Blog

Barbora Votavová 10. 9. 2013 Zpět

K čemu slouží bannerová reklama a jak ji vytvořit?

K čemu slouží bannerová reklama a jak ji vytvořit?

Bannerová nebo-li displejová reklama je nejčastější formou reklamy na internetu. V současné době tvoří až 50 % veškeré internetové reklamy v České republice. Velmi efektivně totiž podporuje nejen povědomí o značce, ale i o produktu nebo službě.

V našem krátkém videu se dozvíte, jak vytvořit účinnou bannerovou kampaň, jaké druhy bannerů můžete použít a další tipy, které vám přiblíží využití displejové reklamy pro budování vašeho brandu, uvádění výrobku na trh nebo podporu prodeje.

Pokud si s tvorbou bannerové reklamy nevíte rady nebo chcete svěřit její přípravu do rukou profesionálů z oboru, naši specialisté vám rádi pomohou.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Jsme finalisté Google Premier Partner Awards - podruhé v řadě

10. 9. 2018

Jedno odpoledne s Jaromírem Jágrem

Na tento den jsme se s kolegyní Andreou těšily dlouho. Je 15. 8., nádherné slunečné počasí. V práci doděláváme poslední úkoly a za chv…

7. 9. 2018

7 tipů jak se už teď připravit na vánoční kampaně

2. 9. 2018

Jak přidat správce na YouTube

Jako digitální agentura se denně setkáváme s praktickými dotazy našich klientů. Často se týkají nejznámější video platformy YouTube. Pr…

19. 7. 2018

Letní business snídaně v rytmu videokampaní

21. 6. 2018

Jsme AdWords Guru pro rok 2018!

Naši specialisté se zúčastnili ročního školícího programu od Google AdWords na jehož konci nás čekala sladká odměna v podobě získání…

26. 5. 2018