Blog

Sára Škvorová 26. 2. 2018 Zpět

Klienti jsou s našimi službami spokojení, prokázal nedávný průzkum.

Klienti jsou s našimi službami spokojení, prokázal nedávný průzkum.

Jak klienti hodnotí naše služby? I v tomto pololetí jsme obdrželi velmi pěkný výsledek v hodnocení Net Promoter Score.

V lednu u nás proběhlo pravidelné pololetní hodnocení Net Promoter Score. Zasílání krátkého dotazníku našim klientům jsme zavedli před dvěma lety, abychom pravidelně získávali zpětnou vazbu a mohli tak neustále zlepšovat naše služby. Naším posláním je dělat pro klienty skvělou práci, a proto jsou pro nás výsledky tohoto průzkumu velmi důležité.

Spokojenost s agenturou


Výpočet NPS se zjišťuje použitím otázky „Jak pravděpodobné je, že byste doporučili MarketUP příteli nebo kolegovi?

Klienti odpovídali na stupnici 0 (zcela nepravděpodobné) až 10 (zcela pravděpodobné). Procento těch, kteří odpověděli 9 nebo 10 (loajální) se sníží o procento těch, kteří odpověděli 0 až 6 (neloajální). Výsledný rozdíl je výsledek NPS, které nabývá hodnot mezi -100 a 100. Dotazník vyplnilo téměř 50 % našich klientů a jako výslednou hodnotu jsme získali +50, což je velmi dobrý výsledek.


Spokojenost s projektovými a account manažery


Kromě standardizovaného hodnocení Net Promoter Score (NPS) je důležitou součástí dotazníku také hodnocení projektových a account manažerů, kteří mají na starosti péči o klienty.

V sekci hodnocení projektových manažerů a account manažerů jsme zjišťovali, do jaké míry jsou naši klienti spokojeni se svou kontaktní osobou. U tohoto hodnocení bývají obzvláště zajímavé komentáře. A z nich vyplývá, že na našich projekťácích a accounťácích klienti nejvíce oceňují vstřícnost, přátelský přístup, rychlé řešení požadavků, přicházení s návrhy, rychlé reakce a spolehlivost.

Výsledky nás potěšily. Jsme rádi, že nás klienti vnímají jako agenturu, se kterou chtějí spolupracovat.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019