Blog

Barbora Votavová 29. 7. 2013 Zpět

Investice do mobilní reklamy vzrostla v celosvětovém měřítku na 7 mld euro

Investice do mobilní reklamy vzrostla v celosvětovém měřítku na 7 mld euro

Sdružení IAB zveřejnilo čísla o globální mobilní inzerci, ze kterých jasně vychází, že potenciál mobilní reklamy stále roste a inzerenti ji využívají čím dál častěji. Budoucnost mobilní reklamy podporují i další ukazatele jako je zvyšující se počet a rychlost připojení nebo čas strávený na mobilních zařízení.

Podle sdružení IAB dosáhly investice do mobilní reklamy v loňském roce 6,9 miliard euro. To je oproti roku 2011 nárůst až o 83 %. Odborníci očekávají, že se tento rok částka vyšplhá o 39 %. Předloni utratili inzerenti z celého světa za mobilní reklamu 3,8 miliard euro.

Většina výdajů podle aktuálních výsledků připadá na severní Ameriku a pacifickou Asii. Společně tvoří 80 %. Ve střední Evropě vynaložili inzerenti za mobilní reklamu 87 milionů euro, což činí 1, 3 % z celkového počtu.

Mobile Ads

Podle výsledků se nejvíce podílí mobilní vyhledávání, které v loňském roce dosáhlo 53 %. Display reklama činí 39 % a SMS a MMS zprávy 8 %. Podle výzkumu IAB dokládají tato čísla rostoucí význam mobilních telefonů a tabletů jako skvělého reklamního média v regionálním i v globálním měřítku.

Prezentaci výsledků najdete ZDE.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019

Letní soutěž od Horalek: Hra v rozšířené realitě i úspěšné zapojení influencera

Jestli nás v MarketUP něco těší, tak jsou to situace, kdy se za námi klienti vrací s nabídkou další spolupráce. A právě jedním z takový…

25. 7. 2019

Kdo jsou klienti MarketUP? Magazín Gusto, Zásilkovna nebo UNI HOBBY

Červen přinesl kromě teplého počasí i řadu nabídek do výběrových řízení známých i menších značek. Některé tendry se nám vyhrát …

16. 7. 2019

S Člověkem v tísni úspěšně pomáháme již druhým rokem

Agentura MarketUP kromě celé řady komerčních klientů věnuje svou pozornost i dobročinné oblasti a s organizací Člověk v tísni spolupracuj…

16. 7. 2019

Benlian Food uvádí na trh 4 produktové řady pro celiaky. Komunikaci zajišťuje MarketUP

Praha, 11. července 2019 – Na český a slovenský trh vstupuje srbská značka Benlian Food s novými výrobky pro celiaky. Cílem společnosti je…

11. 7. 2019