Blog

Jan Petrtyl 14. 10. 2013 Zpět

Internetové platební metody přesně pro vaše podnikání

Internetové platební metody přesně pro vaše podnikání

Doby, kdy se platby prováděly pouze v hotovosti či platebním příkazem, jsou nenávratně pryč. V současnosti mají zákazníci velké množství možností, jak na internetu platit za zboží, výrobky a služby. Ne všechny metody jsou však vhodné pro všechny obchodní modely a z pohledu obchodníka je zapotřebí pečlivě vybírat.

Stále velké oblibě se těší klasická dobírka a bankovní převod, na popularitě však konečně začínají získávat i platební karty a ostatní metody. Ty byly dlouhou dobu v pozadí a zákazníci je na internetu nepoužívali příliš rádi (na rozdíl od zahraniční praxe). Existují i další velmi zajímavé možnosti – od elektronických peněženek přes platby na terminálech až po platby pomocí mobilních telefonů.

Platební tlačítka jednotlivých bank, PaySec, PayPal, Mobito, MasterCard Mobile, platební agregátory GoPay, PayU, Agmo – to jsou jen některá jména z široké škály možností.

Proto je velmi důležité vybrat správný mix platebních metod, který bude nejen přesně odpovídat preferencím Vašich zákazníků, ale vyhovovat i Vám – obchodníkům. Je totiž zapotřebí poněkud odlišně uchopit platby na spotřebitelských či průmyslových trzích, platby v jednotkách korun (mikroplatby) nebo v řádu desetitisíců.

Platební metody 2012

Zdroj: APEK

Ať již prodáváte cokoli – od klasických produktů až po digitální obsah – jsme připraveni poradit Vám s výběrem optimálního mixu platebních metod. Budete tak Vašim zákazníkům opět o krok blíže.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019