Blog

Barbora Votavová 4. 10. 2013 Zpět

Jak využít sociální sítě pro vaši firmu?

Jak využít sociální sítě pro vaši firmu?

Sociální sítě jsou fenoménem dnešní doby a na internetu se s nimi setkal téměř každý. Facebook, Twitter, Pinterest a další umožňují snadnou komunikaci se zákazníky a dokáží zvýšit povědomí o vaší značce. Kdo chce být v podnikání úspěšný, nemůže na sociálních sítích chybět.

V našem krátkém videu se dozvíte, které sociální sítě jsou v České republice nejoblíbenější a které jsou vhodné pro oslovení nových zákazníků, zíkání zpětné vazby nebo pro komunikaci s klienty. Zároveň vám prozradíme, jak byste měli vaši značku na sociálních sítích správně prezentovat.

Pokud si se sociálními sítěmi stále nevíte rady a tápate nad tím, jak je co nejlépe využít, neváhejte se na nás obrátit. Naši specialisté vám rádi pomohou.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Dopady GDPR na digitální marketing

GDPR je v poslední době velmi aktuální a diskutované téma. Většina odborných článků, seminářů a konferencí se však tohoto tématu dot…

20. 3. 2018

Digitálním nomádem v Asii: O práci, cestování a životě v pomalejším tempu

Jaké jsou zkušenosti našeho kolegy, projektového manažera Michala Vrtišky, který se rozhodl pracovat dlouhých 6 měsíců na dálku z Asie? Se…

16. 3. 2018

Posily realizačního oddělení Lenka a Radek: O datové analytice, Googlu a vtipech na Slováky

Do realizačního oddělení nastoupily dvě nové tváře. Jací jsou, kde se tu vzali a jaké mají plány?

14. 3. 2018

10 tipů, jak zlepšit svůj osobní profil na Linkedinu

S největší pravděpodobností už na Linkedinu máte založený profil, stejně jako 500 milionů lidí na celé planetě a 1,3 milionů našich sp…

13. 3. 2018

Klienti jsou s našimi službami spokojení, prokázal nedávný průzkum.

Jak klienti hodnotí naše služby? I v tomto pololetí jsme obdrželi velmi pěkný výsledek v hodnocení Net Promoter Score.

26. 2. 2018

Instagram tip: Naučte se pořizovat zdařilejší fotky jídla

Pořizování atraktivních fotek s jídlem se pomalu stává součástí výbavy základních dovedností marketingové gramotnosti. Zejména, pokud …

23. 2. 2018