Blog

Eva Řeháková 3. 12. 2014 Zpět

Jak nejlépe oslovit zákazníky na internetu? Zkuste YouTube!

Graf YouTube; Zdroj: Aol Platforms

Víte, která ze sociálních sítí konvertuje nejvíce zákazníků? Podle výsledků studie Aol Platforms jasně vede kanál YouTube. Má nejlepší výsledky v získávání nových zákazníků, ale také v uvedení nových produktů na trh.

S reklamou na YouTube máme v MarketUP bohaté zkušenosti. Studie Aol Platforms, kterou můžete stáhnout na tomto odkazu, pouze potvrzuje, že se jedná o prodejní kanál s velkým potenciálem. Už při uvedení nových produktů má YouTube 18% úspěch, zatímco druhý Facebook nebo Linkedin za ním zaostávají s pouhými 11 %.

YouTube však oslovuje potencionální klienty nejen na začátku, ale ve všech fázích nákupního cyklu. Sociální platformy mohou zasáhnout zákazníky v několika důležitých bodech. V první fázi získají lidé povědomí o produktu. Následuje střední fáze, takzvaný retargeting, kde jsou osloveni opakovaně. Na konci nákupního cyklu klienti sami produkt aktivně vyhledávají, připraveni k jeho nákupu.

Jak je možné, že má právě YouTube největší úspěch ze všech sociálních platforem? Spoluzakladatel a CEO společnosti Converto, Jeff Zwelling, přičítá úspěch především vysoké návštěvnosti portálu, který dává návštěvníkům možnost shlédnout spoustu zajímavých videí a porovnat produkty mezi sebou.

Zdroj: Studie Aol Platforms

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017