Blog

Miroslav Král 14. 9. 2013 Zpět

Jste dobře připraveni na konec roku?

Jste dobře připraveni na konec roku?

Poslední kvartál roku je pro mnoho firem klíčovou prodejní sezónou. Některé společnosti realizují v tomto období až 50 % svých ročních tržeb. Jste si jisti, že jste i vy dobře připraveni?

Přestože měsíc říjen nám už pomalu klepe na dveře, ještě máte šanci pojistit si úspěšný konec roku. Zajistěte si v předstihu přední místa pro vaše zboží a služby ve vyhledávačích a zbožových srovnávačích, zaujměte vaše zákazníky displejovou reklamou, nadchněte je pro vaši značku na sociálních sítích nebo je oslovte prostřednictvím nové mailingové kampaně. Teď je ten pravý čas.

Na všechny naše služby navíc nyní získáte slevu 25 %. Tato nabídka platí při sjednání služeb od 16.9. do 31.10. 2013 a vztahuje se na všechny služby čerpané do konce letošního roku. Naši specialité pro vás zvolí nejvhodnější marketingové aktivity, které budou návratné.

Podívejte se ZDE, jaké výsledky jsme přinesli našim klientům.

Bontonland

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter | DUBEN

Jaké zdroje sledovat, abyste se neztratili na sociálních sítích? V newsletteru radíme také, jak psát články pro lidi a roboty nebo jak reago…

28. 4. 2017

Chcete, aby váš obsah prodával? Proveďte zákazníky Content Funnelem

Jak tvořit úspěšný content, který zasáhne zákazníky v různých fázích nákupního procesu? Marketingové úsilí pomáhá znásobit takzva…

22. 4. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na sociální sítě

V každé profesi je důležité se celý život vzdělávat. V online marketingu to ale platí dvojnásob. Ne-li několikanásob. Vyvíjejí se toti…

19. 4. 2017

Už druhý rok na Digijobs. Lovíme talenty nejen na fotbálek!

Jelikož se nám na loňském veletrhu práce v online marketingu Digijobs podařilo ulovit dva nové kolegy, nesmíme samozřejmě chybět ani letos.…

17. 4. 2017

Archetypy v marketingu I: Využijte jejich sílu ve prospěch své značky

V marketingu lze uplatňovat nejrůznější strategie. Jednou z klíčových, avšak méně známých, je strategie marketingových archetypů. Co to…

13. 4. 2017

Zlepšete své články o 99 %. Pište pro lidi i roboty

Psaní online článků je tak trochu alchymie. Copywriterovi nestačí myslet na to, aby se článek líbil čtenářům. O tom, jestli vyběhne na p…

8. 4. 2017