Blog

Barbora Votavová 10. 9. 2013 Zpět

K čemu slouží bannerová reklama a jak ji vytvořit?

K čemu slouží bannerová reklama a jak ji vytvořit?

Bannerová nebo-li displejová reklama je nejčastější formou reklamy na internetu. V současné době tvoří až 50 % veškeré internetové reklamy v České republice. Velmi efektivně totiž podporuje nejen povědomí o značce, ale i o produktu nebo službě.

V našem krátkém videu se dozvíte, jak vytvořit účinnou bannerovou kampaň, jaké druhy bannerů můžete použít a další tipy, které vám přiblíží využití displejové reklamy pro budování vašeho brandu, uvádění výrobku na trh nebo podporu prodeje.

Pokud si s tvorbou bannerové reklamy nevíte rady nebo chcete svěřit její přípravu do rukou profesionálů z oboru, naši specialisté vám rádi pomohou.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Až 10 fotek v 1 postu. Čtěte i o dalších novinkách na Instagramu

Instagram v březnu přinesl hned dvě velké novinky. Odteď můžete vyprávět svůj příběh prostřednictvím slideshow a reklamu cílit ve Stor…

20. 3. 2017

Nečekaná čísla od Googlu: 76 % lidí zamíří po průzkumu na mobilu rovnou do obchodu

Důležitost mobilních telefonů v nákupním procesu je v marketingových kruzích už nějakou dobu diskutovaným tématem. Google však nyní pře…

15. 3. 2017

Online marketing: Jak pomáhá maloobchodním řetězcům zvýšit prodeje?

Online marketing už dávno není efektivním prodejním kanálem pouze pro zboží dlouhodobé spotřeby. Nejnovější studie maloobchodních sítí…

14. 3. 2017

Youtube startuje vlastní televizi. Jaké možnosti inzerce nabídne?

Před nedávnem představil YouTube novou sociální síť „Backstage“, nyní chystá další velký projekt. Jedná se o streamovací službu You…

7. 3. 2017

První teambuilding v roce 2017: Jeli jsme si zalyžovat a zdolali Velkou Deštnou

Každý tým potřebuje dobít baterky, stmelit kolektiv díky všedním i nevšedním zážitkům a načerpat novou energii, která se promění v da…

1. 3. 2017

Chystáme MarketUP Academy, sérii vzdělávacích workshopů

V MarketUP jsme se rozhodli uspořádat vlastní studijní program, díky němuž bychom rádi získali do svých řad nové online marketingové nad…

26. 2. 2017