Blog

Jak propojit Google Analytics s Google Adwords?

Jak propojit Google Analytics s Google Adwords?

Při inzerci v Google Adwords je důležité měřit výkon PPC kampaní. Samotné rozhraní Adwords však nabízí pouze některé metriky, jako jsou prokliky, počet zobrazení a další, které nepřinášejí komplexní pohled na vaše kampaně. Objektivnější vyhodnocení umožňuje Google Analytics, které můžete na Adwords snadno napojit. Přinášíme vám návod na propojení Google Analytics s Google Adwords.

1. V první řadě je potřeba mít na obou účtech patřičná práva. V Google Analytics se jedná o povolení Upravit a v Google Adwords o přístup správce. Pokud dostatečná práva nemáte, budete si je muset před zahájením procesu zajistit.

2. Jakmile máte dostatečná práva, v Google Analytics přejděte do záložky Správce. Podle ID v pravém horním rohu se ujistěte, že se nacházíte ve správném účtu, a následně se můžete prokliknout do Propojení s účtem AdWords.

Návod na propojení Adwords a Analytics

3. Zde vyberte možnost v červeném obdélníku + Nová skupina propojení. Opět zvolte dle ID účet AdWords, který chcete připojit a klikněte na Pokračovat.

Návod na propojení Adwords a Analytics

4. Přejděte ke Konfiguraci propojení. Vyberte všechny údaje o webu a celý proces uložte.

Návod na propojení Adwords a Analytics

5. Nyní přejděte do účtu Google AdWords. Vpravo nahoře vyberte ozubené kolečko, které značí nastavení, a vyberte Propojené účty.

Návod na propojení Adwords a Analytics

6. Zde zvolte účet Google Analytics a zobrazte podrobnosti.

Návod na propojení Adwords a Analytics

7. Klikněte na tlačítko Upravit a zkontrolujte, zda připojení proběhlo v pořádku.

Návod na propojení Adwords a Analytics

8. Pokud vidíte v účtu následující údaje, vaše účty jste úspěšně propojili a získáváte tak širokou škálu metrik, které se obvykle používají pro vyhodnocování návštěvnosti ve vaší webové analytice.

Návod na propojení Adwords a Analytics

Pomohl vám návod na propojení Google Analytics a Google Adwords? Ohodnoťte nás komentářem nebo dejte Like na Facebooku!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Jak vypadá nejlepší titulek? Neuvěříte svým očím!

Píšete opravdu zajímavé texty na váš blog? Sdílíte je na sociálních sítích? A přesto máte minimum přečtení? Pak je dost pravděpodobn…

20. 2. 2017

Získejte si srdce zákazníka. I o tom byl Retail Summit 2017

Konference Retail Summit se účastníme pravidelně a ani letošní rok nebyl výjimkou. Největší událost svého druhu ve Střední Evropě pro o…

14. 2. 2017

Nový loterijní zákon. Revoluce pro spotřebitelské soutěže?

Od prvního ledna začal platit nový loterijní zákon. Zatímco do oblasti hazardních her přináší spoustu omezení, spotřebitelské soutěže …

9. 2. 2017

Žít, pracovat, cestovat. Jak začal můj půlroční „homeoffice“ v Asii

Spousta lidí z online světa dnes cestuje a pracuje ze zahraničí. Ujal se pro ně pojem „digitální nomádi“ a jedná se především o freela…

6. 2. 2017

Reklama v online videu a na sociálních sítích předběhne do roku 2020 rádio i tisk

Reklamní svět se rychle mění. To, co platilo dnes, nemusí platit zítra a nejspíš už vůbec nebude platit pozítří. Dokazuje to i poslední …

3. 2. 2017

Novinky, které jsme přivezli z Google Partner Summitu, zaujaly média

V listopadu jsme měli tu čest zúčastnit se globálního Google Partner Summitu v centru San Francisca. Marketingové magazíny zaujal článek na …

27. 1. 2017