Blog

Martin Čáp 19. 3. 2013 Zpět

Heureka.cz nově nabízí filtrování oblečení podle velikostí

Heureka.cz nově nabízí filtrování oblečení podle velikostí

Počátkem roku 2013 provedl zbožový vyhledávač Heureka.cz redesign v kategorii Oblečení a móda. Přibyla zde možnost filtrování produktů podle barev. Nově tato sekce umožňuje i funkci filtrování podle velikostí. Ve většině módních kategorií tak uživateli nabízí selektovat oblečení dle dostupných velikostí. Nové možnosti filtrování výrazně usnadní a zpřesní vyhledávání, které již nebude tak časově náročné.

Funkce byla přidána do levého vertikálního menu, kde lze zaškrtnutím zvolit požadovanou velikost kategorie. Systém automaticky nastaví procházení nabídky, která splňuje požadovanou velikost. Po kliknutí na detail produktu se zobrazí pouze nabídky obchodů, které mají danou velikost pro konkrétní módní kategorii dostupnou a nastavenou.

Heureka.cz

Ve spojení s možností filtrování podle barev má uživatel k dispozici mnohem pohodlnější a rychlejší způsob nakupování po internetu.

Pro obchody, které na Heurece tyto kategorie zboží nabízejí, je důležité, aby si prověřily data, která pomocí XML feedů zasílají. Ty musí obsahovat parametr velikost. Pokud tento parametr chybí, není obchod do tohoto filtrování zahrnut.

Podrobnější informace o správném formátu a podobě XML feedu pro sekci Oblečení a móda jsou k dispozici zde.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme oslavili skvělou zprávu. Postoupili jsme do finálního kola Video Innovation prestižní soutěže Google Premier Partner Awards! Nejen …

12. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017