Blog

Jak propojit Google Analytics s Google Adwords?

Jak propojit Google Analytics s Google Adwords?

Při inzerci v Google Adwords je důležité měřit výkon PPC kampaní. Samotné rozhraní Adwords však nabízí pouze některé metriky, jako jsou prokliky, počet zobrazení a další, které nepřinášejí komplexní pohled na vaše kampaně. Objektivnější vyhodnocení umožňuje Google Analytics, které můžete na Adwords snadno napojit. Přinášíme vám návod na propojení Google Analytics s Google Adwords.

1. V první řadě je potřeba mít na obou účtech patřičná práva. V Google Analytics se jedná o povolení Upravit a v Google Adwords o přístup správce. Pokud dostatečná práva nemáte, budete si je muset před zahájením procesu zajistit.

2. Jakmile máte dostatečná práva, v Google Analytics přejděte do záložky Správce. Podle ID v pravém horním rohu se ujistěte, že se nacházíte ve správném účtu, a následně se můžete prokliknout do Propojení s účtem AdWords.

Návod na propojení Adwords a Analytics

3. Zde vyberte možnost v červeném obdélníku + Nová skupina propojení. Opět zvolte dle ID účet AdWords, který chcete připojit a klikněte na Pokračovat.

Návod na propojení Adwords a Analytics

4. Přejděte ke Konfiguraci propojení. Vyberte všechny údaje o webu a celý proces uložte.

Návod na propojení Adwords a Analytics

5. Nyní přejděte do účtu Google AdWords. Vpravo nahoře vyberte ozubené kolečko, které značí nastavení, a vyberte Propojené účty.

Návod na propojení Adwords a Analytics

6. Zde zvolte účet Google Analytics a zobrazte podrobnosti.

Návod na propojení Adwords a Analytics

7. Klikněte na tlačítko Upravit a zkontrolujte, zda připojení proběhlo v pořádku.

Návod na propojení Adwords a Analytics

8. Pokud vidíte v účtu následující údaje, vaše účty jste úspěšně propojili a získáváte tak širokou škálu metrik, které se obvykle používají pro vyhodnocování návštěvnosti ve vaší webové analytice.

Návod na propojení Adwords a Analytics

Pomohl vám návod na propojení Google Analytics a Google Adwords? Ohodnoťte nás komentářem nebo dejte Like na Facebooku!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019

Letní soutěž od Horalek: Hra v rozšířené realitě i úspěšné zapojení influencera

Jestli nás v MarketUP něco těší, tak jsou to situace, kdy se za námi klienti vrací s nabídkou další spolupráce. A právě jedním z takový…

25. 7. 2019

Kdo jsou klienti MarketUP? Magazín Gusto, Zásilkovna nebo UNI HOBBY

Červen přinesl kromě teplého počasí i řadu nabídek do výběrových řízení známých i menších značek. Některé tendry se nám vyhrát …

16. 7. 2019

S Člověkem v tísni úspěšně pomáháme již druhým rokem

Agentura MarketUP kromě celé řady komerčních klientů věnuje svou pozornost i dobročinné oblasti a s organizací Člověk v tísni spolupracuj…

16. 7. 2019

Benlian Food uvádí na trh 4 produktové řady pro celiaky. Komunikaci zajišťuje MarketUP

Praha, 11. července 2019 – Na český a slovenský trh vstupuje srbská značka Benlian Food s novými výrobky pro celiaky. Cílem společnosti je…

11. 7. 2019

4 věci, na které nesmí kampaňový specialista nikdy zapomenout

Opakování je matka moudrosti, a proto by si i zkušený kampaňový specialista měl čas od času zopakovat základy. Naše specialistka Monika Pav…

8. 7. 2019