Dopady GDPR na digitální marketing
GDPR je v poslední době velmi aktuální a diskutované téma. Většina odborných článků, seminářů a konferencí se však tohoto tématu dot…
20. 3. 2018Při inzerci v Google Adwords je důležité měřit výkon PPC kampaní. Samotné rozhraní Adwords však nabízí pouze některé metriky, jako jsou prokliky, počet zobrazení a další, které nepřinášejí komplexní pohled na vaše kampaně. Objektivnější vyhodnocení umožňuje Google Analytics, které můžete na Adwords snadno napojit. Přinášíme vám návod na propojení Google Analytics s Google Adwords.
1. V první řadě je potřeba mít na obou účtech patřičná práva. V Google Analytics se jedná o povolení Upravit a v Google Adwords o přístup správce. Pokud dostatečná práva nemáte, budete si je muset před zahájením procesu zajistit.
2. Jakmile máte dostatečná práva, v Google Analytics přejděte do záložky Správce. Podle ID v pravém horním rohu se ujistěte, že se nacházíte ve správném účtu, a následně se můžete prokliknout do Propojení s účtem AdWords.
3. Zde vyberte možnost v červeném obdélníku + Nová skupina propojení. Opět zvolte dle ID účet AdWords, který chcete připojit a klikněte na Pokračovat.
4. Přejděte ke Konfiguraci propojení. Vyberte všechny údaje o webu a celý proces uložte.
5. Nyní přejděte do účtu Google AdWords. Vpravo nahoře vyberte ozubené kolečko, které značí nastavení, a vyberte Propojené účty.
6. Zde zvolte účet Google Analytics a zobrazte podrobnosti.
7. Klikněte na tlačítko Upravit a zkontrolujte, zda připojení proběhlo v pořádku.
8. Pokud vidíte v účtu následující údaje, vaše účty jste úspěšně propojili a získáváte tak širokou škálu metrik, které se obvykle používají pro vyhodnocování návštěvnosti ve vaší webové analytice.
Pomohl vám návod na propojení Google Analytics a Google Adwords? Ohodnoťte nás komentářem nebo dejte Like na Facebooku!
GDPR je v poslední době velmi aktuální a diskutované téma. Většina odborných článků, seminářů a konferencí se však tohoto tématu dot…
20. 3. 2018Jaké jsou zkušenosti našeho kolegy, projektového manažera Michala Vrtišky, který se rozhodl pracovat dlouhých 6 měsíců na dálku z Asie? Se…
16. 3. 2018Do realizačního oddělení nastoupily dvě nové tváře. Jací jsou, kde se tu vzali a jaké mají plány?
14. 3. 2018S největší pravděpodobností už na Linkedinu máte založený profil, stejně jako 500 milionů lidí na celé planetě a 1,3 milionů našich sp…
13. 3. 2018Jak klienti hodnotí naše služby? I v tomto pololetí jsme obdrželi velmi pěkný výsledek v hodnocení Net Promoter Score.
26. 2. 2018Pořizování atraktivních fotek s jídlem se pomalu stává součástí výbavy základních dovedností marketingové gramotnosti. Zejména, pokud …
23. 2. 2018