Blog

Barbora Votavová 26. 9. 2013 Zpět

Jak využít email marketing pro váš byznys?

Jak využít email marketing pro váš byznys?

Email marketing patří mezi klíčové nástroje online marketingu a je jedním z nejlevnějších a nejvýkonnějších způsobů jak komunikovat s klienty. Pomůže vám oslovit stávající i nové zákazníky a podnítit je k nákupu. Hlavními výhodami email marketingu jsou nejen nízké náklady a efektivní cílení, ale také možnost měření výsledků.

Podívejte se na naše krátké edukativní video, kde vám představíme email marketing a prozradíme vám tipy, jak efektivně komunikovat se stávajícími i potenciálními zákazníky nebo jak zajistit růst tržeb s minimálními náklady. Poradíme vám, jak vytvořit účinnou email marketingovou kampaň, aby se se stala skutečně výkonným prodejním kanálem.

Pokud si s tvorbou email marketingové kampaně nevíte rady, svěřte ji do rukou profesionálů. Naši specialisté vám velmi rádi pomohou.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme oslavili skvělou zprávu. Postoupili jsme do finálního kola Video Innovation prestižní soutěže Google Premier Partner Awards! Nejen …

12. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017