Blog

Eva Řeháková 17. 2. 2016 Zpět

Lead Generation na Facebooku: Vyzkoušeli jsme u Esthé!

Lead Generation na Facebooku: Vyzkoušeli jsme u Esthé!

Facebook nabízí spoustu možností reklamy. Dnes si představíme Lead Generation kampaně, které umožňují sbírat kontakty na vaše potenciální zákazníky. Takzvané Lead Ads jsme vyzkoušeli u našeho klienta Esthé, pro kterého jsme získali nové kontakty do newsletteru za přijatelnou cenu.

Jak vytvořit Lead Ads?

Lead Ads se tvoří v Power Editoru, kde je při zadávání kampaně třeba zvolit kategorii Lead Generation. Následně si vytvoříme reklamní set, u něhož zadáváme parametry jako u ostatních kampaní, tedy rozpočet, cílení nebo umístění. Poté je možné přejít k tvorbě samotné reklamy.

Lead Generation

Lead Generation kampaně slouží k získávání nových kontaktů na potenciální zákazníky. V Lead Ad je tedy možné lákat na nejrůznější slevy, akce, ale také nabídnout přístup k novinkám prostřednictvím newsletteru, což jsme vyzkoušeli u klienta Esthé. Stejně jako u jiných reklam na FB je důležité napsat poutavý text a vybrat vhodný vizuál. U Lead Ads je k dispozici celá řada buttonů, z nichž jsme vybrali ten nejvhodnější pro odběr newsletteru, tedy Sign up (Přihlásit). 

Lead Gerenation Esthé

V Leads Generation kampaních se sbírají kontakty, proto následuje krok pro vytvoření formuláře, který budou zájemci vyplňovat. Sám inzerent si zvolí, jaké informace bude chtít sbírat. Základem je obvykle e-mailová adresa a celé jméno, jde však vybrat i specifické údaje, jako značka auta, vzdělání apod. u Esthé, kde jsme potřebovali kontakty do newsletteru, nám bohatě stačilo jméno a e-mail.

Lead Form

Lead Generation má ještě jedno specifikum. Na stránkách inzerenta nesmí chybět souhlas se zpracováním osobních údajů. Bez odkazu na tyto podmínky Lead Generation kampaň není možné vytvořit.

Podmínky o ochraně osobních údajů

Výsledky Lead Generation pro sbírání kontaktů do newsletteru

Sbírání kontaktů jsme vyzkoušeli pro našeho klienta Esthé v rámci získávání nových kontaktů do newsletteru. Za cenu 47 dolarů se nám podařilo získat 51 nových leadů, jeden kontakt na potenciálního zákazníka tedy vyšel na 0,92 dolarů.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Druhý teambuilding v roce 2017: 60 km v nohách

Na druhý letošní teambulding jsme společně vyrazili směr Jizerské hory, kde nás čekaly 2 dny zábavy i vyčerpání. Zajezdili jsme si v Sing…

27. 5. 2017

MarketUP Academy: Zeptali jsme se, jak se účastníkům líbilo

První MarketUP Academy se blíží ke konci. Účastníci mají za sebou 9 workshopů a právě teď je čeká poslední krok. Zatím jsme se zeptali…

25. 5. 2017

Autorespondery v e-mail marketingu: Jak je využít ke zvýšení prodeje?

V e-mail marketingu existují různé typy e-mailů. Klasické prodejní e-maily, pravidelné newslettery, pozvánky k akci a další. Velice úspěš…

25. 5. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na PPC

Online marketing vás láká a chcete se naučit nastavovat PPC kampaně? Nebo jste v této sféře už mazáci a jenom hledáte další zdroje, kter…

22. 5. 2017

Zapomeňte na sbírání Liků. Revoluční novinky přímo od zdroje z Facebooku

Na konci dubna se konalo další MarketUP Inspirativní setkání a pro všechny zúčastněné to byla skutečně ojedinělá událost. Hostem totiž…

19. 5. 2017

Archetypy v marketingu II: Touha po mistrovství a změně

Už naposledy jsme se začali bavit o archetypech v marketingu a jak lze s jejich pomocí dosáhnout konzistentní brandové identity. V archetypech j…

17. 5. 2017