Blog

Jan Holeček 8. 3. 2016 Zpět

Jak zjistíte návštěvnost webu konkurence?

Jak zjistíte návštěvnost webu konkurence?

Pokud jste administrátorem webových stránek, můžete návštěvnost webu jednoduše změřit pomocí Google Analytics či jiného analytického nástroje. Dá se však zjistit i návštěvnost webu konkurence?

Jistě se vám již mnohokrát stalo, že jste potřebovali zjistit návštěvnost cizích webových stránek, ale nevěděli jste jak.

Důvodů ke zjištění návštěvnosti konkurenčního webu či jiných cizích stránek může být hned několik.

Důvěřuj, ale prověřuj!


Jedním z hlavních důvodů může být zakoupení reklamy. Majitel webu vám s nabídkou propagace na svých stránkách samozřejmě vždy pošle podrobné statistiky návštěvnosti, od kterých se odvíjí výsledná cena zakoupeného reklamního prostoru.

Poskytnuté statistiky se však mohou mnohdy lišit od reality.

Důvody pro zjištění návštěvnosti cizích stránek:

  • Zakoupení reklamního prostoru
  • Vložení PR článku
  • Zakoupení webu
  • Úmysl podnikat v oboru
  • Uzavření partnerství
  • Barterový obchod
  • Benchmarking s konkurencí

SimilarWeb.com


SimilarWeb.com
je webová služba, která vám poskytne odhad návštěvnosti cizích stránek. Stačí do něj pouze vložit url adresu webové stránky.

Návštěvnost cizího webu však není to jediné, co SimilarWeb.com dokáže zjistit.

Přinese vám také údaje o zdrojích návštěvnosti, geografickém přehledu návštěvnosti, odkazujících stránkách, sociální aktivitě, klíčových slovech, přes které se lidé na stránku dostávají, nebo třeba i zmínky o cílovém publiku, které danou stránku navštěvuje.

Návštěvnost webu konkurence přes Similarweb

SimilarWeb vám kromě odhadu návštěvnosti cizích stránek poskytne řadu dalších zajímavých údajů.

Alexa.com


Známou webovou službou na odhad návštěvnosti webu konkurence je Alexa.com.

Ta, podobně jako Similarweb.com, nabízí i řadu dalších podrobných statistik – např. kolik času denně návštěvníci na daném webu průměrně stráví, kolik stránek si návštěvník denně zobrazí, Bounce Rate apod.

Alexa.com navíc nabízí i přímé porovnání více webových stránek.

Pro zobrazení všech metrik se musíte zaregistrovat. 7 dní máte zdarma, poté si však službu musíte zakoupit.

Měření návštěvnosti webu konkurence přes Alexa.com

Zajímá vás, kolik času denně návštěvníci na webu konkurence tráví? Podívejte se na Axela.com

Foto: similarweb.com, alexa.com

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019