Blog

Martin Peška 20. 5. 2014 Zpět

Kolik času stráví Češi na internetu? Muži v průměru 2 h a 24 min denně

FOTO: Čas strávený na internetu

Nejen mladí lidé do 25 let, ale také lidé v produktivním věku stráví konzumací internetu zhruba dvě a půl hodiny denně. O něco delší čas věnují internetu muži než ženy.

Strávený čas na internetu průměrně činní u mužů 2 hodiny a 24 minut, u žen je to o 18 minut méně. Internet nejvíce využívají mladí lidé do 25 let, podobný čas tráví na síti i lidé ve věku 26 až 54 let.

Počet hodin strávených s internetem za jeden týden:


12 – 25 let… 17,7 hodiny

26 – 54 let… 17,2 hodiny

nad 55 let… 11,1 hodiny.

Nejvíce se Češi k internetu připojují v odpoledních až večerních hodinách, konkrétně v rozmezí od 16:30 do 22:00 hodin. 

Zdroj: MML-TGI ČR 2013; 3. a 4. kvartál 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter | DUBEN

Jaké zdroje sledovat, abyste se neztratili na sociálních sítích? V newsletteru radíme také, jak psát články pro lidi a roboty nebo jak reago…

28. 4. 2017

Chcete, aby váš obsah prodával? Proveďte zákazníky Content Funnelem

Jak tvořit úspěšný content, který zasáhne zákazníky v různých fázích nákupního procesu? Marketingové úsilí pomáhá znásobit takzva…

22. 4. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na sociální sítě

V každé profesi je důležité se celý život vzdělávat. V online marketingu to ale platí dvojnásob. Ne-li několikanásob. Vyvíjejí se toti…

19. 4. 2017

Už druhý rok na Digijobs. Lovíme talenty nejen na fotbálek!

Jelikož se nám na loňském veletrhu práce v online marketingu Digijobs podařilo ulovit dva nové kolegy, nesmíme samozřejmě chybět ani letos.…

17. 4. 2017

Archetypy v marketingu I: Využijte jejich sílu ve prospěch své značky

V marketingu lze uplatňovat nejrůznější strategie. Jednou z klíčových, avšak méně známých, je strategie marketingových archetypů. Co to…

13. 4. 2017

Zlepšete své články o 99 %. Pište pro lidi i roboty

Psaní online článků je tak trochu alchymie. Copywriterovi nestačí myslet na to, aby se článek líbil čtenářům. O tom, jestli vyběhne na p…

8. 4. 2017