Blog

Martin Čáp 2. 7. 2013 Zpět

Infografika: Jeden den s mobilním internetem aneb jak Češi využívají mobilní internet?

Infografika: Jeden den s mobilním internetem aneb jak Češi využívají mobilní internet?

Mobilní internet využívá celosvětově stále více lidí a výjimkou nejsou ani obyvatelé České republiky. Seznam.cz zveřejnil výsledky vlastního průzkumu o tom, jak Češi mobilní internet využívají během dne. V infografice jsou zpracovány statistiky, na co nejčastěji mobilní internet lidé využívají, jak často a za jakým účelem.

Výzkum ukázal, že nejvíce využíváme mobilní internet při čekání, zkrácení dlouhé chvíle nebo během cestování hromadnou dopravou. Více než 50 % uživatelů jej využívá několikrát denně. Muži v průměru tráví na mobilním internetu 78 minut denně, což je o 16 minut déle než ženy.

Nejvíce využíváme mobilní internet k výběru zboží. Z celkem 59 % uživatelů, kteří zboží hledají si ho nakonec 22 % koupí přímo přes mobilní telefon.

Zajímavou informací na závěr průzkumu je, že 75 % všech uživatelů mobilního internetu vnímá mobilní reklamu.

Jeden den s mobilním internetem

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umb…

3. 1. 2019