Blog

Martin Čáp 2. 7. 2013 Zpět

Infografika: Jeden den s mobilním internetem aneb jak Češi využívají mobilní internet?

Infografika: Jeden den s mobilním internetem aneb jak Češi využívají mobilní internet?

Mobilní internet využívá celosvětově stále více lidí a výjimkou nejsou ani obyvatelé České republiky. Seznam.cz zveřejnil výsledky vlastního průzkumu o tom, jak Češi mobilní internet využívají během dne. V infografice jsou zpracovány statistiky, na co nejčastěji mobilní internet lidé využívají, jak často a za jakým účelem.

Výzkum ukázal, že nejvíce využíváme mobilní internet při čekání, zkrácení dlouhé chvíle nebo během cestování hromadnou dopravou. Více než 50 % uživatelů jej využívá několikrát denně. Muži v průměru tráví na mobilním internetu 78 minut denně, což je o 16 minut déle než ženy.

Nejvíce využíváme mobilní internet k výběru zboží. Z celkem 59 % uživatelů, kteří zboží hledají si ho nakonec 22 % koupí přímo přes mobilní telefon.

Zajímavou informací na závěr průzkumu je, že 75 % všech uživatelů mobilního internetu vnímá mobilní reklamu.

Jeden den s mobilním internetem

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Jak vypadá nejlepší titulek? Neuvěříte svým očím!

Píšete opravdu zajímavé texty na váš blog? Sdílíte je na sociálních sítích? A přesto máte minimum přečtení? Pak je dost pravděpodobn…

20. 2. 2017

Získejte si srdce zákazníka. I o tom byl Retail Summit 2017

Konference Retail Summit se účastníme pravidelně a ani letošní rok nebyl výjimkou. Největší událost svého druhu ve Střední Evropě pro o…

14. 2. 2017

Nový loterijní zákon. Revoluce pro spotřebitelské soutěže?

Od prvního ledna začal platit nový loterijní zákon. Zatímco do oblasti hazardních her přináší spoustu omezení, spotřebitelské soutěže …

9. 2. 2017

Žít, pracovat, cestovat. Jak začal můj půlroční „homeoffice“ v Asii

Spousta lidí z online světa dnes cestuje a pracuje ze zahraničí. Ujal se pro ně pojem „digitální nomádi“ a jedná se především o freela…

6. 2. 2017

Reklama v online videu a na sociálních sítích předběhne do roku 2020 rádio i tisk

Reklamní svět se rychle mění. To, co platilo dnes, nemusí platit zítra a nejspíš už vůbec nebude platit pozítří. Dokazuje to i poslední …

3. 2. 2017

Novinky, které jsme přivezli z Google Partner Summitu, zaujaly média

V listopadu jsme měli tu čest zúčastnit se globálního Google Partner Summitu v centru San Francisca. Marketingové magazíny zaujal článek na …

27. 1. 2017