Blog

Martina Žilková 22. 8. 2017 Zpět

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

Jiří Typlt, PPC Specialist

Jirka pochází z Vraného jižně od Prahy. A do online marketingu skočil rovnou po vysoké. Působil v několika agenturách a kromě PPC si pohrával i s optimalizací pro vyhledávače, copywritingem a tvorbou webových stránek. U nás ho naplno zaměstnávají právě kampaně a stará se o klienty jako FANUC, Hilti nebo AV Media.

Práci u počítače ale rád kombinuje s tou manuální. Ve volném čase se proto stará o dům a pracuje na zahradě. Naprostou většinu času ale věnuje rodině. Jak sám říká, ta je pro něj na prvním místě. Do jeho rodiny kromě ženy a dvou předškolních kluků patří také pes, kočky, papoušci, želva a křečci. Jirka jezdí na kole, plave, jachtaří a v zimě běžkuje.

Andrea Marešová, Key Account Manager

Andrea se přidala do našeho týmu poněkud netradiční cestou. Původně totiž s naší agenturou spolupracovala na straně klienta. Měla na starosti marketing a PR ve firmě Bulgari a jak sama říká, spolupráce s MarketUP jí tak nadchla, že se rozhodla přejít na naši stranu.

„Líbí se mi ta týmovost tady. Lidi si tu pomáhají a když se třeba něco nedaří, tak se semknou a společně to vyřeší. Jsme řetěz a je nás na to víc,“ vysvětluje Andrea.

Dodává také, že se jí líbí to, jak je celé prostředí onlinu rozmanité. „Mám na starosti různé klienty, různá odvětví, je to zkrátka živé. A online mě vždycky zajímal. Líbí se mi měřitelnost, kontrolovatelnost, dohledatelnost. Když si dáte inzerát do módního časopisu, tak se vytiskne, ale nikdo nikdy nezjistí, jaký měl efekt. Zatímco v onlinu když kampaň neběží podle představ, tak se s ní dá různě pracovat.“

A když se řeč stočí k optimalizacím, Andrejce radostně zasvítí oči. „Čísla mě baví. Miluju excelové tabulky. Paradoxně přestože jsem na střední propadala z matiky,“ směje se.  Ve volném čase hraje golf, sportuje, chodí do přírody.  Zajímá se také o seberozvoj a jak sama říká, fascinují ji „věci mezi nebem a zemí“.

Michaela Mašková, Art Director

Míša je taková kreativní volnonožka, kterou k nám do agentury přitáhl kromě Hany také dle jejích slov místní mladý a nadšený kolektiv. Baví ji vymýšlet strategie a má spoustu zkušeností s rebrandingem firem. Jak ale sama přiznává, vede takový dvojí život. "Přes den sedím v kanceláři a dělám na počítači, ale potom potřebuju jít a realizovat se v hmotnějším světě," vysvětluje Míša. Už mnoho let se totiž věnuje keramickému sochařství. "Kromě digitální grafiky potřebuji dělat také něco, na co si můžu sáhnout a na co si můžou sáhnout i ostatní… třeba i za třicet let," dodává.

V minulosti Míša pracovala hlavně jako freelancerka a velkou část práce odváděla na cestách. "Mladí lidé by měli cestovat. I když to má i své stinné stránky," přiznává. "Když je člověk na cestách a musí u toho pracovat, dostává se neustále do situace, kdy hledá, kam si sednout a kde se mu bude dobře pracovat… Proto se vždycky na cestách nejvíc těším domů," směje se. Přečtěte si celý rozhovor s ní.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019

Letní soutěž od Horalek: Hra v rozšířené realitě i úspěšné zapojení influencera

Jestli nás v MarketUP něco těší, tak jsou to situace, kdy se za námi klienti vrací s nabídkou další spolupráce. A právě jedním z takový…

25. 7. 2019

Kdo jsou klienti MarketUP? Magazín Gusto, Zásilkovna nebo UNI HOBBY

Červen přinesl kromě teplého počasí i řadu nabídek do výběrových řízení známých i menších značek. Některé tendry se nám vyhrát …

16. 7. 2019

S Člověkem v tísni úspěšně pomáháme již druhým rokem

Agentura MarketUP kromě celé řady komerčních klientů věnuje svou pozornost i dobročinné oblasti a s organizací Člověk v tísni spolupracuj…

16. 7. 2019

Benlian Food uvádí na trh 4 produktové řady pro celiaky. Komunikaci zajišťuje MarketUP

Praha, 11. července 2019 – Na český a slovenský trh vstupuje srbská značka Benlian Food s novými výrobky pro celiaky. Cílem společnosti je…

11. 7. 2019

4 věci, na které nesmí kampaňový specialista nikdy zapomenout

Opakování je matka moudrosti, a proto by si i zkušený kampaňový specialista měl čas od času zopakovat základy. Naše specialistka Monika Pav…

8. 7. 2019