Blog

Lenka Herchelová 19. 7. 2018 Zpět

Jak přidat správce na YouTube

Jak přidat správce na YouTube

Jako digitální agentura se denně setkáváme s praktickými dotazy našich klientů. Často se týkají nejznámější video platformy YouTube. Protože spravujeme YouTube účty mnoha velkých značek, rozhodli jsme se vám ukázat jednoduchý a rychlý návod, jak přidat správce na tomto kanále.

1. Přihlaste se na YouTube jako vlastník účtu značky.

2. V pravém horním rohu klikněte na ikonu účtu a vyberte kanál, který chcete spravovat.

3. Přejděte do sekce nastavení účtu kliknutím na ikonu kanálu a poté na ikonu nastavení 

4. Klikněte na možnost Přidat nebo odebrat správce. Budete přesměrováni na stránku podrobností o účtu značky.

5. Vedle položky Správci klikněte na možnost Spravovat oprávnění.

Přidání správce: Zadejte e-mailovou adresu osoby, kterou chcete zvolit správcem. Klikněte na tlačítko Pozvat. Jakmile pozvánku přijme, získá přístup ke kanálu ze svého vlastního účtu Google. Takto můžete též změnit roli z vlastníka na správce.

 

Zdroj: Centrum nápovědy služby YouTube

Nemáte ještě firemní YouTube kanál? Přečtěte si našich 8 důvodů proč video marketing používat.

A pokud si nejste jistí, jak na video reklamu, neváhejte nám napsat.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše nejúspěšnější kampaně roku 2018 I.

Je prosinec, měsíc, kdy vrcholí kampaně před Vánocemi. O těch vám ale povíme jindy. Dnes se vrátíme na začátek roku 2018 a řekneme si, j…

17. 12. 2018

Nové posily z letních prázdnin: Soňa, Nicola a Kristýna. Co všechno na sebe prozradily?

Soňa Babánková, Nicola Vavírková a Kristýna Zbíralová. Trio, které se už od léta pohybuje v kancelářích MarketUP. Co všechno mají za s…

11. 12. 2018

14 tisíc gamerů rozhodlo, jaký sendvič Simply Fresh vyrobí

Překvapili jsme všechny fanoušky videoher! Společně se Simply Fresh, značkou sendvičů a baget, pro kterou již rok spravujeme profil na Facebo…

3. 12. 2018

Předáváme své zkušenosti: Přednáška pro studenty ČZU v Praze

Jsme přesvědčeni o tom, že je velmi důležité vychovávat budoucí talenty. Proto jsme byli rádi, když přišla žádost od České zeměděls…

28. 11. 2018

MarketUP testuje: Programatická obdoba Instastories od CPEx

Práce se zasaženým publikem v rámci storytellingu. V tom vidíme hlavní výhodu formátu Interscroller od CPEx. Jde v podstatě o obrázek s pom…

22. 11. 2018

Příležitosti a výzvy vertikálního videa

Ačkoliv je lidský zrak z podstaty horizontální a oči máme vedle sebe, za aktuálním boomem vertikálního videa stojí ještě silnější lids…

13. 11. 2018