Blog

Barbora Votavová 4. 10. 2013 Zpět

Jak využít sociální sítě pro vaši firmu?

Jak využít sociální sítě pro vaši firmu?

Sociální sítě jsou fenoménem dnešní doby a na internetu se s nimi setkal téměř každý. Facebook, Twitter, Pinterest a další umožňují snadnou komunikaci se zákazníky a dokáží zvýšit povědomí o vaší značce. Kdo chce být v podnikání úspěšný, nemůže na sociálních sítích chybět.

V našem krátkém videu se dozvíte, které sociální sítě jsou v České republice nejoblíbenější a které jsou vhodné pro oslovení nových zákazníků, zíkání zpětné vazby nebo pro komunikaci s klienty. Zároveň vám prozradíme, jak byste měli vaši značku na sociálních sítích správně prezentovat.

Pokud si se sociálními sítěmi stále nevíte rady a tápate nad tím, jak je co nejlépe využít, neváhejte se na nás obrátit. Naši specialisté vám rádi pomohou.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter | DUBEN

Jaké zdroje sledovat, abyste se neztratili na sociálních sítích? V newsletteru radíme také, jak psát články pro lidi a roboty nebo jak reago…

28. 4. 2017

Chcete, aby váš obsah prodával? Proveďte zákazníky Content Funnelem

Jak tvořit úspěšný content, který zasáhne zákazníky v různých fázích nákupního procesu? Marketingové úsilí pomáhá znásobit takzva…

22. 4. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na sociální sítě

V každé profesi je důležité se celý život vzdělávat. V online marketingu to ale platí dvojnásob. Ne-li několikanásob. Vyvíjejí se toti…

19. 4. 2017

Už druhý rok na Digijobs. Lovíme talenty nejen na fotbálek!

Jelikož se nám na loňském veletrhu práce v online marketingu Digijobs podařilo ulovit dva nové kolegy, nesmíme samozřejmě chybět ani letos.…

17. 4. 2017

Archetypy v marketingu I: Využijte jejich sílu ve prospěch své značky

V marketingu lze uplatňovat nejrůznější strategie. Jednou z klíčových, avšak méně známých, je strategie marketingových archetypů. Co to…

13. 4. 2017

Zlepšete své články o 99 %. Pište pro lidi i roboty

Psaní online článků je tak trochu alchymie. Copywriterovi nestačí myslet na to, aby se článek líbil čtenářům. O tom, jestli vyběhne na p…

8. 4. 2017