Blog

Google zavádí novou inzertní službu zlepšující online nákupy

Google zavádí novou inzertní službu zlepšující online nákupy

Na jaře loňského roku představila společnost Google nový komerční model, který v říjnu spustila ve Spojených státech. Iniciativa umožnila výrazné zlepšení nakupování po internetu a okamžitě zaznamenala obrovský úspěch. Novinku nyní zavádí Google i v České republice.

Více než rok provozuje americká společnost službu Google Nákupy, která funguje velmi podobně jako jiné zbožové vyhledavače. Od konce ledna 2013 však odstartovala beta verze nového komerčního modelu, který má zákazníkům pomoci snadno vyhledat produkty, porovnat jejich cenu, poté je spojit s konkrétním prodejcem a provést nákup. Uživatelé by tak měli získat lepší přehled o dostupnosti zboží a relevantní odpovědi na vlastnosti produktů. Iniciativa pro zlepšení nákupů dokáže začlenit relevantní reklamy přímo do výsledků na Google.cz nebo Nákupy Google. Právě toto propojení je velkou výhodou.

Nový inzertní formát je postaven na reklamách s produktovými informacemi. Jeho cílem je nejen usnadnit nakupování, ale zároveň podpořit prodejce a přimět je, aby informace o jednotlivých produktech aktualizovali častěji. Kvalita poskytnutých dat jako jsou akční nabídky nebo současná dostupnost zboží, přispěje ke zlepšení výsledků ve vyhledávání a současně k nárůstu návštěvnosti samotného e-shopu. Pořadí produktů se pak bude určovat podle relevance a výše ceny za proklik. Tento komerční model má podle Googlu zajistit obchodníkům snazší  a rychlejší spojení se zákazníky a díky přesnému reklamnímu sdělení navíc dokáže „vytřídit“ tu správnou klientelu. 

Google reklama                                         

Formát reklamy s produktovými informacemi se bude zobrazovat ve speciální obchodní sekci ve vyhledávání a bude označen jako sponzorovaný. Objeví se, když bude uživatel vyhledávat údaje týkající se konkrétního zboží. Google zobrazí jeho obrázek, cenu, vlastnosti a také prodejce, u kterého je výrobek možné zakoupit. Kliknutím na reklamu se uživatel dostane do vybraného e-shopu, kde může produkt ihned objednat.

Úplný přechod na nový obchodní model, který přináší širší zásah, efektivnost a lepší návštěvnost, nastane dle příslibů společnosti Google na konci druhého čtvrtletí 2013. 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Ohlédnutí za rokem 2017: Práce, úspěchy a legrace

Další rok je skoro za námi a když se ohlížíme zpátky, je jasné, že byl našlapaný významnými událostmi. Rozhodli jsme se vám proto seps…

19. 12. 2017

BEST OF CONTENT 2017: 30 Okamžiků, kdy jsme si získali klienta i jeho zákazníka

Rok se nám pomalu chýlí ke konci a tak bychom se s vámi rádi podělili o nejlepší social příspěvky, které se nám ve spolupráci s našimi …

18. 12. 2017

Znáte Jablotron? Aneb jak v onlinu úspěšně zvýšit povědomí o vaší značce

V agentuře často od klientů slýcháme, že by se rádi orientovali pouze na výkon. Cílem každé firmy je generovat zisk a to je i úkolem perfo…

15. 12. 2017

Jak na community management na sociálních sítích?

Komunikovat se svou oblíbenou značkou přes sociální sítě je dnes pro většinu lidí pohodlnější a samozřejmější, než si zavolat na inf…

13. 12. 2017

Obsahová strategie pro rok 2018 a jak na ní

Obsahový marketing je nedílnou součástí marketingových strategií. A právě teď přišel čas zamyslet se nad obsahem, který budete publikova…

11. 12. 2017

3 tipy jak využít online při náboru zaměstnanců

Potřebujete rozšířit řady svých kolegů a přemýšlíte, jak potencionální kandidáty oslovit? Svět se díky moderním technologiím neust…

5. 12. 2017