Blog

Martin Čáp 19. 3. 2013 Zpět

Heureka.cz nově nabízí filtrování oblečení podle velikostí

Heureka.cz nově nabízí filtrování oblečení podle velikostí

Počátkem roku 2013 provedl zbožový vyhledávač Heureka.cz redesign v kategorii Oblečení a móda. Přibyla zde možnost filtrování produktů podle barev. Nově tato sekce umožňuje i funkci filtrování podle velikostí. Ve většině módních kategorií tak uživateli nabízí selektovat oblečení dle dostupných velikostí. Nové možnosti filtrování výrazně usnadní a zpřesní vyhledávání, které již nebude tak časově náročné.

Funkce byla přidána do levého vertikálního menu, kde lze zaškrtnutím zvolit požadovanou velikost kategorie. Systém automaticky nastaví procházení nabídky, která splňuje požadovanou velikost. Po kliknutí na detail produktu se zobrazí pouze nabídky obchodů, které mají danou velikost pro konkrétní módní kategorii dostupnou a nastavenou.

Heureka.cz

Ve spojení s možností filtrování podle barev má uživatel k dispozici mnohem pohodlnější a rychlejší způsob nakupování po internetu.

Pro obchody, které na Heurece tyto kategorie zboží nabízejí, je důležité, aby si prověřily data, která pomocí XML feedů zasílají. Ty musí obsahovat parametr velikost. Pokud tento parametr chybí, není obchod do tohoto filtrování zahrnut.

Podrobnější informace o správném formátu a podobě XML feedu pro sekci Oblečení a móda jsou k dispozici zde.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Až 10 fotek v 1 postu. Čtěte i o dalších novinkách na Instagramu

Instagram v březnu přinesl hned dvě velké novinky. Odteď můžete vyprávět svůj příběh prostřednictvím slideshow a reklamu cílit ve Stor…

20. 3. 2017

Nečekaná čísla od Googlu: 76 % lidí zamíří po průzkumu na mobilu rovnou do obchodu

Důležitost mobilních telefonů v nákupním procesu je v marketingových kruzích už nějakou dobu diskutovaným tématem. Google však nyní pře…

15. 3. 2017

Online marketing: Jak pomáhá maloobchodním řetězcům zvýšit prodeje?

Online marketing už dávno není efektivním prodejním kanálem pouze pro zboží dlouhodobé spotřeby. Nejnovější studie maloobchodních sítí…

14. 3. 2017

Youtube startuje vlastní televizi. Jaké možnosti inzerce nabídne?

Před nedávnem představil YouTube novou sociální síť „Backstage“, nyní chystá další velký projekt. Jedná se o streamovací službu You…

7. 3. 2017

První teambuilding v roce 2017: Jeli jsme si zalyžovat a zdolali Velkou Deštnou

Každý tým potřebuje dobít baterky, stmelit kolektiv díky všedním i nevšedním zážitkům a načerpat novou energii, která se promění v da…

1. 3. 2017

Chystáme MarketUP Academy, sérii vzdělávacích workshopů

V MarketUP jsme se rozhodli uspořádat vlastní studijní program, díky němuž bychom rádi získali do svých řad nové online marketingové nad…

26. 2. 2017