Blog

Eva Řeháková 3. 12. 2014 Zpět

Jak nejlépe oslovit zákazníky na internetu? Zkuste YouTube!

Graf YouTube; Zdroj: Aol Platforms

Víte, která ze sociálních sítí konvertuje nejvíce zákazníků? Podle výsledků studie Aol Platforms jasně vede kanál YouTube. Má nejlepší výsledky v získávání nových zákazníků, ale také v uvedení nových produktů na trh.

S reklamou na YouTube máme v MarketUP bohaté zkušenosti. Studie Aol Platforms, kterou můžete stáhnout na tomto odkazu, pouze potvrzuje, že se jedná o prodejní kanál s velkým potenciálem. Už při uvedení nových produktů má YouTube 18% úspěch, zatímco druhý Facebook nebo Linkedin za ním zaostávají s pouhými 11 %.

YouTube však oslovuje potencionální klienty nejen na začátku, ale ve všech fázích nákupního cyklu. Sociální platformy mohou zasáhnout zákazníky v několika důležitých bodech. V první fázi získají lidé povědomí o produktu. Následuje střední fáze, takzvaný retargeting, kde jsou osloveni opakovaně. Na konci nákupního cyklu klienti sami produkt aktivně vyhledávají, připraveni k jeho nákupu.

Jak je možné, že má právě YouTube největší úspěch ze všech sociálních platforem? Spoluzakladatel a CEO společnosti Converto, Jeff Zwelling, přičítá úspěch především vysoké návštěvnosti portálu, který dává návštěvníkům možnost shlédnout spoustu zajímavých videí a porovnat produkty mezi sebou.

Zdroj: Studie Aol Platforms

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

První teambuilding v roce 2017: Jeli jsme si zalyžovat a zdolali Velkou Deštnou

Každý tým potřebuje dobít baterky, stmelit kolektiv díky všedním i nevšedním zážitkům a načerpat novou energii, která se promění v da…

1. 3. 2017

Chystáme MarketUP Academy, sérii vzdělávacích workshopů

V MarketUP jsme se rozhodli uspořádat vlastní studijní program, díky němuž bychom rádi získali do svých řad nové online marketingové nad…

26. 2. 2017

Miroslav Král přednášel o online marketingu na konferenci Samsung Electronics

Společnost Samsung Electronics Czech and Slovak pořádá počátkem každého roku celofiremní konferenci, kde představuje svým zaměstnancům pr…

24. 2. 2017

Jak vypadá nejlepší titulek? Neuvěříte svým očím!

Píšete opravdu zajímavé texty na váš blog? Sdílíte je na sociálních sítích? A přesto máte minimum přečtení? Pak je dost pravděpodobn…

20. 2. 2017

Získejte si srdce zákazníka. I o tom byl Retail Summit 2017

Konference Retail Summit se účastníme pravidelně a ani letošní rok nebyl výjimkou. Největší událost svého druhu ve Střední Evropě pro o…

14. 2. 2017

Nový loterijní zákon. Revoluce pro spotřebitelské soutěže?

Od prvního ledna začal platit nový loterijní zákon. Zatímco do oblasti hazardních her přináší spoustu omezení, spotřebitelské soutěže …

9. 2. 2017