Blog

Barbora Votavová 29. 7. 2013 Zpět

Investice do mobilní reklamy vzrostla v celosvětovém měřítku na 7 mld euro

Investice do mobilní reklamy vzrostla v celosvětovém měřítku na 7 mld euro

Sdružení IAB zveřejnilo čísla o globální mobilní inzerci, ze kterých jasně vychází, že potenciál mobilní reklamy stále roste a inzerenti ji využívají čím dál častěji. Budoucnost mobilní reklamy podporují i další ukazatele jako je zvyšující se počet a rychlost připojení nebo čas strávený na mobilních zařízení.

Podle sdružení IAB dosáhly investice do mobilní reklamy v loňském roce 6,9 miliard euro. To je oproti roku 2011 nárůst až o 83 %. Odborníci očekávají, že se tento rok částka vyšplhá o 39 %. Předloni utratili inzerenti z celého světa za mobilní reklamu 3,8 miliard euro.

Většina výdajů podle aktuálních výsledků připadá na severní Ameriku a pacifickou Asii. Společně tvoří 80 %. Ve střední Evropě vynaložili inzerenti za mobilní reklamu 87 milionů euro, což činí 1, 3 % z celkového počtu.

Mobile Ads

Podle výsledků se nejvíce podílí mobilní vyhledávání, které v loňském roce dosáhlo 53 %. Display reklama činí 39 % a SMS a MMS zprávy 8 %. Podle výzkumu IAB dokládají tato čísla rostoucí význam mobilních telefonů a tabletů jako skvělého reklamního média v regionálním i v globálním měřítku.

Prezentaci výsledků najdete ZDE.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Posilujeme tým o Martinu, Léňu a Martina!

S novými posilami jako kdyby se v poslední době roztrhl pytel a tak v týmu vítáme další tři lidi, Martinu, Léňu a EmJaye. S jejich pomocí …

25. 7. 2017

Archetypy v marketingu IV: Dosáhněte stability a řádu

Zaujal vás náš seriál o archetypech v marketingu? Máme pro vás další díl, který tentokrát řeší potřebu najít a vytvořit ve světě ř…

14. 7. 2017

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme obdrželi skvělou zprávu. Postoupili jsme do dalšího kola globální soutěže Google Premier Partner Awards v kategorii Video Innovatio…

12. 7. 2017

4 taktiky, které pomohou prodat vaše produkty či služby

Konečně jste provedli potenciální zákazníky trychtýřem a můžete začít prodávat. Ve třetí fázi máte dva hlavní úkoly (a několik ved…

5. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Třetí letošní teambuilding: MarketUP na vodě

Ne že by se tým MarketUP v našich kancelářích začínal nudit, ale už to chtělo využít teplého červnového počasí a vyrazit ven. MarketU…

27. 6. 2017