Blog

Martin Ambrož 29. 4. 2014 Zpět

Jaké rozměry obrázků budete na novém Twitteru potřebovat?

INFOGRAFIKA: Rozměry obrázků na novém Twitteru

Chcete se včas připravit na novou podobu Twitteru a vytvořit si profilové fotografie? Jaké rozměry zvolit pro váš profil poradí infografika MarketUP.

Jak jsme již informovali na oficiální stránce MarketUP na Facebooku, Twitter postupně spouští novou podobu profilů. Primárně je aktivována celebritám, novou podobu ale získají i všichni nově zaregistrovaní uživatelé. Ani my jsme si nemohli ujít příležitost otestovat novou podobu a přinášíme vám nyní informace, které byste o novém profilu na Twitteru a velikostí obrázků měli vědět.

Podobně jako má stránka na Facebooku možnost nahrání profilového obrázku, zde můžete přidat znak o rozměrech 400 x 400 pixelů. Bude se ale zobrazovat ve velikosti 200 x 200 pixelů. Výraznou novinkou je však druhá velká fotografie, kterou je vhodné nahrát minimálně o rozměrech 1500 x 500 pixelů. Ta je totiž „responzivní“ a velice pěkně se zobrazí na různých zařízeních. Ale pozor, po vzoru Facebooku je i tento obrázek částečně překrytý znakem, kterým bývá nejčastěji logo společnosti.

Zkontrolujte si také, zda máte správné rozměry fotek na Facebooku.

Pokud chcete pomoci se správou firemních profilů na sociálních sítích, neváhejte nás kontaktovat

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Druhý teambuilding v roce 2017: 60 km v nohách

Na druhý letošní teambulding jsme společně vyrazili směr Jizerské hory, kde nás čekaly 2 dny zábavy i vyčerpání. Zajezdili jsme si v Sing…

27. 5. 2017

MarketUP Academy: Zeptali jsme se, jak se účastníkům líbilo

První MarketUP Academy se blíží ke konci. Účastníci mají za sebou 9 workshopů a právě teď je čeká poslední krok. Zatím jsme se zeptali…

25. 5. 2017

Autorespondery v e-mail marketingu: Jak je využít ke zvýšení prodeje?

V e-mail marketingu existují různé typy e-mailů. Klasické prodejní e-maily, pravidelné newslettery, pozvánky k akci a další. Velice úspěš…

25. 5. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na PPC

Online marketing vás láká a chcete se naučit nastavovat PPC kampaně? Nebo jste v této sféře už mazáci a jenom hledáte další zdroje, kter…

22. 5. 2017

Archetypy v marketingu II: Touha po mistrovství a změně

Už naposledy jsme se začali bavit o archetypech v marketingu a jak lze s jejich pomocí dosáhnout konzistentní brandové identity. V archetypech j…

17. 5. 2017

5 způsobů, jak zaujmout publikum obsahem

Každá firma chce především prodávat. Zákazníky však nezískáte pouhými tvrdými prodejními taktikami. Prodej začíná už zaujetím poten…

15. 5. 2017