Blog

Miroslav Král 15. 3. 2015 Zpět

Google představil novou formu reklamy

Google představil novou formu reklamy

Společnost Google představila novou formu reklamy v bannerech. Takzvané Lightboxy mají nahradit dříve využívanou reklamu v bannerech. Umožňují rozevření videa přes celou obrazovku, a to není jediná výhoda.

Nová reklama je rozšířena o použití na mobilních telefonech. Vedle videa můžete potenciálním zákazníkům zobrazit například také logo firmy nebo obrázky vašich produktů.

Videoreklama od Google

Další vychytávkou, kterou ocení podnikatelé s kamennými prodejnami, je možnost zobrazit mapu s nejbližšími obchody prostřednictvím Google maps. Zákazníci hned vědí, kde mohou vaše produkty zakoupit.

Videoreklama od Google mapa

Platba u reklamy probíhá formou CPE, tedy za interakci návštěvníka, který si zobrazí banner přes celou obrazovku. 

Už teď se chystáme na testování nového reklamního formátu u některých stávajících klientů. Pokud se osvědčí, můžete se těšit na rozšíření naší stávající nabídky!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Dopady GDPR na digitální marketing

GDPR je v poslední době velmi aktuální a diskutované téma. Většina odborných článků, seminářů a konferencí se však tohoto tématu dot…

20. 3. 2018

Digitálním nomádem v Asii: O práci, cestování a životě v pomalejším tempu

Jaké jsou zkušenosti našeho kolegy, projektového manažera Michala Vrtišky, který se rozhodl pracovat dlouhých 6 měsíců na dálku z Asie? Se…

16. 3. 2018

Posily realizačního oddělení Lenka a Radek: O datové analytice, Googlu a vtipech na Slováky

Do realizačního oddělení nastoupily dvě nové tváře. Jací jsou, kde se tu vzali a jaké mají plány?

14. 3. 2018

10 tipů, jak zlepšit svůj osobní profil na Linkedinu

S největší pravděpodobností už na Linkedinu máte založený profil, stejně jako 500 milionů lidí na celé planetě a 1,3 milionů našich sp…

13. 3. 2018

Klienti jsou s našimi službami spokojení, prokázal nedávný průzkum.

Jak klienti hodnotí naše služby? I v tomto pololetí jsme obdrželi velmi pěkný výsledek v hodnocení Net Promoter Score.

26. 2. 2018

Instagram tip: Naučte se pořizovat zdařilejší fotky jídla

Pořizování atraktivních fotek s jídlem se pomalu stává součástí výbavy základních dovedností marketingové gramotnosti. Zejména, pokud …

23. 2. 2018