Blog

Eva Řeháková 17. 2. 2016 Zpět

Lead Generation na Facebooku: Vyzkoušeli jsme u Esthé!

Lead Generation na Facebooku: Vyzkoušeli jsme u Esthé!

Facebook nabízí spoustu možností reklamy. Dnes si představíme Lead Generation kampaně, které umožňují sbírat kontakty na vaše potenciální zákazníky. Takzvané Lead Ads jsme vyzkoušeli u našeho klienta Esthé, pro kterého jsme získali nové kontakty do newsletteru za přijatelnou cenu.

Jak vytvořit Lead Ads?

Lead Ads se tvoří v Power Editoru, kde je při zadávání kampaně třeba zvolit kategorii Lead Generation. Následně si vytvoříme reklamní set, u něhož zadáváme parametry jako u ostatních kampaní, tedy rozpočet, cílení nebo umístění. Poté je možné přejít k tvorbě samotné reklamy.

Lead Generation

Lead Generation kampaně slouží k získávání nových kontaktů na potenciální zákazníky. V Lead Ad je tedy možné lákat na nejrůznější slevy, akce, ale také nabídnout přístup k novinkám prostřednictvím newsletteru, což jsme vyzkoušeli u klienta Esthé. Stejně jako u jiných reklam na FB je důležité napsat poutavý text a vybrat vhodný vizuál. U Lead Ads je k dispozici celá řada buttonů, z nichž jsme vybrali ten nejvhodnější pro odběr newsletteru, tedy Sign up (Přihlásit). 

Lead Gerenation Esthé

V Leads Generation kampaních se sbírají kontakty, proto následuje krok pro vytvoření formuláře, který budou zájemci vyplňovat. Sám inzerent si zvolí, jaké informace bude chtít sbírat. Základem je obvykle e-mailová adresa a celé jméno, jde však vybrat i specifické údaje, jako značka auta, vzdělání apod. u Esthé, kde jsme potřebovali kontakty do newsletteru, nám bohatě stačilo jméno a e-mail.

Lead Form

Lead Generation má ještě jedno specifikum. Na stránkách inzerenta nesmí chybět souhlas se zpracováním osobních údajů. Bez odkazu na tyto podmínky Lead Generation kampaň není možné vytvořit.

Podmínky o ochraně osobních údajů

Výsledky Lead Generation pro sbírání kontaktů do newsletteru

Sbírání kontaktů jsme vyzkoušeli pro našeho klienta Esthé v rámci získávání nových kontaktů do newsletteru. Za cenu 47 dolarů se nám podařilo získat 51 nových leadů, jeden kontakt na potenciálního zákazníka tedy vyšel na 0,92 dolarů.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Jak vypadá nejlepší titulek? Neuvěříte svým očím!

Píšete opravdu zajímavé texty na váš blog? Sdílíte je na sociálních sítích? A přesto máte minimum přečtení? Pak je dost pravděpodobn…

20. 2. 2017

Získejte si srdce zákazníka. I o tom byl Retail Summit 2017

Konference Retail Summit se účastníme pravidelně a ani letošní rok nebyl výjimkou. Největší událost svého druhu ve Střední Evropě pro o…

14. 2. 2017

Nový loterijní zákon. Revoluce pro spotřebitelské soutěže?

Od prvního ledna začal platit nový loterijní zákon. Zatímco do oblasti hazardních her přináší spoustu omezení, spotřebitelské soutěže …

9. 2. 2017

Žít, pracovat, cestovat. Jak začal můj půlroční „homeoffice“ v Asii

Spousta lidí z online světa dnes cestuje a pracuje ze zahraničí. Ujal se pro ně pojem „digitální nomádi“ a jedná se především o freela…

6. 2. 2017

Reklama v online videu a na sociálních sítích předběhne do roku 2020 rádio i tisk

Reklamní svět se rychle mění. To, co platilo dnes, nemusí platit zítra a nejspíš už vůbec nebude platit pozítří. Dokazuje to i poslední …

3. 2. 2017

Novinky, které jsme přivezli z Google Partner Summitu, zaujaly média

V listopadu jsme měli tu čest zúčastnit se globálního Google Partner Summitu v centru San Francisca. Marketingové magazíny zaujal článek na …

27. 1. 2017