Blog

Barbora Votavová 26. 9. 2013 Zpět

Jak využít email marketing pro váš byznys?

Jak využít email marketing pro váš byznys?

Email marketing patří mezi klíčové nástroje online marketingu a je jedním z nejlevnějších a nejvýkonnějších způsobů jak komunikovat s klienty. Pomůže vám oslovit stávající i nové zákazníky a podnítit je k nákupu. Hlavními výhodami email marketingu jsou nejen nízké náklady a efektivní cílení, ale také možnost měření výsledků.

Podívejte se na naše krátké edukativní video, kde vám představíme email marketing a prozradíme vám tipy, jak efektivně komunikovat se stávajícími i potenciálními zákazníky nebo jak zajistit růst tržeb s minimálními náklady. Poradíme vám, jak vytvořit účinnou email marketingovou kampaň, aby se se stala skutečně výkonným prodejním kanálem.

Pokud si s tvorbou email marketingové kampaně nevíte rady, svěřte ji do rukou profesionálů. Naši specialisté vám velmi rádi pomohou.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017