Jsme finalisté Google Premier Partner Awards - podruhé v řadě

Jovana Perović 10. 9. 2018
Marketup
Marketup

Finále globální soutěže Google Premier Partner Awards, které se konalo v Dublinu, je za námi. Stejně jako před rokem jsme znovu postoupili do nejužšího kola a jako jediná agentura z Česka a Slovenska jsme bojovali v kategorii Video Innovation s ostatními agenturami z regionu EMEA (Europe, Middle East, Africa). Tato prestižní soutěž je určena nejlépe hodnoceným partnerským agenturám. Porota Premier Partner Awards ocenila inovace v oblasti digitálního marketingu v šesti kategoriích: vyhledávací sítě,

 » Read more about: Jsme finalisté Google Premier Partner Awards – podruhé v řadě  »

Finále globální soutěže Google Premier Partner Awards, které se konalo v Dublinu, je za námi. Stejně jako před rokem jsme znovu postoupili do nejužšího kola a jako jediná agentura z Česka a Slovenska jsme bojovali v kategorii Video Innovation s ostatními agenturami z regionu EMEA (Europe, Middle East, Africa). Tato prestižní soutěž je určena nejlépe hodnoceným partnerským agenturám. Porota Premier Partner Awards ocenila inovace v oblasti digitálního marketingu v šesti kategoriích: vyhledávací sítě, mobil, video, display, shopping a růst onlinu byznysu.

Jak jsme se měli v Dublinu

Do Dublinu jsme za MarketUP vyslali dva nejpovolanější kolegy: Andreu Marešovou, která je Head of Sales and Marketing a projektového manažera Jakuba Říhu. Ten se podílel na kampani pro Horalky, kterou jsme do soutěže přihlásili. V irské metropoli strávili Andrea s Jakubem nabitý den, protože Google nachystal finalistům soutěže opravdu bohatý program. Úterní ráno začalo dobrovolnou lekcí taichi, jógy smíchu nebo meditací za zvuku tibetských mís. Po snídaní se všichni účastníci přesunuli do konferenčního centra Google, kde zástupci Googlu odhalili nejlepším digitálním agenturám v EMEA chystané novinky v produktech Google a tipy jak mohou inzerenti a značky řídit lépe digitální komunikaci. Nejnapínavější část programu začala ale v úterý podvečer.

Marketup

Večer 17. října totiž proběhlo slavnostní vyhlášení vítězů všech kategorií soutěže. Vítězem v naší kategorii se stala řecká Relevance Digital Agency. I když jsme první místo za Video Innovation nezískali, umístění mezi finalisty druhý rok v řadě je pro nás obrovský úspěch a zároveň závazek dělat naši práci co nejlépe a být vždy o krok napřed oproti konkurenci. Večer, který se nesl v duchu slavnostní atmosféry, byl zakončen neformální afterparty.

Marketup

Kampaň pro oplatky Horalky

S jakou skvělou prací jsme do soutěže šli? Přihlásili jsme kampaň pro značku Sedita, výrobce tradičních oplatek Horalky. Cílem klienta bylo zvýšit povědomí o Horalkách mezi mladou cílovou skupinou a zároveň zvýšit frekvenci nákupu v letním období. Nástrojem kampaně byla spotřebitelská soutěž a jako hlavní taktiku jsme zvolili video. Podařilo se nám získat a nasadit nový produkt od Googlu, dostupný pouze v beta verzi.

Pomocí tohoto produktu je možné zasáhnout uživatele krátkými bumper ads reklamami v přesně určeném pořadí. Kreativu tří šestivteřinových bumper ads a jednoho třicetivteřinového videa jsme kompletně realizovali s vlastním týmem.Spotřebitelská soutěž trvala dva měsíce a již po prvním týdnu od spuštění překonala veškerá očekávání. Ačkoliv předpokladem pro účast v soutěži bylo zakoupení oplatek Horalky a vložení kódu z obalu na landing page kampaně, cílový počet soutěžících jsme dokázali získat za méně než 7 dní!

Dle zástupců značky Sedita se spotřebitelská soutěž stala nejúspěšnější v historii značky v počtu účastníků, kteří se přihlásili v počtu vyšších desítek tisíc. Kampaň měla zároveň významný dopad na celkové prodeje Horalek v letním období. A z toho máme obrovskou radost.

Brand Lift nás baví

Prodej Horalek nebylo to jediné, na co jsme se v této kampani zaměřili. Stejně jako u poloviny z téměř dvou stovek námi doposud realizovaných videokampaní jsme v průběhu kampaně realizovali studii Brand Lift. Jedná se o výzkum, který na vzorku několika tisíc lidí zjistí, jaký měla kampaň dopad na jejich povědomí o značce a nákupní chování. A tato kampaň zafungovala nadprůměrně dobře, překonala globální benchmark Google v Product Ad Recall více než 4x a byla hodnocena jako Best in Class.

V účinnosti videokampaní pravidelně překonáváme české i světové benchmarky. To se nám daří zejména díky kreativě, kterou tvoříme inhouse nebo umíme upravit do podoby vhodné pro online použití. Důležitou roli hraje i dobře zvolená mediální strategie a specifické cílení. Díky několikaleté praxi a neutuchající touze zkoušet nové věci patříme podle Googlu v této disciplíně k vedoucím agenturám v ČR, podle Facebooku jsme dokonce leadery ve střední a východní Evropě. Nedávno jsme iniciovali první testovací Brand Lift s reklamní sítí Seznam a máme za sebou už vlastní Brand Lifty, které jsme pilotně prováděli s využitím online panelu IPSOS. Snažíme se, aby naši klienti získali konkurenční výhodu využitím žhavých novinek jednotlivých reklamních platforem jako první na trhu. Například v posledních týdnech jsme s velmi dobrými výsledky otestovali nové reklamní formáty na YouTube jako např. vertikální video na mobilních zařízeních, cílení na life events a custom intent, trueview for action a řadu dalších.

Pokud plánujete videokampaně a nevíte jak na to, neváhejte se na nás obrátit, určitě spolu vymyslíme skvělé řešení!

Odebírat novinky

Přihlašte se k odběru novinek a nic vám neuteče

Váš e-mail

Kliknutím na tlačítko ODESLAT souhlasíte se zpracováním osobních údajů .