Blog

Jovana Perović 7. 9. 2018 Zpět

Jedno odpoledne s Jaromírem Jágrem

Jedno odpoledne s Jaromírem Jágrem

Na tento den jsme se s kolegyní Andreou těšily dlouho. Je 15. 8., nádherné slunečné počasí. V práci doděláváme poslední úkoly a za chvíli se ještě s naším CEO Mirkem chystáme na cestu směr Jánské Lázně. Co nás tam čeká? Ano, titulek nelhal – samotný hokejový bůh, Jaromír Jágr. A co tomuhle výjimečnému setkání předcházelo? To se dozvíte, když budete pokračovat ve čtení.

Jedním z našich klientů je český výrobce elektrokol a koloběžek, společnost Crussis. Těm se podařil skvělý kousek. Uzavřeli prestižní spolupráci s Jaromírem Jágrem, který se stal ambasadorem této mladé a sympatické značky. Pro Crussis realizujeme od dubna digitální  kampaně. Jednatel firmy, pan Petr Výkruta nás však tentokrát oslovil s rozšířením spolupráce o online a PR kampaň, která bude mít za cíl propagovat partnerství Jaromíra Jágra s Crussis. Asi není třeba říkat, že to je nabídka, která se zkrátka neodmítá. S nadšením jsem se s kolegy vrhli na vymýšlení strategie, jež zaujme různé druhy médií. Shodli jsme se na tom média oslovit a nabídnout jim účast na focení a natáčení propagačních videospotů s Jágrem. Ke spolupráci jsme oslovili idnes.cz, isport.cz a televizi Prima (redakci VIP zpráv). Všechna tři média na nabídku kývla a do Jánských Lázní přijela. Taky si nedovedete představit nikoho, kdo by tohle odmítl?

A je tu den natáčení. Za 2,5 hodiny jízdy jsme z Prahy dojeli do Jánských Lázní, kde jsme měli sraz se zástupci médií. Nálada byla velmi příjemná a plná očekávání. Zatímco jsme všichni společně dojeli lanovkou na vrchol krásné Černé Hory, Jaromír Jágr natáčel videospoty s týmem Crussis na různých dechberoucích scenériích. Nutno dodat, že počasí vyšlo naprosto dokonale. Po zhruba dvou hodinách čekání dorazil na naše místo srazu. Okamžik, kdy vidíte hokejovou legendu na vlastní oči poprvé v životě, se těžko popisuje slovy. V tu chvíli vzduchem prolétla až taková posvátná a uctivá atmosféra. Jaromír, ač měl právo na to být unavený, byl velmi dobře naladěný, i po celém dni natáčení a mnoha ujetých kilometrech. Ochotně všem médiím poskytl krátký rozhovor o tom, proč si ke spolupráci vybral právě Crussis, jaký má vztah k cyklistce a jak se vůbec v poslední době udržuje v kondici. Samozřejmě, došlo i na osobnější otázky, jako například jestli plánuje ukončit hokejovou kariéru či zda naopak ještě pomýšlí na NHL.

Na kompletní rozhovory se můžete podívat zde:

Po skončení prostoru vyhrazeného na rozhovory nám to v MarketUP týmu nedalo. Chtěli jsme se s Jaromírem nechat vyfotit a mít tak hezkou památku na celý život. Jelikož jsem stála vedle něj, zeptala jsem se, jestli ho můžu pro účel fotky obejmout kolem ramen, načež Jaromír pohodově odpověděl: „Jo, jasně!“ Radši se v době hnutí #metoo pojistit, že? Kolegyně Andrea byla ještě smělejší a nechala si od Jaromíra podepsat kryt na mobil. Nutno dodat, že ho pak okamžitě sundala a těšila se, že ho věnuje svému příteli. Holt Jágr má opravdu velké charisma, o tom jsme se přesvědčily i my, holky, které hokej vůbec nesledují.

Po několika hodinách na Černé Hoře jsme se museli rozloučit i my. Odjížděli jsme do Prahy s pocitem skvěle odvedené práce a hlavně s blaženým pocitem, že jsme se setkali s výjimečnou osobností, která nás nabila pozitivní energií. Tímto děkujeme Crussis, že si nás pro realizaci této magie vybrali.

A kdo byste si přál vlastnit elektrokolo podepsané samotným klenotem českého a světového hokeje, máte šanci. Spustili jsme soutěžní web www.jezdijakojagr.cz. Stačí si tipnout odpověď na otázku a doufat ve štěstí. Tak směle do toho, držíme vám palce!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019

Letní soutěž od Horalek: Hra v rozšířené realitě i úspěšné zapojení influencera

Jestli nás v MarketUP něco těší, tak jsou to situace, kdy se za námi klienti vrací s nabídkou další spolupráce. A právě jedním z takový…

25. 7. 2019

Kdo jsou klienti MarketUP? Magazín Gusto, Zásilkovna nebo UNI HOBBY

Červen přinesl kromě teplého počasí i řadu nabídek do výběrových řízení známých i menších značek. Některé tendry se nám vyhrát …

16. 7. 2019

S Člověkem v tísni úspěšně pomáháme již druhým rokem

Agentura MarketUP kromě celé řady komerčních klientů věnuje svou pozornost i dobročinné oblasti a s organizací Člověk v tísni spolupracuj…

16. 7. 2019

Benlian Food uvádí na trh 4 produktové řady pro celiaky. Komunikaci zajišťuje MarketUP

Praha, 11. července 2019 – Na český a slovenský trh vstupuje srbská značka Benlian Food s novými výrobky pro celiaky. Cílem společnosti je…

11. 7. 2019

4 věci, na které nesmí kampaňový specialista nikdy zapomenout

Opakování je matka moudrosti, a proto by si i zkušený kampaňový specialista měl čas od času zopakovat základy. Naše specialistka Monika Pav…

8. 7. 2019