Blog

Eva Řeháková 17. 2. 2016 Zpět

Lead Generation na Facebooku: Vyzkoušeli jsme u Esthé!

Lead Generation na Facebooku: Vyzkoušeli jsme u Esthé!

Facebook nabízí spoustu možností reklamy. Dnes si představíme Lead Generation kampaně, které umožňují sbírat kontakty na vaše potenciální zákazníky. Takzvané Lead Ads jsme vyzkoušeli u našeho klienta Esthé, pro kterého jsme získali nové kontakty do newsletteru za přijatelnou cenu.

Jak vytvořit Lead Ads?

Lead Ads se tvoří v Power Editoru, kde je při zadávání kampaně třeba zvolit kategorii Lead Generation. Následně si vytvoříme reklamní set, u něhož zadáváme parametry jako u ostatních kampaní, tedy rozpočet, cílení nebo umístění. Poté je možné přejít k tvorbě samotné reklamy.

Lead Generation

Lead Generation kampaně slouží k získávání nových kontaktů na potenciální zákazníky. V Lead Ad je tedy možné lákat na nejrůznější slevy, akce, ale také nabídnout přístup k novinkám prostřednictvím newsletteru, což jsme vyzkoušeli u klienta Esthé. Stejně jako u jiných reklam na FB je důležité napsat poutavý text a vybrat vhodný vizuál. U Lead Ads je k dispozici celá řada buttonů, z nichž jsme vybrali ten nejvhodnější pro odběr newsletteru, tedy Sign up (Přihlásit). 

Lead Gerenation Esthé

V Leads Generation kampaních se sbírají kontakty, proto následuje krok pro vytvoření formuláře, který budou zájemci vyplňovat. Sám inzerent si zvolí, jaké informace bude chtít sbírat. Základem je obvykle e-mailová adresa a celé jméno, jde však vybrat i specifické údaje, jako značka auta, vzdělání apod. u Esthé, kde jsme potřebovali kontakty do newsletteru, nám bohatě stačilo jméno a e-mail.

Lead Form

Lead Generation má ještě jedno specifikum. Na stránkách inzerenta nesmí chybět souhlas se zpracováním osobních údajů. Bez odkazu na tyto podmínky Lead Generation kampaň není možné vytvořit.

Podmínky o ochraně osobních údajů

Výsledky Lead Generation pro sbírání kontaktů do newsletteru

Sbírání kontaktů jsme vyzkoušeli pro našeho klienta Esthé v rámci získávání nových kontaktů do newsletteru. Za cenu 47 dolarů se nám podařilo získat 51 nových leadů, jeden kontakt na potenciálního zákazníka tedy vyšel na 0,92 dolarů.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

První teambuilding v roce 2017: Jeli jsme si zalyžovat a zdolali Velkou Deštnou

Každý tým potřebuje dobít baterky, stmelit kolektiv díky všedním i nevšedním zážitkům a načerpat novou energii, která se promění v da…

1. 3. 2017

Chystáme MarketUP Academy, sérii vzdělávacích workshopů

V MarketUP jsme se rozhodli uspořádat vlastní studijní program, díky němuž bychom rádi získali do svých řad nové online marketingové nad…

26. 2. 2017

Miroslav Král přednášel o online marketingu na konferenci Samsung Electronics

Společnost Samsung Electronics Czech and Slovak pořádá počátkem každého roku celofiremní konferenci, kde představuje svým zaměstnancům pr…

24. 2. 2017

Jak vypadá nejlepší titulek? Neuvěříte svým očím!

Píšete opravdu zajímavé texty na váš blog? Sdílíte je na sociálních sítích? A přesto máte minimum přečtení? Pak je dost pravděpodobn…

20. 2. 2017

Získejte si srdce zákazníka. I o tom byl Retail Summit 2017

Konference Retail Summit se účastníme pravidelně a ani letošní rok nebyl výjimkou. Největší událost svého druhu ve Střední Evropě pro o…

14. 2. 2017

Nový loterijní zákon. Revoluce pro spotřebitelské soutěže?

Od prvního ledna začal platit nový loterijní zákon. Zatímco do oblasti hazardních her přináší spoustu omezení, spotřebitelské soutěže …

9. 2. 2017