Blog

Miroslav Král 14. 9. 2013 Zpět

Jste dobře připraveni na konec roku?

Jste dobře připraveni na konec roku?

Poslední kvartál roku je pro mnoho firem klíčovou prodejní sezónou. Některé společnosti realizují v tomto období až 50 % svých ročních tržeb. Jste si jisti, že jste i vy dobře připraveni?

Přestože měsíc říjen nám už pomalu klepe na dveře, ještě máte šanci pojistit si úspěšný konec roku. Zajistěte si v předstihu přední místa pro vaše zboží a služby ve vyhledávačích a zbožových srovnávačích, zaujměte vaše zákazníky displejovou reklamou, nadchněte je pro vaši značku na sociálních sítích nebo je oslovte prostřednictvím nové mailingové kampaně. Teď je ten pravý čas.

Na všechny naše služby navíc nyní získáte slevu 25 %. Tato nabídka platí při sjednání služeb od 16.9. do 31.10. 2013 a vztahuje se na všechny služby čerpané do konce letošního roku. Naši specialité pro vás zvolí nejvhodnější marketingové aktivity, které budou návratné.

Podívejte se ZDE, jaké výsledky jsme přinesli našim klientům.

Bontonland

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umb…

3. 1. 2019