Blog

Martina Žilková 10. 10. 2017 Zpět

Jak jsme na teambuildingu zdolali výšky, dálky i hloubky

Jak jsme na teambuildingu zdolali výšky, dálky i hloubky

V prvním říjnovém týdnu jsme opět po několika měsících vyrazili utužovat náš pracovní kolektiv. V našem týmu přibylo několik nových tváří, počasí nám hrálo do karet a cíl naší cesty snad nemohl být zvolen lépe – vinohrady moravských Němčiček.

Úkol č.1: Dorazit včas!

Z Prahy jsme vyráželi ve čtvrtek ráno naskládaní v několika autech s jasným bojovým úkolem – překonat D1 a včas dorazit na oběd do vesnice Zaječí. Úspěšnost v plnění prvního questu byla většinová, do cíle v uvedený čas dorazila čtyři auta, přičemž zlatou medaili za prvenství v dojezdu uchvátila Domča. Bramborovou medaili si odnesla posádka Mirka Krále, která obětovala své prvenství na oltář spokojenosti jednoho z našich klientů, s nímž měla ještě ve čtvrtek ráno schůzku.

V cíli jsme se ale nakonec všichni potkali a užili si zasloužené odměny v podobě opravdu poctivé česnečky a vynikající vepřové panenky.

Úkol č.2: Zdolat lanovou dráhu

Po tak vydatném obědu nás ale nečekalo zasloužených dvacet minut odpočinku. Bojovka pokračovala přímo nad restaurací, kde byl zamluvený lanový park. Pro velkou část týmu to bylo vůbec poprvé, co tuhle atrakci vyzkoušeli. Lanová dráha měla tři patra, jedno zkušební zasíťované ve výšce 1,5 metru, další dvě už „na ostro“ ve výšce 5 a 8,5 metru. Zezdola to vypadalo jako procházka růžovým sadem, ve výšce a s nasazeným horolezeckým postrojem už ale kdekomu hřebínek spadl.

Dá se říci, že byl celý tým úspěšný. Každý zdolal alespoň jedno ze tří pater (v rámci solidarity budeme počítat i to zkušební). Jako největší hrdinové a v pravém slova smyslu Tarzani se ale ukázali Míša, Léňa, Márty a nováčci z obchodního týmu Tuan a Marťa, kteří nevynechali jedinou překážku. Pak už následoval zasloužený odpočinek a zotavování před závěrečnou misí čtvrtečního programu.

 

Úkol č.3: Najdi sklípek

Na večerním programu byla návštěva vinného sklípku Rodinné vinařství Procházkovi. A dílčím úkolem bylo místo našeho večerního spočinutí vůbec najít. Bylo to trochu jako hledat poklad, přičemž úkol zněl jasně: Po asfaltce dolů, podél vinohradu doleva, uhnout podél lesa, proplížit se soukromým pozemkem JZD a pak z několika vinných sklípků najít ten pravý, kde už na nás čekali s připravenými skleničkami. Celá trasa byla přitom asi tři kilometry v neznámém terénu. Jak se ale od teambuildingu očekává, všichni jsme se semkli, dali hlavy dohromady a místo našli. A jako zasloužená odměna na nás pak čekal vynikající guláš a litry moravského vína.

Jako dílčí quest této mise by se dal zařadit ještě úkol „Najdi cestu zpátky“. Zúčastnily se ho tři skupiny s pracovními názvy „Earlybirds“, „Zlatá střední cesta“ a „Tančím až do rána“. A všechny tři byly úspěšné!

 

Úkol č. 4: Vstávat a cvičit!

 

Ani ráno jsme nezaháleli a s asi 70% účastí jsme vyrazili na kola.  Před námi bylo 40 km malebné trasy podél vinic, ale aby to nebylo tak jednoduché, bylo to samozřejmě přes překážky. Byly to jen drobnosti: nefungující převodovky na kolech, poněkud strukturovanější terén než bylo v původním záměru nebo třeba prudký příval deště. První dvě významným způsobem zapříčinily poklesnutí některých kolegů na duchu. Protože jsme ale tým, v důsledku třetí překážky jsme se rozhodli trasu zkrátit a prohlásit misi za částečně úspěšnou.

Na ubytování, které bylo mimochodem zajištěné na překrásné Ovčí farmě v Němčičkách, jsme proto byli o několik hodin dříve, než bylo v plánu. Užili jsme si tak nakonec i tolik zaslouženého odpočinku, pomazlili ovečky, společně se zasmáli u společenských her a šli brzo spát. Tak abychom ráno mohli zase vyrazit do Prahy.

Naše úžasná happiness manažerka Sára to zkrátka všechno skvěle zařídila. Bohužel ale zrovna na ni padl Černý Petr v podobě virózy a tak k zármutku všech musela nakonec zůstat doma. I tak ale byla celou dobu s námi. Nenechali jsme ji vydechnout a po celou dobu teambuildingu jsme ji zásobovali fotkami a hlasovými zprávami. Díky, Sáro!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019