Blog

Martin Peška 20. 5. 2014 Zpět

Kolik času stráví Češi na internetu? Muži v průměru 2 h a 24 min denně

FOTO: Čas strávený na internetu

Nejen mladí lidé do 25 let, ale také lidé v produktivním věku stráví konzumací internetu zhruba dvě a půl hodiny denně. O něco delší čas věnují internetu muži než ženy.

Strávený čas na internetu průměrně činní u mužů 2 hodiny a 24 minut, u žen je to o 18 minut méně. Internet nejvíce využívají mladí lidé do 25 let, podobný čas tráví na síti i lidé ve věku 26 až 54 let.

Počet hodin strávených s internetem za jeden týden:


12 – 25 let… 17,7 hodiny

26 – 54 let… 17,2 hodiny

nad 55 let… 11,1 hodiny.

Nejvíce se Češi k internetu připojují v odpoledních až večerních hodinách, konkrétně v rozmezí od 16:30 do 22:00 hodin. 

Zdroj: MML-TGI ČR 2013; 3. a 4. kvartál 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Digitální strategii značky Decathlon nově zajišťuje MarketUP

Digitální agentura MarketUP rozšířila klientské portfolio o značku Decathlon. Cílem nové spolupráce je zvýšení tržního podílu sportovn…

4. 12. 2019

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019