Blog

Barbora Votavová 10. 9. 2013 Zpět

K čemu slouží bannerová reklama a jak ji vytvořit?

K čemu slouží bannerová reklama a jak ji vytvořit?

Bannerová nebo-li displejová reklama je nejčastější formou reklamy na internetu. V současné době tvoří až 50 % veškeré internetové reklamy v České republice. Velmi efektivně totiž podporuje nejen povědomí o značce, ale i o produktu nebo službě.

V našem krátkém videu se dozvíte, jak vytvořit účinnou bannerovou kampaň, jaké druhy bannerů můžete použít a další tipy, které vám přiblíží využití displejové reklamy pro budování vašeho brandu, uvádění výrobku na trh nebo podporu prodeje.

Pokud si s tvorbou bannerové reklamy nevíte rady nebo chcete svěřit její přípravu do rukou profesionálů z oboru, naši specialisté vám rádi pomohou.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Potenciál YouTube. Obchodní ředitel YouTube Robert Kyncl odhalil aktuální čísla.

Tento týden jsme se zúčastnili exkluzivního setkání s Robertem Kynclem, obchodním ředitelem sociální sítě YouTube. Jaké zajímavosti setk…

26. 7. 2017

Posilujeme tým o Martinu, Léňu a Martina!

S novými posilami jako kdyby se v poslední době roztrhl pytel a tak v týmu vítáme další tři lidi, Martinu, Léňu a EmJaye. S jejich pomocí …

25. 7. 2017

Vyrazili jsme na Google Digital Now 2017 se Sconto nábytkem

Vůbec poprvé jsme jako agentura vyjeli na konferenci pořádanou společností Google společně s naším klientem. Strávili jsme 2 dny v Dublinu,…

20. 7. 2017

Archetypy v marketingu IV: Dosáhněte stability a řádu

Zaujal vás náš seriál o archetypech v marketingu? Máme pro vás další díl, který tentokrát řeší potřebu najít a vytvořit ve světě ř…

14. 7. 2017

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme obdrželi skvělou zprávu. Postoupili jsme do dalšího kola globální soutěže Google Premier Partner Awards v kategorii Video Innovatio…

12. 7. 2017

4 taktiky, které pomohou prodat vaše produkty či služby

Konečně jste provedli potenciální zákazníky trychtýřem a můžete začít prodávat. Ve třetí fázi máte dva hlavní úkoly (a několik ved…

5. 7. 2017