Blog

Jan Petrtyl 14. 10. 2013 Zpět

Internetové platební metody přesně pro vaše podnikání

Internetové platební metody přesně pro vaše podnikání

Doby, kdy se platby prováděly pouze v hotovosti či platebním příkazem, jsou nenávratně pryč. V současnosti mají zákazníci velké množství možností, jak na internetu platit za zboží, výrobky a služby. Ne všechny metody jsou však vhodné pro všechny obchodní modely a z pohledu obchodníka je zapotřebí pečlivě vybírat.

Stále velké oblibě se těší klasická dobírka a bankovní převod, na popularitě však konečně začínají získávat i platební karty a ostatní metody. Ty byly dlouhou dobu v pozadí a zákazníci je na internetu nepoužívali příliš rádi (na rozdíl od zahraniční praxe). Existují i další velmi zajímavé možnosti – od elektronických peněženek přes platby na terminálech až po platby pomocí mobilních telefonů.

Platební tlačítka jednotlivých bank, PaySec, PayPal, Mobito, MasterCard Mobile, platební agregátory GoPay, PayU, Agmo – to jsou jen některá jména z široké škály možností.

Proto je velmi důležité vybrat správný mix platebních metod, který bude nejen přesně odpovídat preferencím Vašich zákazníků, ale vyhovovat i Vám – obchodníkům. Je totiž zapotřebí poněkud odlišně uchopit platby na spotřebitelských či průmyslových trzích, platby v jednotkách korun (mikroplatby) nebo v řádu desetitisíců.

Platební metody 2012

Zdroj: APEK

Ať již prodáváte cokoli – od klasických produktů až po digitální obsah – jsme připraveni poradit Vám s výběrem optimálního mixu platebních metod. Budete tak Vašim zákazníkům opět o krok blíže.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Ohlédnutí za rokem 2017: Práce, úspěchy a legrace

Další rok je skoro za námi a když se ohlížíme zpátky, je jasné, že byl našlapaný významnými událostmi. Rozhodli jsme se vám proto seps…

19. 12. 2017

BEST OF CONTENT 2017: 30 Okamžiků, kdy jsme si získali klienta i jeho zákazníka

Rok se nám pomalu chýlí ke konci a tak bychom se s vámi rádi podělili o nejlepší social příspěvky, které se nám ve spolupráci s našimi …

18. 12. 2017

Znáte Jablotron? Aneb jak v onlinu úspěšně zvýšit povědomí o vaší značce

V agentuře často od klientů slýcháme, že by se rádi orientovali pouze na výkon. Cílem každé firmy je generovat zisk a to je i úkolem perfo…

15. 12. 2017

Jak na community management na sociálních sítích?

Komunikovat se svou oblíbenou značkou přes sociální sítě je dnes pro většinu lidí pohodlnější a samozřejmější, než si zavolat na inf…

13. 12. 2017

Obsahová strategie pro rok 2018 a jak na ní

Obsahový marketing je nedílnou součástí marketingových strategií. A právě teď přišel čas zamyslet se nad obsahem, který budete publikova…

11. 12. 2017

3 tipy jak využít online při náboru zaměstnanců

Potřebujete rozšířit řady svých kolegů a přemýšlíte, jak potencionální kandidáty oslovit? Svět se díky moderním technologiím neust…

5. 12. 2017