby. Hub nám umožnil si za rozumné peníze zachovat vysokou pracovní úroveň v moderním prostředí,” popisuje Mirek své první důvody pro vstup do co-workingového prostoru.   

Po více jak půl roce fungování se do týmu zapojil další kolega a od té doby přibyl každý měsíc někdo nový. Když jejich počet dosáhl zlomové desítky, celá firma se přesunula do kanceláře, která jí poskytla možnost pro další rozvoj. “Před tím všichni pracovali individuálně,díky nově nabytému soukromí jsme se mohli více rozvinout jako tým. Mladší kolegové se učili od zkušenějších, mohli jsme operativně diskutovat a nikoho tím nerušit,”  komentuje Tomáš.

Skutečnost, že i za zavřenými dveřmi kanceláře se stále nacházeli v prostředí plném lidí a jiných firem, rozvíjel market UP své kontakty. Z mnohých se stali obchodní partneři nebo přátelé, zafungovala i vzájemná doporučení.

V pátek 7. června, když odlepovali svoji ceduli z budovy, uplynuly od jejich první návštěvy Hubu už téměř tři roky. Mirek s Tomášem to shrnuli těmito slovy: “Co nám Hub za ta léta dal, bylo hlavně přesvědčení, že i v České republice může firma stát na důvěře a současně efektivně fungovat. To, že si člověk sám počítá strávené hodiny, platí za útratu do kasičky nebo dostane vlastní klíč do Hubu, ho učí vlastní zodpovědnosti. Chtěli bychom si tuhle atmosféru vzít s sebou a udržovat i ve firmě i nadále.”

Hub

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019