Blog

Martin Peška 20. 5. 2014 Zpět

Kolik času stráví Češi na internetu? Muži v průměru 2 h a 24 min denně

FOTO: Čas strávený na internetu

Nejen mladí lidé do 25 let, ale také lidé v produktivním věku stráví konzumací internetu zhruba dvě a půl hodiny denně. O něco delší čas věnují internetu muži než ženy.

Strávený čas na internetu průměrně činní u mužů 2 hodiny a 24 minut, u žen je to o 18 minut méně. Internet nejvíce využívají mladí lidé do 25 let, podobný čas tráví na síti i lidé ve věku 26 až 54 let.

Počet hodin strávených s internetem za jeden týden:


12 – 25 let… 17,7 hodiny

26 – 54 let… 17,2 hodiny

nad 55 let… 11,1 hodiny.

Nejvíce se Češi k internetu připojují v odpoledních až večerních hodinách, konkrétně v rozmezí od 16:30 do 22:00 hodin. 

Zdroj: MML-TGI ČR 2013; 3. a 4. kvartál 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019