Blog

Eva Řeháková 9. 12. 2015 Zpět

Jozef Šatanek z Hilti: Online nám usnadnil komunikaci s klienty

Jozef Šatanek z Hilti: Online nám usnadnil komunikaci s klienty

Společnost Hilti, špičkový dodavatel profesionální technologie ve stavebním průmyslu, spolupracuje s MarketUP už více než půl roku. Jaké jsou výsledky prvních online kampaní a jak se změnilo vnímání digitálního marketingu ve firmě? To vše popsal v rozhovoru E-business Manager Hilti Jozef Šatanek.

Z čeho vzešlo rozhodnutí začít spolupracovat s online marketingovou agenturou?

Naše firma je obecně z hlediska marketingu dost specifická. Mateřská společnost v Lichtenštejnsku řešila dlouho veškeré marketingové aktivity sama. Protože jsme si uvědomovali, že v tak dynamickém oboru, jako je online marketing, musíme pracovat lokálně, navázali jsme spolupráci s MarketUP a začali trochu experimentovat. Zjistili jsme, že digitální marketing nabízí skvělé možnosti za relativně dobré peníze. Podporu aktivit vnímáme i ze strany Lichtenštejnska, které se taky přesvědčuje o tom, že pro lepší výkon online marketingu je vhodnější lokální úroveň a není dobré ho centralizovat.

V čem vidíte největší přínos spolupráce s MarketUP?

Otevřel se nám kanál, přes který můžeme efektivně komunikovat se zákazníky. Zjišťujeme o nich nové údaje a neustále objevujeme další možnosti, jak je oslovit a zaujmout. Zjistili jsme, že online marketing je mnohem širší, než jsme si dříve mysleli.

Jaké jsou výsledky prvních kampaní?

Protože s online marketingem začínáme, první kampaně pro nás byly spíše testovací. Mysleli jsme si, že PPC kampaně a remarketing jsou spíše pro B2C a jelikož jsme B2B firma, šli jsme do toho opatrně s nízkým rozpočtem. Na základě prvních výsledků zjišťujeme, že online může fungovat i pro nás.

Plánujete tedy v digitálu pokračovat?

Nyní, když víme, že to jde, určitě chceme online aktivity dále rozvíjet. Přínosy i prostor pro zlepšení neustále sdílíme napříč celou firmou i s kolegy ze zahraničí. Velký potenciál vidíme především ve fázích nákupního procesu SEE a THINK. Prostor v onlinu je obrovský. Čím se dostáváme v znalostech online marketingu dál a dál, tím častěji zjišťujeme, jak málo zatím víme.

Co vám může online marketing nabídnout právě ve fázi SEE a THINK?

Naše společnost je založena na jedinečném konceptu. Nemáme pobočky, se zákazníkem komunikujeme přes obchodní prodejce. Existuje však spousta lidí, kterým tímto způsobem nedokážeme pomoci z důvodu omezené kapacity našich kolegů. Digitální prostor nám zvyšuje kapacitu, umožňuje komunikovat se zákazníkem a získat zpětnou vazbu. Když se rozhodne s námi spolupracovat, snadno jej můžeme obsloužit.

Jak hodnotíte spolupráci s týmem MarketUP?

S MarketUP se nám spolupracuje skvěle, lidsky jsme si hodně sedli. Nejčastěji komunikujeme s Account Managerkou Kristinou Pohlovou a Project Managerem Matoušem Ledvinou, kteří nám vždy vyjdou vstříc. Pokud se jedná o zásadní věci, můžeme počítat také s podporou Miroslava Krále. Minulý týden jsme například absolvovali prezentaci před naším nejvyšším managementem, který chtěl poznat vedení MarketUP. Prezentaci jsme si rozdělili s panem Králem a vše dopadlo na jedničku. Líbí se mi, že se s MarketUP na všem bez problémů domluvíme.

Čtěte také rozhovor s Danou Vaníčkovou, Conference Director z IDC. 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Dopady GDPR na digitální marketing

GDPR je v poslední době velmi aktuální a diskutované téma. Většina odborných článků, seminářů a konferencí se však tohoto tématu dot…

20. 3. 2018

Digitálním nomádem v Asii: O práci, cestování a životě v pomalejším tempu

Jaké jsou zkušenosti našeho kolegy, projektového manažera Michala Vrtišky, který se rozhodl pracovat dlouhých 6 měsíců na dálku z Asie? Se…

16. 3. 2018

Posily realizačního oddělení Lenka a Radek: O datové analytice, Googlu a vtipech na Slováky

Do realizačního oddělení nastoupily dvě nové tváře. Jací jsou, kde se tu vzali a jaké mají plány?

14. 3. 2018

10 tipů, jak zlepšit svůj osobní profil na Linkedinu

S největší pravděpodobností už na Linkedinu máte založený profil, stejně jako 500 milionů lidí na celé planetě a 1,3 milionů našich sp…

13. 3. 2018

Klienti jsou s našimi službami spokojení, prokázal nedávný průzkum.

Jak klienti hodnotí naše služby? I v tomto pololetí jsme obdrželi velmi pěkný výsledek v hodnocení Net Promoter Score.

26. 2. 2018

Instagram tip: Naučte se pořizovat zdařilejší fotky jídla

Pořizování atraktivních fotek s jídlem se pomalu stává součástí výbavy základních dovedností marketingové gramotnosti. Zejména, pokud …

23. 2. 2018