Blog

Lenka Herchelová 19. 7. 2018 Zpět

Jak přidat správce na YouTube

Jak přidat správce na YouTube

Jako digitální agentura se denně setkáváme s praktickými dotazy našich klientů. Často se týkají nejznámější video platformy YouTube. Protože spravujeme YouTube účty mnoha velkých značek, rozhodli jsme se vám ukázat jednoduchý a rychlý návod, jak přidat správce na tomto kanále.

1. Přihlaste se na YouTube jako vlastník účtu značky.

2. V pravém horním rohu klikněte na ikonu účtu a vyberte kanál, který chcete spravovat.

3. Přejděte do sekce nastavení účtu kliknutím na ikonu kanálu a poté na ikonu nastavení 

4. Klikněte na možnost Přidat nebo odebrat správce. Budete přesměrováni na stránku podrobností o účtu značky.

5. Vedle položky Správci klikněte na možnost Spravovat oprávnění.

Přidání správce: Zadejte e-mailovou adresu osoby, kterou chcete zvolit správcem. Klikněte na tlačítko Pozvat. Jakmile pozvánku přijme, získá přístup ke kanálu ze svého vlastního účtu Google. Takto můžete též změnit roli z vlastníka na správce.

 

Zdroj: Centrum nápovědy služby YouTube

Nemáte ještě firemní YouTube kanál? Přečtěte si našich 8 důvodů proč video marketing používat.

A pokud si nejste jistí, jak na video reklamu, neváhejte nám napsat.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019