Blog

Jak propojit Google Analytics s Google Adwords?

Jak propojit Google Analytics s Google Adwords?

Při inzerci v Google Adwords je důležité měřit výkon PPC kampaní. Samotné rozhraní Adwords však nabízí pouze některé metriky, jako jsou prokliky, počet zobrazení a další, které nepřinášejí komplexní pohled na vaše kampaně. Objektivnější vyhodnocení umožňuje Google Analytics, které můžete na Adwords snadno napojit. Přinášíme vám návod na propojení Google Analytics s Google Adwords.

1. V první řadě je potřeba mít na obou účtech patřičná práva. V Google Analytics se jedná o povolení Upravit a v Google Adwords o přístup správce. Pokud dostatečná práva nemáte, budete si je muset před zahájením procesu zajistit.

2. Jakmile máte dostatečná práva, v Google Analytics přejděte do záložky Správce. Podle ID v pravém horním rohu se ujistěte, že se nacházíte ve správném účtu, a následně se můžete prokliknout do Propojení s účtem AdWords.

Návod na propojení Adwords a Analytics

3. Zde vyberte možnost v červeném obdélníku + Nová skupina propojení. Opět zvolte dle ID účet AdWords, který chcete připojit a klikněte na Pokračovat.

Návod na propojení Adwords a Analytics

4. Přejděte ke Konfiguraci propojení. Vyberte všechny údaje o webu a celý proces uložte.

Návod na propojení Adwords a Analytics

5. Nyní přejděte do účtu Google AdWords. Vpravo nahoře vyberte ozubené kolečko, které značí nastavení, a vyberte Propojené účty.

Návod na propojení Adwords a Analytics

6. Zde zvolte účet Google Analytics a zobrazte podrobnosti.

Návod na propojení Adwords a Analytics

7. Klikněte na tlačítko Upravit a zkontrolujte, zda připojení proběhlo v pořádku.

Návod na propojení Adwords a Analytics

8. Pokud vidíte v účtu následující údaje, vaše účty jste úspěšně propojili a získáváte tak širokou škálu metrik, které se obvykle používají pro vyhodnocování návštěvnosti ve vaší webové analytice.

Návod na propojení Adwords a Analytics

Pomohl vám návod na propojení Google Analytics a Google Adwords? Ohodnoťte nás komentářem nebo dejte Like na Facebooku!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP produkuje velmi úspěšná videa pro YouTube kampaně

Po několika letech zkušeností s návrhem a realizací mnoha Youtube kampaní, zejména pro velké TV inzerenty, jsme letos přistoupili k produkci animov...

30. 11. 2016

Co chystá Google pro rok 2017? Více, než si umíte představit

Druhý týden v listopadu se konal v legendárním hotelu Westin St. Francis v centru San Francisca globální Google Partner Summit. Významné události s...

30. 11. 2016

Jak navrhnout nejproklikávanější CTA tlačítko? Máme 6 tipů

Nefungují vám tlačítka s výzvou k akci? Vyzkoušejte 6 tipů z portálu Really Good Emails, které vám mohou pomoci zvýšit traffic z newsletteru.

28. 11. 2016