Blog

Jan Holeček 8. 3. 2016 Zpět

Jak zjistíte návštěvnost webu konkurence?

Jak zjistíte návštěvnost webu konkurence?

Pokud jste administrátorem webových stránek, můžete návštěvnost webu jednoduše změřit pomocí Google Analytics či jiného analytického nástroje. Dá se však zjistit i návštěvnost webu konkurence?

Jistě se vám již mnohokrát stalo, že jste potřebovali zjistit návštěvnost cizích webových stránek, ale nevěděli jste jak.

Důvodů ke zjištění návštěvnosti konkurenčního webu či jiných cizích stránek může být hned několik.

Důvěřuj, ale prověřuj!


Jedním z hlavních důvodů může být zakoupení reklamy. Majitel webu vám s nabídkou propagace na svých stránkách samozřejmě vždy pošle podrobné statistiky návštěvnosti, od kterých se odvíjí výsledná cena zakoupeného reklamního prostoru.

Poskytnuté statistiky se však mohou mnohdy lišit od reality.

Důvody pro zjištění návštěvnosti cizích stránek:

  • Zakoupení reklamního prostoru
  • Vložení PR článku
  • Zakoupení webu
  • Úmysl podnikat v oboru
  • Uzavření partnerství
  • Barterový obchod
  • Benchmarking s konkurencí

SimilarWeb.com


SimilarWeb.com
je webová služba, která vám poskytne odhad návštěvnosti cizích stránek. Stačí do něj pouze vložit url adresu webové stránky.

Návštěvnost cizího webu však není to jediné, co SimilarWeb.com dokáže zjistit.

Přinese vám také údaje o zdrojích návštěvnosti, geografickém přehledu návštěvnosti, odkazujících stránkách, sociální aktivitě, klíčových slovech, přes které se lidé na stránku dostávají, nebo třeba i zmínky o cílovém publiku, které danou stránku navštěvuje.

Návštěvnost webu konkurence přes Similarweb

SimilarWeb vám kromě odhadu návštěvnosti cizích stránek poskytne řadu dalších zajímavých údajů.

Alexa.com


Známou webovou službou na odhad návštěvnosti webu konkurence je Alexa.com.

Ta, podobně jako Similarweb.com, nabízí i řadu dalších podrobných statistik – např. kolik času denně návštěvníci na daném webu průměrně stráví, kolik stránek si návštěvník denně zobrazí, Bounce Rate apod.

Alexa.com navíc nabízí i přímé porovnání více webových stránek.

Pro zobrazení všech metrik se musíte zaregistrovat. 7 dní máte zdarma, poté si však službu musíte zakoupit.

Měření návštěvnosti webu konkurence přes Alexa.com

Zajímá vás, kolik času denně návštěvníci na webu konkurence tráví? Podívejte se na Axela.com

Foto: similarweb.com, alexa.com

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Dopady GDPR na digitální marketing

GDPR je v poslední době velmi aktuální a diskutované téma. Většina odborných článků, seminářů a konferencí se však tohoto tématu dot…

20. 3. 2018

Digitálním nomádem v Asii: O práci, cestování a životě v pomalejším tempu

Jaké jsou zkušenosti našeho kolegy, projektového manažera Michala Vrtišky, který se rozhodl pracovat dlouhých 6 měsíců na dálku z Asie? Se…

16. 3. 2018

Posily realizačního oddělení Lenka a Radek: O datové analytice, Googlu a vtipech na Slováky

Do realizačního oddělení nastoupily dvě nové tváře. Jací jsou, kde se tu vzali a jaké mají plány?

14. 3. 2018

10 tipů, jak zlepšit svůj osobní profil na Linkedinu

S největší pravděpodobností už na Linkedinu máte založený profil, stejně jako 500 milionů lidí na celé planetě a 1,3 milionů našich sp…

13. 3. 2018

Klienti jsou s našimi službami spokojení, prokázal nedávný průzkum.

Jak klienti hodnotí naše služby? I v tomto pololetí jsme obdrželi velmi pěkný výsledek v hodnocení Net Promoter Score.

26. 2. 2018

Instagram tip: Naučte se pořizovat zdařilejší fotky jídla

Pořizování atraktivních fotek s jídlem se pomalu stává součástí výbavy základních dovedností marketingové gramotnosti. Zejména, pokud …

23. 2. 2018