Blog

Lukáš Krejča 2. 4. 2013 Zpět

Infografika: Starejte se o SEO průběžně, jako o své auto

Tápete, jak zvýšit návštěvnost vašeho webu na základě umístění ve výsledcích vyhledávání? Podívejte se na zajímavou infografiku agentury Sparkplug Digital, která upozorňuje na to, že o SEO je potřeba se starat skutečně pečlivě a průběžně. Stejně jako o vaše auto.

Seattle SEO
Infographic by Sparkplug Digital

A které činnosti byste tedy rozhodně neměli opomíjet? 

  • Sledujte, jak se mění klíčová slova.
  • Konzultujte se SEO specialistou i vaše další marketingové aktivity.
  • Analyzujte veškeré kroky v SEO.
  • Využijte získaná data k dalším krokům.
  • Inspirujte se u konkurence.
Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter | DUBEN

Jaké zdroje sledovat, abyste se neztratili na sociálních sítích? V newsletteru radíme také, jak psát články pro lidi a roboty nebo jak reago…

28. 4. 2017

Chcete, aby váš obsah prodával? Proveďte zákazníky Content Funnelem

Jak tvořit úspěšný content, který zasáhne zákazníky v různých fázích nákupního procesu? Marketingové úsilí pomáhá znásobit takzva…

22. 4. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na sociální sítě

V každé profesi je důležité se celý život vzdělávat. V online marketingu to ale platí dvojnásob. Ne-li několikanásob. Vyvíjejí se toti…

19. 4. 2017

Už druhý rok na Digijobs. Lovíme talenty nejen na fotbálek!

Jelikož se nám na loňském veletrhu práce v online marketingu Digijobs podařilo ulovit dva nové kolegy, nesmíme samozřejmě chybět ani letos.…

17. 4. 2017

Archetypy v marketingu I: Využijte jejich sílu ve prospěch své značky

V marketingu lze uplatňovat nejrůznější strategie. Jednou z klíčových, avšak méně známých, je strategie marketingových archetypů. Co to…

13. 4. 2017

Zlepšete své články o 99 %. Pište pro lidi i roboty

Psaní online článků je tak trochu alchymie. Copywriterovi nestačí myslet na to, aby se článek líbil čtenářům. O tom, jestli vyběhne na p…

8. 4. 2017