Blog

Eva Řeháková 9. 12. 2015 Zpět

Jozef Šatanek z Hilti: Online nám usnadnil komunikaci s klienty

Jozef Šatanek z Hilti: Online nám usnadnil komunikaci s klienty

Společnost Hilti, špičkový dodavatel profesionální technologie ve stavebním průmyslu, spolupracuje s MarketUP už více než půl roku. Jaké jsou výsledky prvních online kampaní a jak se změnilo vnímání digitálního marketingu ve firmě? To vše popsal v rozhovoru E-business Manager Hilti Jozef Šatanek.

Z čeho vzešlo rozhodnutí začít spolupracovat s online marketingovou agenturou?

Naše firma je obecně z hlediska marketingu dost specifická. Mateřská společnost v Lichtenštejnsku řešila dlouho veškeré marketingové aktivity sama. Protože jsme si uvědomovali, že v tak dynamickém oboru, jako je online marketing, musíme pracovat lokálně, navázali jsme spolupráci s MarketUP a začali trochu experimentovat. Zjistili jsme, že digitální marketing nabízí skvělé možnosti za relativně dobré peníze. Podporu aktivit vnímáme i ze strany Lichtenštejnska, které se taky přesvědčuje o tom, že pro lepší výkon online marketingu je vhodnější lokální úroveň a není dobré ho centralizovat.

V čem vidíte největší přínos spolupráce s MarketUP?

Otevřel se nám kanál, přes který můžeme efektivně komunikovat se zákazníky. Zjišťujeme o nich nové údaje a neustále objevujeme další možnosti, jak je oslovit a zaujmout. Zjistili jsme, že online marketing je mnohem širší, než jsme si dříve mysleli.

Jaké jsou výsledky prvních kampaní?

Protože s online marketingem začínáme, první kampaně pro nás byly spíše testovací. Mysleli jsme si, že PPC kampaně a remarketing jsou spíše pro B2C a jelikož jsme B2B firma, šli jsme do toho opatrně s nízkým rozpočtem. Na základě prvních výsledků zjišťujeme, že online může fungovat i pro nás.

Plánujete tedy v digitálu pokračovat?

Nyní, když víme, že to jde, určitě chceme online aktivity dále rozvíjet. Přínosy i prostor pro zlepšení neustále sdílíme napříč celou firmou i s kolegy ze zahraničí. Velký potenciál vidíme především ve fázích nákupního procesu SEE a THINK. Prostor v onlinu je obrovský. Čím se dostáváme v znalostech online marketingu dál a dál, tím častěji zjišťujeme, jak málo zatím víme.

Co vám může online marketing nabídnout právě ve fázi SEE a THINK?

Naše společnost je založena na jedinečném konceptu. Nemáme pobočky, se zákazníkem komunikujeme přes obchodní prodejce. Existuje však spousta lidí, kterým tímto způsobem nedokážeme pomoci z důvodu omezené kapacity našich kolegů. Digitální prostor nám zvyšuje kapacitu, umožňuje komunikovat se zákazníkem a získat zpětnou vazbu. Když se rozhodne s námi spolupracovat, snadno jej můžeme obsloužit.

Jak hodnotíte spolupráci s týmem MarketUP?

S MarketUP se nám spolupracuje skvěle, lidsky jsme si hodně sedli. Nejčastěji komunikujeme s Account Managerkou Kristinou Pohlovou a Project Managerem Matoušem Ledvinou, kteří nám vždy vyjdou vstříc. Pokud se jedná o zásadní věci, můžeme počítat také s podporou Miroslava Krále. Minulý týden jsme například absolvovali prezentaci před naším nejvyšším managementem, který chtěl poznat vedení MarketUP. Prezentaci jsme si rozdělili s panem Králem a vše dopadlo na jedničku. Líbí se mi, že se s MarketUP na všem bez problémů domluvíme.

Čtěte také rozhovor s Danou Vaníčkovou, Conference Director z IDC. 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019