Blog

Miroslav Král 15. 3. 2015 Zpět

Google představil novou formu reklamy

Google představil novou formu reklamy

Společnost Google představila novou formu reklamy v bannerech. Takzvané Lightboxy mají nahradit dříve využívanou reklamu v bannerech. Umožňují rozevření videa přes celou obrazovku, a to není jediná výhoda.

Nová reklama je rozšířena o použití na mobilních telefonech. Vedle videa můžete potenciálním zákazníkům zobrazit například také logo firmy nebo obrázky vašich produktů.

Videoreklama od Google

Další vychytávkou, kterou ocení podnikatelé s kamennými prodejnami, je možnost zobrazit mapu s nejbližšími obchody prostřednictvím Google maps. Zákazníci hned vědí, kde mohou vaše produkty zakoupit.

Videoreklama od Google mapa

Platba u reklamy probíhá formou CPE, tedy za interakci návštěvníka, který si zobrazí banner přes celou obrazovku. 

Už teď se chystáme na testování nového reklamního formátu u některých stávajících klientů. Pokud se osvědčí, můžete se těšit na rozšíření naší stávající nabídky!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019