Blog

Miroslav Král 15. 3. 2015 Zpět

Google představil novou formu reklamy

Google představil novou formu reklamy

Společnost Google představila novou formu reklamy v bannerech. Takzvané Lightboxy mají nahradit dříve využívanou reklamu v bannerech. Umožňují rozevření videa přes celou obrazovku, a to není jediná výhoda.

Nová reklama je rozšířena o použití na mobilních telefonech. Vedle videa můžete potenciálním zákazníkům zobrazit například také logo firmy nebo obrázky vašich produktů.

Videoreklama od Google

Další vychytávkou, kterou ocení podnikatelé s kamennými prodejnami, je možnost zobrazit mapu s nejbližšími obchody prostřednictvím Google maps. Zákazníci hned vědí, kde mohou vaše produkty zakoupit.

Videoreklama od Google mapa

Platba u reklamy probíhá formou CPE, tedy za interakci návštěvníka, který si zobrazí banner přes celou obrazovku. 

Už teď se chystáme na testování nového reklamního formátu u některých stávajících klientů. Pokud se osvědčí, můžete se těšit na rozšíření naší stávající nabídky!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019

Letní soutěž od Horalek: Hra v rozšířené realitě i úspěšné zapojení influencera

Jestli nás v MarketUP něco těší, tak jsou to situace, kdy se za námi klienti vrací s nabídkou další spolupráce. A právě jedním z takový…

25. 7. 2019

Kdo jsou klienti MarketUP? Magazín Gusto, Zásilkovna nebo UNI HOBBY

Červen přinesl kromě teplého počasí i řadu nabídek do výběrových řízení známých i menších značek. Některé tendry se nám vyhrát …

16. 7. 2019

S Člověkem v tísni úspěšně pomáháme již druhým rokem

Agentura MarketUP kromě celé řady komerčních klientů věnuje svou pozornost i dobročinné oblasti a s organizací Člověk v tísni spolupracuj…

16. 7. 2019

Benlian Food uvádí na trh 4 produktové řady pro celiaky. Komunikaci zajišťuje MarketUP

Praha, 11. července 2019 – Na český a slovenský trh vstupuje srbská značka Benlian Food s novými výrobky pro celiaky. Cílem společnosti je…

11. 7. 2019

4 věci, na které nesmí kampaňový specialista nikdy zapomenout

Opakování je matka moudrosti, a proto by si i zkušený kampaňový specialista měl čas od času zopakovat základy. Naše specialistka Monika Pav…

8. 7. 2019