Blog

Miroslav Král 15. 3. 2015 Zpět

Google představil novou formu reklamy

Google představil novou formu reklamy

Společnost Google představila novou formu reklamy v bannerech. Takzvané Lightboxy mají nahradit dříve využívanou reklamu v bannerech. Umožňují rozevření videa přes celou obrazovku, a to není jediná výhoda.

Nová reklama je rozšířena o použití na mobilních telefonech. Vedle videa můžete potenciálním zákazníkům zobrazit například také logo firmy nebo obrázky vašich produktů.

Videoreklama od Google

Další vychytávkou, kterou ocení podnikatelé s kamennými prodejnami, je možnost zobrazit mapu s nejbližšími obchody prostřednictvím Google maps. Zákazníci hned vědí, kde mohou vaše produkty zakoupit.

Videoreklama od Google mapa

Platba u reklamy probíhá formou CPE, tedy za interakci návštěvníka, který si zobrazí banner přes celou obrazovku. 

Už teď se chystáme na testování nového reklamního formátu u některých stávajících klientů. Pokud se osvědčí, můžete se těšit na rozšíření naší stávající nabídky!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

První teambuilding v roce 2017: Jeli jsme si zalyžovat a zdolali Velkou Deštnou

Každý tým potřebuje dobít baterky, stmelit kolektiv díky všedním i nevšedním zážitkům a načerpat novou energii, která se promění v da…

1. 3. 2017

Chystáme MarketUP Academy, sérii vzdělávacích workshopů

V MarketUP jsme se rozhodli uspořádat vlastní studijní program, díky němuž bychom rádi získali do svých řad nové online marketingové nad…

26. 2. 2017

Miroslav Král přednášel o online marketingu na konferenci Samsung Electronics

Společnost Samsung Electronics Czech and Slovak pořádá počátkem každého roku celofiremní konferenci, kde představuje svým zaměstnancům pr…

24. 2. 2017

Jak vypadá nejlepší titulek? Neuvěříte svým očím!

Píšete opravdu zajímavé texty na váš blog? Sdílíte je na sociálních sítích? A přesto máte minimum přečtení? Pak je dost pravděpodobn…

20. 2. 2017

Získejte si srdce zákazníka. I o tom byl Retail Summit 2017

Konference Retail Summit se účastníme pravidelně a ani letošní rok nebyl výjimkou. Největší událost svého druhu ve Střední Evropě pro o…

14. 2. 2017

Nový loterijní zákon. Revoluce pro spotřebitelské soutěže?

Od prvního ledna začal platit nový loterijní zákon. Zatímco do oblasti hazardních her přináší spoustu omezení, spotřebitelské soutěže …

9. 2. 2017