Blog

Anet Podráská 16. 7. 2019 Zpět

Kdo jsou klienti MarketUP? Magazín Gusto, Zásilkovna nebo UNI HOBBY

BILLA magazín Gusto

Červen přinesl kromě teplého počasí i řadu nabídek do výběrových řízení známých i menších značek. Některé tendry se nám vyhrát nepodařilo, ale radost nám dělá rozšíření spolupráce u obchodního řetězce BILLA o magazín Gusto. A jaké další značky se staly klienty MarketUP?


BILLA – Nový kabát magazínu Gusto

Foodový magazín Gusto vydává obchodní řetězec BILLA od roku 2012. Za tu dobu si magazín našel pravidelné odběratele mezi milovníky dobrého jídla a pití a to díky sezónním receptům nebo informacím o lokálních produktech. Pro klienta BILLA zastřešujeme od roku 2018 kompletní digitální komunikaci řetězce. O to víc nás potěšilo vyhrané výběrové řízení na offline magazín Gusto, kterým rozšiřujeme dosavadní spolupráci. Výběrové řízení trvalo měsíc a za MarketUP se na něm podílel pětičlenný tým, který vedl art director Tomáš Cintavý. Více informací k novému formátu magazínu a jak jsme při zpracování zadání postupovali se dočtete zde

Magazín Gusto

Zásilkovna – Kreativa a slogan pro novou službu Mezi Námi

Máme velkou radost, že mezi klienty MarketUP můžeme přivítat českou přepravní společnost Zásilkovna.cz. Pro novou službu “Mezi Námi”, kterou Zásilkovna spustila 24. dubna 2019 a slouží pro doručování zásilek mezi fyzickými osobami, jsme vymysleli slogan a navrhli kreativní zpracování kampaně, které právě finišujeme. 

Benlian Food – Nová značka výrobků pro celiaky

Na jaře jsme mezi našimi klienty přivítali srbskou značku Benlian Food vstupující na český a slovenský trh s bezlepkovými a veganskými produkty. Benlian Food využívá k distribuci svých produktů logistickou síť Orbico, která distribuuje mimo jiné značky jako Pringles, Oral–B, Braun nebo Duracell. Výrobky Benlian Food jsou vyráběny výhradně z přírodních surovin jako hnědá rýže, kukuřice a neobsahují lepek.

Pro klienta spravujeme od jara 2019 social media s cílem sjednotit komunikaci na Facebooku a Instagramu. Po rebrandingu jsou v plánu brand awareness kampaně, které budou zahrnovat komunikaci na YouTube i Facebooku. Růst povědomí o značce budeme měřit pomocí brandliftu.

Benlian Food

Benlian Food nabízí 5 produktových řad: Rocky Rice: bezlepková tyčinka s nízkým obsahem kalorií vyrobená z hnědé rýže, Rice Snacks: snack z hnědé rýže s extra panenským olivovým olejem, What Snacks: slaný kukuřičný snack bez lepku, Rice Meal: rýžové kaše s ovocem, Rice Cakes: rýžové chlebíčky vyrobené z celozrnné rýže. Více informací v tiskové zprávě zde

UNI HOBBY – Největší český řetězec hobby prodejen

Od začátku roku 2019 jsme portfolio našich klientů rozšířili také o českou síť obchodů pro kutily UNI HOBBY. Pro klienta spravujeme performance kampaně s primárním cílem maximalizovat tržby z e–shopu. Sekundárním cílem je podpora značky. 

Chcete se stát klienty MarketUP?

Pokud i vy máte zájem o spolupráci, ozvěte se a u kávy si popovídáme o tom, co pro vás můžeme udělat.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Digitální strategii značky Decathlon nově zajišťuje MarketUP

Digitální agentura MarketUP rozšířila klientské portfolio o značku Decathlon. Cílem nové spolupráce je zvýšení tržního podílu sportovn…

4. 12. 2019

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019