Blog

Sára Škvorová 26. 2. 2018 Zpět

Klienti jsou s našimi službami spokojení, prokázal nedávný průzkum.

Klienti jsou s našimi službami spokojení, prokázal nedávný průzkum.

Jak klienti hodnotí naše služby? I v tomto pololetí jsme obdrželi velmi pěkný výsledek v hodnocení Net Promoter Score.

V lednu u nás proběhlo pravidelné pololetní hodnocení Net Promoter Score. Zasílání krátkého dotazníku našim klientům jsme zavedli před dvěma lety, abychom pravidelně získávali zpětnou vazbu a mohli tak neustále zlepšovat naše služby. Naším posláním je dělat pro klienty skvělou práci, a proto jsou pro nás výsledky tohoto průzkumu velmi důležité.

Spokojenost s agenturou


Výpočet NPS se zjišťuje použitím otázky „Jak pravděpodobné je, že byste doporučili MarketUP příteli nebo kolegovi?

Klienti odpovídali na stupnici 0 (zcela nepravděpodobné) až 10 (zcela pravděpodobné). Procento těch, kteří odpověděli 9 nebo 10 (loajální) se sníží o procento těch, kteří odpověděli 0 až 6 (neloajální). Výsledný rozdíl je výsledek NPS, které nabývá hodnot mezi -100 a 100. Dotazník vyplnilo téměř 50 % našich klientů a jako výslednou hodnotu jsme získali +50, což je velmi dobrý výsledek.


Spokojenost s projektovými a account manažery


Kromě standardizovaného hodnocení Net Promoter Score (NPS) je důležitou součástí dotazníku také hodnocení projektových a account manažerů, kteří mají na starosti péči o klienty.

V sekci hodnocení projektových manažerů a account manažerů jsme zjišťovali, do jaké míry jsou naši klienti spokojeni se svou kontaktní osobou. U tohoto hodnocení bývají obzvláště zajímavé komentáře. A z nich vyplývá, že na našich projekťácích a accounťácích klienti nejvíce oceňují vstřícnost, přátelský přístup, rychlé řešení požadavků, přicházení s návrhy, rychlé reakce a spolehlivost.

Výsledky nás potěšily. Jsme rádi, že nás klienti vnímají jako agenturu, se kterou chtějí spolupracovat.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

včera v 16:05

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019