Blog

Barbora Votavová 10. 9. 2013 Zpět

K čemu slouží bannerová reklama a jak ji vytvořit?

K čemu slouží bannerová reklama a jak ji vytvořit?

Bannerová nebo-li displejová reklama je nejčastější formou reklamy na internetu. V současné době tvoří až 50 % veškeré internetové reklamy v České republice. Velmi efektivně totiž podporuje nejen povědomí o značce, ale i o produktu nebo službě.

V našem krátkém videu se dozvíte, jak vytvořit účinnou bannerovou kampaň, jaké druhy bannerů můžete použít a další tipy, které vám přiblíží využití displejové reklamy pro budování vašeho brandu, uvádění výrobku na trh nebo podporu prodeje.

Pokud si s tvorbou bannerové reklamy nevíte rady nebo chcete svěřit její přípravu do rukou profesionálů z oboru, naši specialisté vám rádi pomohou.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter | LISTOPAD

Víme, co chystá Google pro rok 2017! Jako jediní zástupci Česka a Slovenska jsme byli pozváni na Google Partner Summit v Kalifornii. Přináší…

30. 11. 2016

MarketUP produkuje velmi úspěšná videa pro YouTube kampaně

Po několika letech zkušeností s návrhem a realizací mnoha Youtube kampaní, zejména pro velké TV inzerenty, jsme letos přistoupili k produkci …

30. 11. 2016

Co chystá Google pro rok 2017? Více, než si umíte představit

Druhý týden v listopadu se konal v legendárním hotelu Westin St. Francis v centru San Francisca globální Google Partner Summit. Významné udál…

30. 11. 2016

Jak navrhnout nejproklikávanější CTA tlačítko? Máme 6 tipů

Nefungují vám tlačítka s výzvou k akci? Vyzkoušejte 6 tipů z portálu Really Good Emails, které vám mohou pomoci zvýšit traffic z newslette…

28. 11. 2016

Připravili jsme workshopy pro účastníky programu Digisemestr

V MarketUP jsme se zapojili do vzdělávací akce Digisemestr, jediného studijního programu v ČR, zaměřeného výhradně na digitální marketing…

28. 11. 2016

EMEA Performance Summit 2016: Jaké produktové novinky představil Google v Dublinu?

Jako Premier Partner Google jsme dostali pozvánku na dvoudenní konferenci Google EMEA Performance Summit. Do Dublinu se za MarketUP vydal Project Ma…

23. 11. 2016