Blog

Jak jsme inspirovali ženy užívat si #HaagenDazsMoment

Jak jsme inspirovali ženy užívat si  #HaagenDazsMoment

Rozjet od nuly stránku na Facebooku není jen tak. Pokud navíc máte na starosti takový lovebrand jako je Häagen-Dazs, to je teprve výzva. Jak jsme se jí postavili my?

Pinta vynikající zmrzliny dokáže s ženou udělat ledaco. O tom jsme se sami přesvědčili. Během léta jsme totiž měli na starost tuhle vynikající dobrotu. Oblíbené zmrzliny Häagen-Dazs.

S Häagen-Dazs jsme strávili celkem 5 sladkých měsíců. Spravovali jsme sociální sítě v Česku a Polsku. Byla to zábava, za kterou ale stálo více než 150 odpracovaných hodin. S Facebookem Häagen-Dazs jsme začali na nule a během té doby jsme stihli posbírat 30 370 lajků, 1 295 sdílení a 2 630 komentářů.

Jak jsme se se zmrzlinovou strategií poprali?

1. Pronikli jsme do světa žen

Věděli jsme, ke komu mluvíme. Cílovou skupinu pro nás představovala mladá žena z města, která má nedostatek času, o to víc si ho ale dokáže užívat. Ona chce být jiná. Chce se bavit. A žije pro to sdílet své zážitky na Facebooku. A takto jsme ke strategii i přistoupili. Sdíleli jsme to, co se ve světě ženy odehrává.

2. Vsadili jsme na stylový vizuál

Minimalismus, detail a pastelové barvy. To byla naše mantra. Za každých okolností jsme si ale zakládali na prémiovém vizuálu. Prémiovost je alfa omega značky Häagen-Dazs. 

3. Hráli jsme si s detaily

Každý sebemenší detail tvoří image. Na detailech stojí úspěch. A pro nás byly takovým detailem přehlásky z loga Häagen-Dazs. S těmi jsme si pohrávali v textech a zvýrazňovali jimi důležité části sdělení.

A tady začíná #HaagenDazsMoment. Jak to bylo ve skutečnosti?

Život tady a teď

To je to, co ženy baví: užívat si každého okamžiku. Žít tím, co den přinese. Třeba Mezinárodní den polibku. A co může být dokonalejšího než spojení lásky a zmrzliny. Tuhle událost jsme spojili s letošní novinkou Häagen-Dazs - smetanovými nanuky.

Dá se oslavit téměř všecho. Dokonce na to existují online kalendáře, které prozradí i ty nejbizarnější dny. Za oceánem takový obsah funguje skvěle a jak zjišťujeme, tak baví i naše evropská publika. Jedinou stinnou stránkou je to, že mají prchlivost okamžiku. Jsou platná pouze 24 hodin, na to musíte brát ohled při sponzorování.

Výčitky jdou stranou

Cítit se fit a vypadat skvěle je pro každou ženu důležité. Ale ani ona si někdy neodepře něco bombastického. A jak už to tak bývá s požitky, jedna lžička prostě nestačí. V ten moment jdou všechny výčitky stranou. Nebo snad ne?

Sdílení toho, co se ženám v danou chvíli honí hlavou, funguje. Každá se nad tím zastaví a pousměje. Toho jsme si všimli i v komentářích, kde se vzájemně označovaly a připomínaly si přesně takové momenty. To je okamžik, kdy se značka může skvěle zapojit do konverzace. Báječně se tak posiluje komunita, navíc si značka posiluje i své jméno.

Po večerech se rozhodně nenudí

Přiznejte se, kdo vyrazil do letního kina se zmrzlinou Häagen-Dazs? My jo a naše kámošky taky. Spojily jsme to nejlepší, co u filmu rozhodně nemůže chybět.

Občas je potřeba si ze sebe udělat legraci. Ale vhodně a trefně. Takové příspěvky mají také pozitivní ohlas a vyvolávají vysoký zájem. Můžete to podpořit nejen vizuálem, ale i textací. Dejte fanouškům prostor, aby se vyjádřili. 

Má se ráda a myslí sama na sebe. Dost často.

To jsou ty okamžiky, které žena potřebuje. Chvíle pro sebe. Je to její potěšení a když si k tomu dá ještě tu čokoládovou, je z toho čokošení. 

Když víte, co má vaše cílovka ráda, ukažte to. Zachyťte danou chvilku fotkou. Vlastní produkce je pro vás zábavnější a hlavně pro cílovou skupinu důvěryhodnější. Každý ocení originální fotografie. V našem případě jsme si museli dát s foodstylingem opravdu záležet a není třeba zdůrazňovat, že času nebylo nazbyt. Zmrzlina opravdu velmi rychle taje. 

A aby toho nebylo málo, pohráli jsme si i s copywritingem. Taková slovní hříčka posune celý příspěvek o level výš. 

Léto bez Affogata? Nikdy!

Káva v létě chutná nejlíp se zmrzlinou. Proto jsme tomu šli naproti a ukázali i pár tipů, jak na to.

Všeobecně jsou How-to videa oblíbená. My jsme se rozhodli jít cestou rychlého návodu. Ve 4 krocích jsme ukázali, jak si připravit Affogato s vanilkovou zmrzlinou Häagen-Dazs.

Chození po akcích s kamarádkama

Léto je vždycky akční. A o zábavu jsme se postarali i my. Pravidelně jsme všechny fanoušky Häagen-Dazs informovali o tom, kam zajít. Možná jste i vy potkali někde na koupališti nebo na festivalu Häagen-Dazs s jejich Road Show.

V první fázi eventových příspěvků jsme fanoušky lákali na konkrétní akci. Vytvořili jsme jednotný, graficky zpracovaný layout, u kterého jsme vždy v rámci akce měnili barevné pozadí a informace. Sjednocení stylu komunikace pomohlo fanouškům rozpoznat příspěvky spojené s Road Show Häagen-Dazs.

V druhé fázi jsme na Facebooku sdíleli fotografie pořízené na akcích z fotokoutku. Fanoušci se na ně opravdu těšili, hned se po fotkách poptávali a spontánně se na nich označovali.

S každým jejím krokem tu byl #HaagenDazsMoment

A tady je to v číslech: v létě se uskutečnilo celkem 30 akcí v Česku a Polsku, prodalo se 7 318 kusů zmrzliny a před fotostěnou se blejsklo 6 462 fotek. O letní zábavu se postarala agentura RTR projects.

V létě se nám Facebook osvědčil. Myslíme si, že je ten správný čas vtrhnout i na Instragram. 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019

Letní soutěž od Horalek: Hra v rozšířené realitě i úspěšné zapojení influencera

Jestli nás v MarketUP něco těší, tak jsou to situace, kdy se za námi klienti vrací s nabídkou další spolupráce. A právě jedním z takový…

25. 7. 2019

Kdo jsou klienti MarketUP? Magazín Gusto, Zásilkovna nebo UNI HOBBY

Červen přinesl kromě teplého počasí i řadu nabídek do výběrových řízení známých i menších značek. Některé tendry se nám vyhrát …

16. 7. 2019

S Člověkem v tísni úspěšně pomáháme již druhým rokem

Agentura MarketUP kromě celé řady komerčních klientů věnuje svou pozornost i dobročinné oblasti a s organizací Člověk v tísni spolupracuj…

16. 7. 2019

Benlian Food uvádí na trh 4 produktové řady pro celiaky. Komunikaci zajišťuje MarketUP

Praha, 11. července 2019 – Na český a slovenský trh vstupuje srbská značka Benlian Food s novými výrobky pro celiaky. Cílem společnosti je…

11. 7. 2019