Blog

Google zavádí novou inzertní službu zlepšující online nákupy

Google zavádí novou inzertní službu zlepšující online nákupy

Na jaře loňského roku představila společnost Google nový komerční model, který v říjnu spustila ve Spojených státech. Iniciativa umožnila výrazné zlepšení nakupování po internetu a okamžitě zaznamenala obrovský úspěch. Novinku nyní zavádí Google i v České republice.

Více než rok provozuje americká společnost službu Google Nákupy, která funguje velmi podobně jako jiné zbožové vyhledavače. Od konce ledna 2013 však odstartovala beta verze nového komerčního modelu, který má zákazníkům pomoci snadno vyhledat produkty, porovnat jejich cenu, poté je spojit s konkrétním prodejcem a provést nákup. Uživatelé by tak měli získat lepší přehled o dostupnosti zboží a relevantní odpovědi na vlastnosti produktů. Iniciativa pro zlepšení nákupů dokáže začlenit relevantní reklamy přímo do výsledků na Google.cz nebo Nákupy Google. Právě toto propojení je velkou výhodou.

Nový inzertní formát je postaven na reklamách s produktovými informacemi. Jeho cílem je nejen usnadnit nakupování, ale zároveň podpořit prodejce a přimět je, aby informace o jednotlivých produktech aktualizovali častěji. Kvalita poskytnutých dat jako jsou akční nabídky nebo současná dostupnost zboží, přispěje ke zlepšení výsledků ve vyhledávání a současně k nárůstu návštěvnosti samotného e-shopu. Pořadí produktů se pak bude určovat podle relevance a výše ceny za proklik. Tento komerční model má podle Googlu zajistit obchodníkům snazší  a rychlejší spojení se zákazníky a díky přesnému reklamnímu sdělení navíc dokáže „vytřídit“ tu správnou klientelu. 

Google reklama                                         

Formát reklamy s produktovými informacemi se bude zobrazovat ve speciální obchodní sekci ve vyhledávání a bude označen jako sponzorovaný. Objeví se, když bude uživatel vyhledávat údaje týkající se konkrétního zboží. Google zobrazí jeho obrázek, cenu, vlastnosti a také prodejce, u kterého je výrobek možné zakoupit. Kliknutím na reklamu se uživatel dostane do vybraného e-shopu, kde může produkt ihned objednat.

Úplný přechod na nový obchodní model, který přináší širší zásah, efektivnost a lepší návštěvnost, nastane dle příslibů společnosti Google na konci druhého čtvrtletí 2013. 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019

Letní soutěž od Horalek: Hra v rozšířené realitě i úspěšné zapojení influencera

Jestli nás v MarketUP něco těší, tak jsou to situace, kdy se za námi klienti vrací s nabídkou další spolupráce. A právě jedním z takový…

25. 7. 2019

Kdo jsou klienti MarketUP? Magazín Gusto, Zásilkovna nebo UNI HOBBY

Červen přinesl kromě teplého počasí i řadu nabídek do výběrových řízení známých i menších značek. Některé tendry se nám vyhrát …

16. 7. 2019

S Člověkem v tísni úspěšně pomáháme již druhým rokem

Agentura MarketUP kromě celé řady komerčních klientů věnuje svou pozornost i dobročinné oblasti a s organizací Člověk v tísni spolupracuj…

16. 7. 2019

Benlian Food uvádí na trh 4 produktové řady pro celiaky. Komunikaci zajišťuje MarketUP

Praha, 11. července 2019 – Na český a slovenský trh vstupuje srbská značka Benlian Food s novými výrobky pro celiaky. Cílem společnosti je…

11. 7. 2019

4 věci, na které nesmí kampaňový specialista nikdy zapomenout

Opakování je matka moudrosti, a proto by si i zkušený kampaňový specialista měl čas od času zopakovat základy. Naše specialistka Monika Pav…

8. 7. 2019