Blog

Lukáš Krejča 2. 4. 2013 Zpět

Infografika: Starejte se o SEO průběžně, jako o své auto

Tápete, jak zvýšit návštěvnost vašeho webu na základě umístění ve výsledcích vyhledávání? Podívejte se na zajímavou infografiku agentury Sparkplug Digital, která upozorňuje na to, že o SEO je potřeba se starat skutečně pečlivě a průběžně. Stejně jako o vaše auto.

Seattle SEO
Infographic by Sparkplug Digital

A které činnosti byste tedy rozhodně neměli opomíjet? 

  • Sledujte, jak se mění klíčová slova.
  • Konzultujte se SEO specialistou i vaše další marketingové aktivity.
  • Analyzujte veškeré kroky v SEO.
  • Využijte získaná data k dalším krokům.
  • Inspirujte se u konkurence.
Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
SEO
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019