Blog

Matouš Soukup 28. 6. 2019 Zpět

Lina je jiná: Spolupráce se Seznamem přinesla zapojení interaktivní hry v kampani

Lina je jiná

S naším dlouholetým klientem, společností I.D.C. Praha, a.s., známým pod značkou Sedita, jsme spolupracovali na nové spotřebitelské soutěži. Tentokrát jsme pro oblast contest marketingu zvolili neobvyklé řešení.

Spotřebitelská soutěž v netradičním pojetí

Od poloviny dubna jsme spustili měsíční kampaň o probíhající spotřebitelské soutěži, na kterou byl navázaný také TV spot. Naším hlavním cílem bylo představit soutěž uživatelům, budovat povědomí o značce a motivovat veřejnost k opakovaným nákupům v návaznosti na soutěž.

V čem byla kampaň netradiční? Rozhodli jsme se nepojmout přeskočitelný formát preroll videí jako klasický videospot, ale díky naší spolupráci se Seznamem jsme zpracovali reklamu do formy interaktivní hry.

Klíčovou roli při tvorbě celého projektu sehrál náš kolega Tomáš Cintavý, působící na pozici art directora: Pro kampaň jsme se s naší copywriterkou Kristýnou Zbíralovou rozhodli využít hru z prostředí vesmíru, čímž jsme chtěli navázat na hlavní výhru. Hra byla koncipována tak, aby se hráč v průběhu hraní dozvěděl jak podmínky soutěže, tak i informace o možných výhrách prostřednictvím vyskakujícího popup okna po sebrání oplatky Lina. Touto zábavnou formou jsme dokázali odkomunikovat soutěž a budovat brand awareness i brand favorability."

Předání informací o soutěži prostřednictvím hry

Místo pouhého pohledu na reklamu se tak uživatel ocitl v roli veverky, která je pro brand oplatek Lina typická, na palubě vesmírného plavidla. Úkol soutěžících byl jednoduchý, sestřelovat meteority a postupně z vesmírného prostoru sbírat miniatury oplatek Lina. Podle počtu posbíraných oplatek se uživatel dozvídá, jak se do aktuálně probíhající spotřebitelské soutěže zapojit. 

Ptáte se, proč zrovna vesmír? Právě toto prostředí bylo přímo spjato s konceptem celé soutěže a cenami pro výherce. Hlavní výhra představovala cestu a pobyt do Kazachstánu na kosmodrom Bajkonur, kde se dvěma šťastlivcům naskytla možnost sledovat start raketoplánu do vesmíru. 

Lina je jiná: spolupráce se Seznamem přinesla zapojení interaktivní hry namísto videoreklamy

A jaké výsledky kampaň přinesla?

  • Do hry se zapojilo 20 330 unikátních uživatelů.
  • Téměř 8x delší doba strávená s reklamou oproti in-stream bumper spotu. 
  • Výsledky Sbrandliftu ukázaly 250% nárůst povědomí o proběhlé kampani.
  • Průměrná doba hry byla 47 vteřin.

Na závěr přinášíme i pohled našeho partnera Seznam a.s., pro kterého byla vytvořená kampaň také naprostou novinkou: „Ke kampani pro klienta Lina nás agentura MarketUP přizvala ve fázi konceptu, abychom mohli poradit s výrobou a mechanikou formátu. Po celou dobu procesu jsme úzce spolupracovali, což se projevilo na vysoké kvalitě odvedené práce. Agentura připravila vizuály a podklady, naši grafici vdechli hře život a díky skvělé komunikaci a flexibilnímu přístupu se podařilo vytvořit originální hru, která přinesla výborné výsledky,” říká o spolupráci Michaela Meglová z pozice konzultanta rich médií.

Lina je jiná: spolupráce se Seznamem přinesla zapojení interaktivní hry namísto videoreklamy

I vaše spotřebitelská soutěž může být jedinečná


Líbí se vám naše nápady a způsob zpracování kampaně? Rádi si s vámi popovídáme o možnostech spolupráce na osobní nebo telefonické schůzce. V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat prostřednictvím formuláře. 


Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Kdo jsou klienti MarketUP? Magazín Gusto, Zásilkovna nebo UNI HOBBY

Červen přinesl kromě teplého počasí i řadu nabídek do výběrových řízení známých i menších značek. Některé tendry se nám vyhrát …

16. 7. 2019

S Člověkem v tísni úspěšně pomáháme již druhým rokem

Agentura MarketUP kromě celé řady komerčních klientů věnuje svou pozornost i dobročinné oblasti a s organizací Člověk v tísni spolupracuj…

16. 7. 2019

Benlian Food uvádí na trh 4 produktové řady pro celiaky. Komunikaci zajišťuje MarketUP

Praha, 11. července 2019 – Na český a slovenský trh vstupuje srbská značka Benlian Food s novými výrobky pro celiaky. Cílem společnosti je…

11. 7. 2019

4 věci, na které nesmí kampaňový specialista nikdy zapomenout

Opakování je matka moudrosti, a proto by si i zkušený kampaňový specialista měl čas od času zopakovat základy. Naše specialistka Monika Pav…

8. 7. 2019

Lina je jiná: Spolupráce se Seznamem přinesla zapojení interaktivní hry v kampani

S naším dlouholetým klientem, společností I.D.C. Praha, a.s., známým pod značkou Sedita, jsme spolupracovali na nové spotřebitelské soutě…

28. 6. 2019

Proč se prokliky nerovnají návštěvám? Možné scénáře a nejčastější důvody

Také se někdy nevěřícně ptáte, proč vám Facebook Business Manager ukazuje 1 000 prokliků a Google Analytics u té samé kampaně pouze 740? …

25. 6. 2019