Blog

Barbora Votavová 26. 9. 2013 Zpět

Jak využít email marketing pro váš byznys?

Jak využít email marketing pro váš byznys?

Email marketing patří mezi klíčové nástroje online marketingu a je jedním z nejlevnějších a nejvýkonnějších způsobů jak komunikovat s klienty. Pomůže vám oslovit stávající i nové zákazníky a podnítit je k nákupu. Hlavními výhodami email marketingu jsou nejen nízké náklady a efektivní cílení, ale také možnost měření výsledků.

Podívejte se na naše krátké edukativní video, kde vám představíme email marketing a prozradíme vám tipy, jak efektivně komunikovat se stávajícími i potenciálními zákazníky nebo jak zajistit růst tržeb s minimálními náklady. Poradíme vám, jak vytvořit účinnou email marketingovou kampaň, aby se se stala skutečně výkonným prodejním kanálem.

Pokud si s tvorbou email marketingové kampaně nevíte rady, svěřte ji do rukou profesionálů. Naši specialisté vám velmi rádi pomohou.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umb…

3. 1. 2019