Blog

Eva Řeháková 3. 12. 2014 Zpět

Jak nejlépe oslovit zákazníky na internetu? Zkuste YouTube!

Graf YouTube; Zdroj: Aol Platforms

Víte, která ze sociálních sítí konvertuje nejvíce zákazníků? Podle výsledků studie Aol Platforms jasně vede kanál YouTube. Má nejlepší výsledky v získávání nových zákazníků, ale také v uvedení nových produktů na trh.

S reklamou na YouTube máme v MarketUP bohaté zkušenosti. Studie Aol Platforms, kterou můžete stáhnout na tomto odkazu, pouze potvrzuje, že se jedná o prodejní kanál s velkým potenciálem. Už při uvedení nových produktů má YouTube 18% úspěch, zatímco druhý Facebook nebo Linkedin za ním zaostávají s pouhými 11 %.

YouTube však oslovuje potencionální klienty nejen na začátku, ale ve všech fázích nákupního cyklu. Sociální platformy mohou zasáhnout zákazníky v několika důležitých bodech. V první fázi získají lidé povědomí o produktu. Následuje střední fáze, takzvaný retargeting, kde jsou osloveni opakovaně. Na konci nákupního cyklu klienti sami produkt aktivně vyhledávají, připraveni k jeho nákupu.

Jak je možné, že má právě YouTube největší úspěch ze všech sociálních platforem? Spoluzakladatel a CEO společnosti Converto, Jeff Zwelling, přičítá úspěch především vysoké návštěvnosti portálu, který dává návštěvníkům možnost shlédnout spoustu zajímavých videí a porovnat produkty mezi sebou.

Zdroj: Studie Aol Platforms

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter | DUBEN

Jaké zdroje sledovat, abyste se neztratili na sociálních sítích? V newsletteru radíme také, jak psát články pro lidi a roboty nebo jak reago…

28. 4. 2017

Chcete, aby váš obsah prodával? Proveďte zákazníky Content Funnelem

Jak tvořit úspěšný content, který zasáhne zákazníky v různých fázích nákupního procesu? Marketingové úsilí pomáhá znásobit takzva…

22. 4. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na sociální sítě

V každé profesi je důležité se celý život vzdělávat. V online marketingu to ale platí dvojnásob. Ne-li několikanásob. Vyvíjejí se toti…

19. 4. 2017

Už druhý rok na Digijobs. Lovíme talenty nejen na fotbálek!

Jelikož se nám na loňském veletrhu práce v online marketingu Digijobs podařilo ulovit dva nové kolegy, nesmíme samozřejmě chybět ani letos.…

17. 4. 2017

Archetypy v marketingu I: Využijte jejich sílu ve prospěch své značky

V marketingu lze uplatňovat nejrůznější strategie. Jednou z klíčových, avšak méně známých, je strategie marketingových archetypů. Co to…

13. 4. 2017

Zlepšete své články o 99 %. Pište pro lidi i roboty

Psaní online článků je tak trochu alchymie. Copywriterovi nestačí myslet na to, aby se článek líbil čtenářům. O tom, jestli vyběhne na p…

8. 4. 2017