Blog

Jovana Perović 10. 9. 2018 Zpět

Jsme finalisté Google Premier Partner Awards - podruhé v řadě

Jsme finalisté Google Premier Partner Awards - podruhé v řadě

Rok utekl jako voda a opět tu máme finále celosvětové soutěže Google Premier Partner Awards, která je určena nejlépe hodnoceným partnerským agenturám Googlu. Stejně jako před rokem jsme opět postoupili do nejužšího kola a jako jediná agentura z Česka a Slovenska bojujeme v kategorii Video Innovation s ostatními agenturami z regionu EMEA (Europe, Middle East, Africa). Porota Premier Partner Awards oceňuje inovace v oblasti digitálního marketingu v šesti kategoriích: vyhledávací sítě, mobil, video, display, shopping a růst onlinu byznysu.

Kampaň pro Horalky


Do soutěže jsme přihlásili kampaň, kterou jsme realizovali pro značku Sedita, výrobce tradičních oplatek Horalky. Cílem klienta bylo zvýšit povědomí o Horalkách mezi mladou cílovou skupinou a zároveň zvýšit frekvenci nákupu v letním období.

Nástrojem kampaně byla spotřebitelská soutěž a jako hlavní taktiku jsme zvolili video. Podařilo se nám získat a nasadit nový produkt od Googlu, dostupný pouze v beta verzi. Pomocí tohoto produktu je možné zasáhnout uživatele krátkými bumper ads reklamami v přesně určeném pořadí. Kreativu tří šestivteřinových bumper ads a jednoho třicetivteřinového videa jsme vymysleli a zprodukovali s vlastním týmem.

Spotřebitelská soutěž trvala dva měsíce a již po prvním týdnu od spuštění překonala veškerá očekávání. Předpokladem pro účast v soutěži bylo zakoupení oplatek Horalky a vložení kódu z obalu na landing page kampaně. Cílový počet soutěžících jsme dokázali získat za méně než 7 dní, což je opravdu nevídaný úspěch. Dle zástupců značky Sedita se spotřebitelská soutěž stala nejúspěšnější v historii značky v počtu účastníků, který se pohyboval ve vyšších desítkách tisíc. Kampaň měla zároveň významný dopad na celkové prodeje oplatek Horalky v letním období. Zásluhu na tom má určitě nový Google produkt, který jsme jako jedni z prvních v kampani s Horalkami testovali. Nelze ani odhlédnout od našich zkušeností s videoprodukcí a video kampaněmi.

Jsme experty na výzkum Brand Lift


Výborné výsledky kampaně dokazují, že jsme v videokampaních skutečná špička, a to nejen v rámci České republiky, ale i v celosvětovém měřítku. Dosud jsme realizovali téměř 200 videokampaní a na polovině z nich nasadili výzkum Brand Lift, který zjistí na vzorku několika tisíc lidí, jaký měla kampaň dopad na jejich povědomí o značce a nákupním chování. V Brand Liftu pravidelně překonáváme české i světové benchmarky. Naší hlavní devízou v tomto ohledu je kreativa, kterou realizujeme inhouse a kterou dokážeme perfektně zacílit na klíčová publika daného klienta. V počtu realizovaných Brand Liftů jsme podle Googlu jednou z vedoucích agentur v České republice, dle Facebooku jsme leader v střední a východní Evropě. Nyní jsme iniciovali první testovací Brand Lift pro společnost Seznam a máme za sebou již vlastní Brand Lifty, které jsme pilotně prováděli s využitím online panelu IPSOS.

Držet se na vrcholu není jednoduchý úkol, proto se snažíme být vždy o krok napřed a často testujeme novinky na trhu jako jedni z prvních nebo vůbec první agentura v rámci České republiky. Například v posledních týdnech jsme s velmi dobrými výsledky otestovali nové reklamní formáty na YouTube jako např. vertikální video na mobilních zařízeních, cílení na life events a custom intent, trueview for action a řadu dalších. 

Držte nám palce v Dublinu! 


Všechny tyto úspěchy nás utvrzují v tom, že máme na to znovu konkurovat ostatním světovým agenturám právě v kategorii Video Innovation.O vítězství v rámci EMEA regionu budeme bojovat s agenturami z Velké Británie, Turecka, Izraele, Ruska či Španělska. A kdy nám můžete držet palce? Ve dnech 15. – 17. října se v evropské centrále Googlu v Dublinu vyhlásí vítězové. Tak děkujeme za vaši podporu!

Pokud plánujete videokampaně a nevíte jak na to, neváhejte se na nás obrátit, určitě spolu vymyslíme skvělé řešení.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Jsme finalisté Google Premier Partner Awards - podruhé v řadě

10. 9. 2018

Jedno odpoledne s Jaromírem Jágrem

Na tento den jsme se s kolegyní Andreou těšily dlouho. Je 15. 8., nádherné slunečné počasí. V práci doděláváme poslední úkoly a za chv…

7. 9. 2018

7 tipů jak se už teď připravit na vánoční kampaně

2. 9. 2018

Jak přidat správce na YouTube

Jako digitální agentura se denně setkáváme s praktickými dotazy našich klientů. Často se týkají nejznámější video platformy YouTube. Pr…

19. 7. 2018

Letní business snídaně v rytmu videokampaní

21. 6. 2018

Jsme AdWords Guru pro rok 2018!

Naši specialisté se zúčastnili ročního školícího programu od Google AdWords na jehož konci nás čekala sladká odměna v podobě získání…

26. 5. 2018