Blog

Eva Řeháková 9. 12. 2015 Zpět

Jozef Šatanek z Hilti: Online nám usnadnil komunikaci s klienty

Jozef Šatanek z Hilti: Online nám usnadnil komunikaci s klienty

Společnost Hilti, špičkový dodavatel profesionální technologie ve stavebním průmyslu, spolupracuje s MarketUP už více než půl roku. Jaké jsou výsledky prvních online kampaní a jak se změnilo vnímání digitálního marketingu ve firmě? To vše popsal v rozhovoru E-business Manager Hilti Jozef Šatanek.

Z čeho vzešlo rozhodnutí začít spolupracovat s online marketingovou agenturou?

Naše firma je obecně z hlediska marketingu dost specifická. Mateřská společnost v Lichtenštejnsku řešila dlouho veškeré marketingové aktivity sama. Protože jsme si uvědomovali, že v tak dynamickém oboru, jako je online marketing, musíme pracovat lokálně, navázali jsme spolupráci s MarketUP a začali trochu experimentovat. Zjistili jsme, že digitální marketing nabízí skvělé možnosti za relativně dobré peníze. Podporu aktivit vnímáme i ze strany Lichtenštejnska, které se taky přesvědčuje o tom, že pro lepší výkon online marketingu je vhodnější lokální úroveň a není dobré ho centralizovat.

V čem vidíte největší přínos spolupráce s MarketUP?

Otevřel se nám kanál, přes který můžeme efektivně komunikovat se zákazníky. Zjišťujeme o nich nové údaje a neustále objevujeme další možnosti, jak je oslovit a zaujmout. Zjistili jsme, že online marketing je mnohem širší, než jsme si dříve mysleli.

Jaké jsou výsledky prvních kampaní?

Protože s online marketingem začínáme, první kampaně pro nás byly spíše testovací. Mysleli jsme si, že PPC kampaně a remarketing jsou spíše pro B2C a jelikož jsme B2B firma, šli jsme do toho opatrně s nízkým rozpočtem. Na základě prvních výsledků zjišťujeme, že online může fungovat i pro nás.

Plánujete tedy v digitálu pokračovat?

Nyní, když víme, že to jde, určitě chceme online aktivity dále rozvíjet. Přínosy i prostor pro zlepšení neustále sdílíme napříč celou firmou i s kolegy ze zahraničí. Velký potenciál vidíme především ve fázích nákupního procesu SEE a THINK. Prostor v onlinu je obrovský. Čím se dostáváme v znalostech online marketingu dál a dál, tím častěji zjišťujeme, jak málo zatím víme.

Co vám může online marketing nabídnout právě ve fázi SEE a THINK?

Naše společnost je založena na jedinečném konceptu. Nemáme pobočky, se zákazníkem komunikujeme přes obchodní prodejce. Existuje však spousta lidí, kterým tímto způsobem nedokážeme pomoci z důvodu omezené kapacity našich kolegů. Digitální prostor nám zvyšuje kapacitu, umožňuje komunikovat se zákazníkem a získat zpětnou vazbu. Když se rozhodne s námi spolupracovat, snadno jej můžeme obsloužit.

Jak hodnotíte spolupráci s týmem MarketUP?

S MarketUP se nám spolupracuje skvěle, lidsky jsme si hodně sedli. Nejčastěji komunikujeme s Account Managerkou Kristinou Pohlovou a Project Managerem Matoušem Ledvinou, kteří nám vždy vyjdou vstříc. Pokud se jedná o zásadní věci, můžeme počítat také s podporou Miroslava Krále. Minulý týden jsme například absolvovali prezentaci před naším nejvyšším managementem, který chtěl poznat vedení MarketUP. Prezentaci jsme si rozdělili s panem Králem a vše dopadlo na jedničku. Líbí se mi, že se s MarketUP na všem bez problémů domluvíme.

Čtěte také rozhovor s Danou Vaníčkovou, Conference Director z IDC. 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Druhý teambuilding v roce 2017: 60 km v nohách

Na druhý letošní teambulding jsme společně vyrazili směr Jizerské hory, kde nás čekaly 2 dny zábavy i vyčerpání. Zajezdili jsme si v Sing…

27. 5. 2017

MarketUP Academy: Zeptali jsme se, jak se účastníkům líbilo

První MarketUP Academy se blíží ke konci. Účastníci mají za sebou 9 workshopů a právě teď je čeká poslední krok. Zatím jsme se zeptali…

25. 5. 2017

Autorespondery v e-mail marketingu: Jak je využít ke zvýšení prodeje?

V e-mail marketingu existují různé typy e-mailů. Klasické prodejní e-maily, pravidelné newslettery, pozvánky k akci a další. Velice úspěš…

25. 5. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na PPC

Online marketing vás láká a chcete se naučit nastavovat PPC kampaně? Nebo jste v této sféře už mazáci a jenom hledáte další zdroje, kter…

22. 5. 2017

Zapomeňte na sbírání Liků. Revoluční novinky přímo od zdroje z Facebooku

Na konci dubna se konalo další MarketUP Inspirativní setkání a pro všechny zúčastněné to byla skutečně ojedinělá událost. Hostem totiž…

19. 5. 2017

Archetypy v marketingu II: Touha po mistrovství a změně

Už naposledy jsme se začali bavit o archetypech v marketingu a jak lze s jejich pomocí dosáhnout konzistentní brandové identity. V archetypech j…

17. 5. 2017