Blog

Martin Čáp 19. 3. 2013 Zpět

Heureka.cz nově nabízí filtrování oblečení podle velikostí

Heureka.cz nově nabízí filtrování oblečení podle velikostí

Počátkem roku 2013 provedl zbožový vyhledávač Heureka.cz redesign v kategorii Oblečení a móda. Přibyla zde možnost filtrování produktů podle barev. Nově tato sekce umožňuje i funkci filtrování podle velikostí. Ve většině módních kategorií tak uživateli nabízí selektovat oblečení dle dostupných velikostí. Nové možnosti filtrování výrazně usnadní a zpřesní vyhledávání, které již nebude tak časově náročné.

Funkce byla přidána do levého vertikálního menu, kde lze zaškrtnutím zvolit požadovanou velikost kategorie. Systém automaticky nastaví procházení nabídky, která splňuje požadovanou velikost. Po kliknutí na detail produktu se zobrazí pouze nabídky obchodů, které mají danou velikost pro konkrétní módní kategorii dostupnou a nastavenou.

Heureka.cz

Ve spojení s možností filtrování podle barev má uživatel k dispozici mnohem pohodlnější a rychlejší způsob nakupování po internetu.

Pro obchody, které na Heurece tyto kategorie zboží nabízejí, je důležité, aby si prověřily data, která pomocí XML feedů zasílají. Ty musí obsahovat parametr velikost. Pokud tento parametr chybí, není obchod do tohoto filtrování zahrnut.

Podrobnější informace o správném formátu a podobě XML feedu pro sekci Oblečení a móda jsou k dispozici zde.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter | DUBEN

Jaké zdroje sledovat, abyste se neztratili na sociálních sítích? V newsletteru radíme také, jak psát články pro lidi a roboty nebo jak reago…

28. 4. 2017

Chcete, aby váš obsah prodával? Proveďte zákazníky Content Funnelem

Jak tvořit úspěšný content, který zasáhne zákazníky v různých fázích nákupního procesu? Marketingové úsilí pomáhá znásobit takzva…

22. 4. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na sociální sítě

V každé profesi je důležité se celý život vzdělávat. V online marketingu to ale platí dvojnásob. Ne-li několikanásob. Vyvíjejí se toti…

19. 4. 2017

Už druhý rok na Digijobs. Lovíme talenty nejen na fotbálek!

Jelikož se nám na loňském veletrhu práce v online marketingu Digijobs podařilo ulovit dva nové kolegy, nesmíme samozřejmě chybět ani letos.…

17. 4. 2017

Archetypy v marketingu I: Využijte jejich sílu ve prospěch své značky

V marketingu lze uplatňovat nejrůznější strategie. Jednou z klíčových, avšak méně známých, je strategie marketingových archetypů. Co to…

13. 4. 2017

Zlepšete své články o 99 %. Pište pro lidi i roboty

Psaní online článků je tak trochu alchymie. Copywriterovi nestačí myslet na to, aby se článek líbil čtenářům. O tom, jestli vyběhne na p…

8. 4. 2017