Blog

Michal Vrtiška 16. 9. 2015 Zpět

Jak založit firemní reklamní účet na LinkedIn?

Jak založit firemní reklamní účet na LinkedIn?

Inzerce na LinkedIn umožňuje oslovit ty nejžádanější profesní a věkové skupiny. Řada firem si zadává reklamu na LinkedIn prostřednictvím reklamní agentury, založit účet však musí samotný klient. Jak založit firemní reklamní účet na LinkedIn pod vaší společností a udělit přístup agentuře? Přečtěte si postup!

  • Pod záložkou obchodní služby vyberte možnost Inzerovat na LinkedIn

Reklama na linkedin

Jak začít s inzercí na Linkedin

  • Otevře se vám nové okno, ve kterém kliknete na button ZAČÍT

Reklama na LinkedIn

  • Nahoře v liště je duplicitně nastavena inzerce pod vaším jménem (individuální). Nyní je potřeba vytvořit obchodní účet pro inzerci na LinkedIn

Vytvoření obchodního účtu na Linkedin

Obchodní účet na LinkedIn

  • V pop-up okně napište do kolonky jméno vaší společnosti tak, jak je registrována na LinkedInu. Pokud vám ji LinkedIn nenabídl, využijte druhého pole Adresa URL společnosti, kam stačí překopírovat URL adresu profilu společnosti na LinkedInu.
  • Pole přezdívka je pouze pro vás, nikde veřejně se nezobrazuje.
  • Poslední nezbytnost je vybrat měnu, ve které bude vaše inzerce fakturována – česká koruna není podporována, volit tak pravděpodobně budete mezi Dolarem a Eurem.
  • Nyní stačí potvrdit tlačítkem Vytvořit.

Zadání fakturačních údajů

  • Tím je váš účet vytvořen  – zbývá nastavit fakturaci – toto nastavení je velmi intuitivní, stačí vyplnit fakturační údaje a zadat údaje o platební kartě.
  • Po zadání fakturačních a platebních údajů se obchodní účet pro reklamu na LinkedIn aktivuje a je připraven k inzerci. Zároveň vám na email ihned přijde faktura na 4 EURA, která jsou poplatkem za aktivaci obchodního účtu na LinkedIn.

Udělení přístupu agentuře 

  • Posledním krokem je nasdílení přístupu pro agenturu, která vám bude kampaně spravovat.
  • To provedete v rámci záložky UŽIVATELÉ na horní liště a odkazu PŘIDAT UŽIVATELE úplně vpravo. Můžete přidat pouze jednotlivce, se kterými jste na LinkedInu ve spojení.

Reklama na LinkedIn

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter | DUBEN

Jaké zdroje sledovat, abyste se neztratili na sociálních sítích? V newsletteru radíme také, jak psát články pro lidi a roboty nebo jak reago…

28. 4. 2017

Chcete, aby váš obsah prodával? Proveďte zákazníky Content Funnelem

Jak tvořit úspěšný content, který zasáhne zákazníky v různých fázích nákupního procesu? Marketingové úsilí pomáhá znásobit takzva…

22. 4. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na sociální sítě

V každé profesi je důležité se celý život vzdělávat. V online marketingu to ale platí dvojnásob. Ne-li několikanásob. Vyvíjejí se toti…

19. 4. 2017

Už druhý rok na Digijobs. Lovíme talenty nejen na fotbálek!

Jelikož se nám na loňském veletrhu práce v online marketingu Digijobs podařilo ulovit dva nové kolegy, nesmíme samozřejmě chybět ani letos.…

17. 4. 2017

Archetypy v marketingu I: Využijte jejich sílu ve prospěch své značky

V marketingu lze uplatňovat nejrůznější strategie. Jednou z klíčových, avšak méně známých, je strategie marketingových archetypů. Co to…

13. 4. 2017

Zlepšete své články o 99 %. Pište pro lidi i roboty

Psaní online článků je tak trochu alchymie. Copywriterovi nestačí myslet na to, aby se článek líbil čtenářům. O tom, jestli vyběhne na p…

8. 4. 2017