Blog

Michal Vrtiška 16. 9. 2015 Zpět

Jak založit firemní reklamní účet na LinkedIn?

Jak založit firemní reklamní účet na LinkedIn?

Inzerce na LinkedIn umožňuje oslovit ty nejžádanější profesní a věkové skupiny. Řada firem si zadává reklamu na LinkedIn prostřednictvím reklamní agentury, založit účet však musí samotný klient. Jak založit firemní reklamní účet na LinkedIn pod vaší společností a udělit přístup agentuře? Přečtěte si postup!

  • Pod záložkou obchodní služby vyberte možnost Inzerovat na LinkedIn

Reklama na linkedin

Jak začít s inzercí na Linkedin

  • Otevře se vám nové okno, ve kterém kliknete na button ZAČÍT

Reklama na LinkedIn

  • Nahoře v liště je duplicitně nastavena inzerce pod vaším jménem (individuální). Nyní je potřeba vytvořit obchodní účet pro inzerci na LinkedIn

Vytvoření obchodního účtu na Linkedin

Obchodní účet na LinkedIn

  • V pop-up okně napište do kolonky jméno vaší společnosti tak, jak je registrována na LinkedInu. Pokud vám ji LinkedIn nenabídl, využijte druhého pole Adresa URL společnosti, kam stačí překopírovat URL adresu profilu společnosti na LinkedInu.
  • Pole přezdívka je pouze pro vás, nikde veřejně se nezobrazuje.
  • Poslední nezbytnost je vybrat měnu, ve které bude vaše inzerce fakturována – česká koruna není podporována, volit tak pravděpodobně budete mezi Dolarem a Eurem.
  • Nyní stačí potvrdit tlačítkem Vytvořit.

Zadání fakturačních údajů

  • Tím je váš účet vytvořen  – zbývá nastavit fakturaci – toto nastavení je velmi intuitivní, stačí vyplnit fakturační údaje a zadat údaje o platební kartě.
  • Po zadání fakturačních a platebních údajů se obchodní účet pro reklamu na LinkedIn aktivuje a je připraven k inzerci. Zároveň vám na email ihned přijde faktura na 4 EURA, která jsou poplatkem za aktivaci obchodního účtu na LinkedIn.

Udělení přístupu agentuře 

  • Posledním krokem je nasdílení přístupu pro agenturu, která vám bude kampaně spravovat.
  • To provedete v rámci záložky UŽIVATELÉ na horní liště a odkazu PŘIDAT UŽIVATELE úplně vpravo. Můžete přidat pouze jednotlivce, se kterými jste na LinkedInu ve spojení.

Reklama na LinkedIn

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter | LISTOPAD

Víme, co chystá Google pro rok 2017! Jako jediní zástupci Česka a Slovenska jsme byli pozváni na Google Partner Summit v Kalifornii. Přináší…

30. 11. 2016

MarketUP produkuje velmi úspěšná videa pro YouTube kampaně

Po několika letech zkušeností s návrhem a realizací mnoha Youtube kampaní, zejména pro velké TV inzerenty, jsme letos přistoupili k produkci …

30. 11. 2016

Co chystá Google pro rok 2017? Více, než si umíte představit

Druhý týden v listopadu se konal v legendárním hotelu Westin St. Francis v centru San Francisca globální Google Partner Summit. Významné udál…

30. 11. 2016

Jak navrhnout nejproklikávanější CTA tlačítko? Máme 6 tipů

Nefungují vám tlačítka s výzvou k akci? Vyzkoušejte 6 tipů z portálu Really Good Emails, které vám mohou pomoci zvýšit traffic z newslette…

28. 11. 2016

Připravili jsme workshopy pro účastníky programu Digisemestr

V MarketUP jsme se zapojili do vzdělávací akce Digisemestr, jediného studijního programu v ČR, zaměřeného výhradně na digitální marketing…

28. 11. 2016

EMEA Performance Summit 2016: Jaké produktové novinky představil Google v Dublinu?

Jako Premier Partner Google jsme dostali pozvánku na dvoudenní konferenci Google EMEA Performance Summit. Do Dublinu se za MarketUP vydal Project Ma…

23. 11. 2016