Blog

Jan Petrtyl 14. 10. 2013 Zpět

Internetové platební metody přesně pro vaše podnikání

Internetové platební metody přesně pro vaše podnikání

Doby, kdy se platby prováděly pouze v hotovosti či platebním příkazem, jsou nenávratně pryč. V současnosti mají zákazníci velké množství možností, jak na internetu platit za zboží, výrobky a služby. Ne všechny metody jsou však vhodné pro všechny obchodní modely a z pohledu obchodníka je zapotřebí pečlivě vybírat.

Stále velké oblibě se těší klasická dobírka a bankovní převod, na popularitě však konečně začínají získávat i platební karty a ostatní metody. Ty byly dlouhou dobu v pozadí a zákazníci je na internetu nepoužívali příliš rádi (na rozdíl od zahraniční praxe). Existují i další velmi zajímavé možnosti – od elektronických peněženek přes platby na terminálech až po platby pomocí mobilních telefonů.

Platební tlačítka jednotlivých bank, PaySec, PayPal, Mobito, MasterCard Mobile, platební agregátory GoPay, PayU, Agmo – to jsou jen některá jména z široké škály možností.

Proto je velmi důležité vybrat správný mix platebních metod, který bude nejen přesně odpovídat preferencím Vašich zákazníků, ale vyhovovat i Vám – obchodníkům. Je totiž zapotřebí poněkud odlišně uchopit platby na spotřebitelských či průmyslových trzích, platby v jednotkách korun (mikroplatby) nebo v řádu desetitisíců.

Platební metody 2012

Zdroj: APEK

Ať již prodáváte cokoli – od klasických produktů až po digitální obsah – jsme připraveni poradit Vám s výběrem optimálního mixu platebních metod. Budete tak Vašim zákazníkům opět o krok blíže.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Druhý teambuilding v roce 2017: 60 km v nohách

Na druhý letošní teambulding jsme společně vyrazili směr Jizerské hory, kde nás čekaly 2 dny zábavy i vyčerpání. Zajezdili jsme si v Sing…

27. 5. 2017

MarketUP Academy: Zeptali jsme se, jak se účastníkům líbilo

První MarketUP Academy se blíží ke konci. Účastníci mají za sebou 9 workshopů a právě teď je čeká poslední krok. Zatím jsme se zeptali…

25. 5. 2017

Autorespondery v e-mail marketingu: Jak je využít ke zvýšení prodeje?

V e-mail marketingu existují různé typy e-mailů. Klasické prodejní e-maily, pravidelné newslettery, pozvánky k akci a další. Velice úspěš…

25. 5. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na PPC

Online marketing vás láká a chcete se naučit nastavovat PPC kampaně? Nebo jste v této sféře už mazáci a jenom hledáte další zdroje, kter…

22. 5. 2017

Archetypy v marketingu II: Touha po mistrovství a změně

Už naposledy jsme se začali bavit o archetypech v marketingu a jak lze s jejich pomocí dosáhnout konzistentní brandové identity. V archetypech j…

17. 5. 2017

5 způsobů, jak zaujmout publikum obsahem

Každá firma chce především prodávat. Zákazníky však nezískáte pouhými tvrdými prodejními taktikami. Prodej začíná už zaujetím poten…

15. 5. 2017