Blog

Barbora Votavová 29. 7. 2013 Zpět

Investice do mobilní reklamy vzrostla v celosvětovém měřítku na 7 mld euro

Investice do mobilní reklamy vzrostla v celosvětovém měřítku na 7 mld euro

Sdružení IAB zveřejnilo čísla o globální mobilní inzerci, ze kterých jasně vychází, že potenciál mobilní reklamy stále roste a inzerenti ji využívají čím dál častěji. Budoucnost mobilní reklamy podporují i další ukazatele jako je zvyšující se počet a rychlost připojení nebo čas strávený na mobilních zařízení.

Podle sdružení IAB dosáhly investice do mobilní reklamy v loňském roce 6,9 miliard euro. To je oproti roku 2011 nárůst až o 83 %. Odborníci očekávají, že se tento rok částka vyšplhá o 39 %. Předloni utratili inzerenti z celého světa za mobilní reklamu 3,8 miliard euro.

Většina výdajů podle aktuálních výsledků připadá na severní Ameriku a pacifickou Asii. Společně tvoří 80 %. Ve střední Evropě vynaložili inzerenti za mobilní reklamu 87 milionů euro, což činí 1, 3 % z celkového počtu.

Mobile Ads

Podle výsledků se nejvíce podílí mobilní vyhledávání, které v loňském roce dosáhlo 53 %. Display reklama činí 39 % a SMS a MMS zprávy 8 %. Podle výzkumu IAB dokládají tato čísla rostoucí význam mobilních telefonů a tabletů jako skvělého reklamního média v regionálním i v globálním měřítku.

Prezentaci výsledků najdete ZDE.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Až 10 fotek v 1 postu. Čtěte i o dalších novinkách na Instagramu

Instagram v březnu přinesl hned dvě velké novinky. Odteď můžete vyprávět svůj příběh prostřednictvím slideshow a reklamu cílit ve Stor…

20. 3. 2017

Nečekaná čísla od Googlu: 76 % lidí zamíří po průzkumu na mobilu rovnou do obchodu

Důležitost mobilních telefonů v nákupním procesu je v marketingových kruzích už nějakou dobu diskutovaným tématem. Google však nyní pře…

15. 3. 2017

Online marketing: Jak pomáhá maloobchodním řetězcům zvýšit prodeje?

Online marketing už dávno není efektivním prodejním kanálem pouze pro zboží dlouhodobé spotřeby. Nejnovější studie maloobchodních sítí…

14. 3. 2017

Youtube startuje vlastní televizi. Jaké možnosti inzerce nabídne?

Před nedávnem představil YouTube novou sociální síť „Backstage“, nyní chystá další velký projekt. Jedná se o streamovací službu You…

7. 3. 2017

První teambuilding v roce 2017: Jeli jsme si zalyžovat a zdolali Velkou Deštnou

Každý tým potřebuje dobít baterky, stmelit kolektiv díky všedním i nevšedním zážitkům a načerpat novou energii, která se promění v da…

1. 3. 2017

Chystáme MarketUP Academy, sérii vzdělávacích workshopů

V MarketUP jsme se rozhodli uspořádat vlastní studijní program, díky němuž bychom rádi získali do svých řad nové online marketingové nad…

26. 2. 2017