Blog

Martin Ambrož 29. 4. 2014 Zpět

Jaké rozměry obrázků budete na novém Twitteru potřebovat?

INFOGRAFIKA: Rozměry obrázků na novém Twitteru

Chcete se včas připravit na novou podobu Twitteru a vytvořit si profilové fotografie? Jaké rozměry zvolit pro váš profil poradí infografika MarketUP.

Jak jsme již informovali na oficiální stránce MarketUP na Facebooku, Twitter postupně spouští novou podobu profilů. Primárně je aktivována celebritám, novou podobu ale získají i všichni nově zaregistrovaní uživatelé. Ani my jsme si nemohli ujít příležitost otestovat novou podobu a přinášíme vám nyní informace, které byste o novém profilu na Twitteru a velikostí obrázků měli vědět.

Podobně jako má stránka na Facebooku možnost nahrání profilového obrázku, zde můžete přidat znak o rozměrech 400 x 400 pixelů. Bude se ale zobrazovat ve velikosti 200 x 200 pixelů. Výraznou novinkou je však druhá velká fotografie, kterou je vhodné nahrát minimálně o rozměrech 1500 x 500 pixelů. Ta je totiž „responzivní“ a velice pěkně se zobrazí na různých zařízeních. Ale pozor, po vzoru Facebooku je i tento obrázek částečně překrytý znakem, kterým bývá nejčastěji logo společnosti.

Zkontrolujte si také, zda máte správné rozměry fotek na Facebooku.

Pokud chcete pomoci se správou firemních profilů na sociálních sítích, neváhejte nás kontaktovat

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Až 10 fotek v 1 postu. Čtěte i o dalších novinkách na Instagramu

Instagram v březnu přinesl hned dvě velké novinky. Odteď můžete vyprávět svůj příběh prostřednictvím slideshow a reklamu cílit ve Stor…

20. 3. 2017

Nečekaná čísla od Googlu: 76 % lidí zamíří po průzkumu na mobilu rovnou do obchodu

Důležitost mobilních telefonů v nákupním procesu je v marketingových kruzích už nějakou dobu diskutovaným tématem. Google však nyní pře…

15. 3. 2017

Online marketing: Jak pomáhá maloobchodním řetězcům zvýšit prodeje?

Online marketing už dávno není efektivním prodejním kanálem pouze pro zboží dlouhodobé spotřeby. Nejnovější studie maloobchodních sítí…

14. 3. 2017

Youtube startuje vlastní televizi. Jaké možnosti inzerce nabídne?

Před nedávnem představil YouTube novou sociální síť „Backstage“, nyní chystá další velký projekt. Jedná se o streamovací službu You…

7. 3. 2017

První teambuilding v roce 2017: Jeli jsme si zalyžovat a zdolali Velkou Deštnou

Každý tým potřebuje dobít baterky, stmelit kolektiv díky všedním i nevšedním zážitkům a načerpat novou energii, která se promění v da…

1. 3. 2017

Chystáme MarketUP Academy, sérii vzdělávacích workshopů

V MarketUP jsme se rozhodli uspořádat vlastní studijní program, díky němuž bychom rádi získali do svých řad nové online marketingové nad…

26. 2. 2017